GALLUPPI!

Marru

1. Kuka noista päähenkilöistä on teidän suosikki?
2. Ketä vihaat, tai kuka on ällöttävin?

Mun vastaukset:

1. Mun suosikki on se kaikkein siveellisin Charlotte tms. (en muista nimiä tarkasti, ku on aikaa sarjan seuraamisesta)

2. Ällöttävin hahmo on justiin toi Samantha.

17

2507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustMe

      Mun mielestä kaikilla on omat hyvät ja huonot puolensa, en pysty erotteleen "hyviä ja huonoja henkilöitä"...

      Ihanaa ku sarja alkaa taas, on sitä odotettukin!!!

      • Utelias

        ... mielipide. Minäkin haluan kirjoittaa niin että sanon jotain.


    • Sinkkitahna

      1. Carrie
      2. Charlotte

    • Roskaa

      Tämäkin roska loppuisi teeveestä mahdollisimman pian.

      • Kyllästynyt

        Hei.

        Miksi jokaiseen keskusteluun tulee mukaan jokin henkilö, jonka pitää mitä rumimmim haukkua toisten mielestä hienoa asiaa.

        Mitkä tv -ohjelmat ovat sitten sinun mielestäsi hyviä? Mitä ne käsittelevät?


      • Roskaa
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Hei.

        Miksi jokaiseen keskusteluun tulee mukaan jokin henkilö, jonka pitää mitä rumimmim haukkua toisten mielestä hienoa asiaa.

        Mitkä tv -ohjelmat ovat sitten sinun mielestäsi hyviä? Mitä ne käsittelevät?

        Niin.. tämähän on keskustelupalsta joten täällä saa ja voi esittää mielipiteitä suuntaan ja toiseen. Pitäisikö joka asiasta antaa aina ruusuja? Voi voi jos olet niin herkkä.. jos tämä "sinkkuelämää" on teidän mielestä "hieno asia" niin eipähän tyhmyydellä ole näköjään mitään rajaa...


      • Kyllästynyt
        Roskaa kirjoitti:

        Niin.. tämähän on keskustelupalsta joten täällä saa ja voi esittää mielipiteitä suuntaan ja toiseen. Pitäisikö joka asiasta antaa aina ruusuja? Voi voi jos olet niin herkkä.. jos tämä "sinkkuelämää" on teidän mielestä "hieno asia" niin eipähän tyhmyydellä ole näköjään mitään rajaa...

        Jos jostakin ei pidä sen voi kyllä kertoa paremminkin. Niin ja eikö keskutelupalstan sääntöihin kuulu, että ketään ei saa loukata? Itse juurikin tällä viestilläsi loukkasit ihmisiä käyden henkilökohtaisuuksiin haukkumalla meitä tyhmiksi.

        Jokin asia voi olla hieno, jos se hauskuuttaa joitakin ihmisiä täällä karussa todellisuudessa . Kenties tuo hiukan iloa surkeaan päivään.

        Enkä minä niin herkkä ole, että en kestäisi kritiikkiä, rakentavaa kritiikkiä. Halusin vain ymmärtää mikä vie ihmisen haukkumaan joitakin asioita noin rumasti ja mikä on sitten tärkeää hänelle. Enhän minäkään käy haukkumaan Salattuja elämiä, koska en pidä siitä. Jätän vain sarjan katsomatta ja teen jotakin muuta.

        Ohjelman voi toki jättää katsomatta, jos se ärsyttää niin paljon ja tuleehan se niin myöhäänkin.


    • Nita

      1.Carrie
      2.-

    • MinäIte..

      1.Musta ne on kaikki ihania, mutta parhaita on Charlotte ja Samantha, ku ne on niin erilaisia..
      2.Ei kukaan!!!

      Mä rakastan sitä sarjaa!!! Harmi vaan se tulee niin myöhää, mut pitää laittaa nauhalle ;)!!!

    • Charlotte

      1. Charlotte
      2. Samantha tai Carrie

    • Anna

      1. Carrie, muistattaa eniten minua...
      2. Samantha, vähän liian...

    • Big

      1.Miranda, koska se on niin hauska
      2.Big (eli se kiho), koska Se on niin tyhmä.

      • Paula

        Joo miranda paras ja kiho surkein


    • mmmmpop

      mun mielestä ehdottomasti ihanin henkilö on carrie!! ja jos adam olisi vielä sarjassa niin hän tulisi kovana kakkosena!!

      ei tule oikeastaan mieleen kuka olisi ällöttävä mutta mr.bigistä en oikeen ikinä ole tykänny..

    • "pauline"

      1. Samantha on kaikista paras....
      kunnon bilettäjä!!!!!

      2. Sharlotte tai Miranda..
      Sharlotte on niin ärsyttävä kun se on semmonen nössö...
      Miranda taas on niin ruma että sen sexikohtauksia on tosi ällöttävä kattoa.....

    • Sinkku

      1.Paras on Samantha,koska se on helvetin hauska,
      sanoo asiat suoraan ja on räväkkä,vahva tyyppi!
      2.Tällä hetkellä ainakin nyppii Carrie,koska
      sillä on niin tyhmiä kommentteja kolumneissaan..
      ja stressaa jostain helvetin finnistä..(viime
      jakso)

    • lespo

      Suosikkini on Charlotte, vaikka onkin vähän ylisiveä... nyt kun se on taas "vakavassa suhteessa" niin sitä pääsee taas kunnolla katsomaan, on se ihana niissä (liian vähissä) sänkykohtauksissa. Se on luonteeltaankin jotenkin sulonen, vähän naiivi.

      Ja en erityisemmin pidä Mirandasta. Siitä tuli tylsä kun se sai vauvan(ei juurikaan biletä), ja muutenkin se on niin kireä, tympeä ja tyylitön tyyppi...

      tämä vaan minun mielipide...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe