Kiitos YLE:lle että saimme edes yhden kunnon
sarjan kesäksi katsottavaksi! Matlock on oikein
kunnon 80-luvun (taisi sitä olla 90-luvun
puolellakin) lakitupasarja, jossa on myös
toimintaa ja itse Ben Matlock on niin symppis
asianajaja, että sarjaa katsoo jo pelkästään
hänen vuokseenkin.
Matlock
9
1338
Vastaukset 9
- Mr.Matlock :)
Kyllä. Yleensä kaikki kanavat(Suomessa) lopettaa
kaikkien hyvien ohjelmien näyttämisen
kesäks/lomiksi. Miksiköhän? No, tämä Matlock on
kyllä sillanen epeli että parempaa saa ettiä.
Matlock on jokapäivänen must. Kiitos YLE:lle joo.- Mulder
Kiitos YLE:lle Matlockista!
- atp-919
Mulder kirjoitti:
Kiitos YLE:lle Matlockista!
loistava sarja ja hyvia jaksoja
- JAKE STYLES
VIELÄ KU SAATAS TAKAS KOIRA HAUDATTUNA
- wrt4ttrfh
Ja YLE:hän näyttää täysillä Matlockia. Kiitos YLELLE myös mainoksista ja MacGyverista ja Pulmusista.
- kjjbuvufxgd
Yle näytti Matlockia v. 2001, kun tämä ketju on aloitettu.
- lockmat2013
TV5 näyttää tällä hetkellä Matlockia. SBS Discovery Television Oy on TV5:n omistaja.
- Anonyymi
matlock(((((((
- Anonyymi
Miksei tuota ole julkaistu DVD:lle Suomiteksteillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407