Kiitos YLE:lle että saimme edes yhden kunnon
sarjan kesäksi katsottavaksi! Matlock on oikein
kunnon 80-luvun (taisi sitä olla 90-luvun
puolellakin) lakitupasarja, jossa on myös
toimintaa ja itse Ben Matlock on niin symppis
asianajaja, että sarjaa katsoo jo pelkästään
hänen vuokseenkin.
Matlock
9
1334
Vastaukset
- Mr.Matlock :)
Kyllä. Yleensä kaikki kanavat(Suomessa) lopettaa
kaikkien hyvien ohjelmien näyttämisen
kesäks/lomiksi. Miksiköhän? No, tämä Matlock on
kyllä sillanen epeli että parempaa saa ettiä.
Matlock on jokapäivänen must. Kiitos YLE:lle joo.- Mulder
Kiitos YLE:lle Matlockista!
- atp-919
Mulder kirjoitti:
Kiitos YLE:lle Matlockista!
loistava sarja ja hyvia jaksoja
- JAKE STYLES
VIELÄ KU SAATAS TAKAS KOIRA HAUDATTUNA
- wrt4ttrfh
Ja YLE:hän näyttää täysillä Matlockia. Kiitos YLELLE myös mainoksista ja MacGyverista ja Pulmusista.
- kjjbuvufxgd
Yle näytti Matlockia v. 2001, kun tämä ketju on aloitettu.
- lockmat2013
TV5 näyttää tällä hetkellä Matlockia. SBS Discovery Television Oy on TV5:n omistaja.
- Anonyymi
matlock(((((((
- Anonyymi
Miksei tuota ole julkaistu DVD:lle Suomiteksteillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 25465
- 44459