LOHJAN ROKKARIT ON NAURETTAVIA JA PERSEESTÄ!Vittu ku ne on naurettavia!Luulee olevansa jotain kovanaamoja...hehehehe
Lohjan "rokkari"pellet
9
2444
Vastaukset
- Never been there
***tanan narri!
Kyllä sä nyt uskallat aukoo päätäs, sun onnes ettet asu siellä enää.
Tollaset ei vaan selviä missään hengissä kauaa. - tiennyt
Onko Lohjalla rokkareitakin ?
- fani?
Ne popparit ja rokkarit tulee... Ja mitähän sieltä lohjalta on tullut muuta ku paskaa....
- asiaa
Näin on näreet, ei siellä ole kuin "kivikasvoja" ja maalaisliittolaisia ollut. kertokaa mulle yksikin lohjalaisrokkari niin olen äimänä.
- Anssi Avokela
asiaa kirjoitti:
Näin on näreet, ei siellä ole kuin "kivikasvoja" ja maalaisliittolaisia ollut. kertokaa mulle yksikin lohjalaisrokkari niin olen äimänä.
"Rokkarilla" ei nyt tässä yhteydessä tarkoiteta ketään laulajasetää joten olet siis hieman käsittänyt väärin...
- Beats and Styles
asiaa kirjoitti:
Lohjalta.....DJ Alimo alias Beats and Styles
- Epäilijä
asiaa kirjoitti:
...RONSKI GANG!!!
- poison girl
mitä vittua?! itse voisin sanoa itseäni rokki/hevi muijaksi,eikä mulla oo mitään tarvettaa esittää kellekkään yhtään mitään!! ite olet säälittävä idiootti,kateellinen. jos annat "rokkari pellejen" olla rauhassa sitä mitä ovat,niin tuskin kukaan meistä sulle tulis turpaan vetämään. PEACE! thank.
- Silence
Voi voi.... Amorphiksen Tomi Joutsen on Lohjalainen ja hieno isä ja selkeästi ylpee siitä... Siinä on "Rokkari" isolla R:ällä!!! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070