En ole mikään neitsyt enää. Silti 40-60 vuotias tasokas nainen ois yhä fantasioissani pyörimässä aina vaan. Onko ketään yli 40 v naista joka haluaa rakastella kivan, kiimaisen ja komeankin 27-v miehen kanssa? Eikä vain halua vaan tulee tekemään sen...Haluan kiihottaa sua ja saada sut nauttimaan! Kohtelen naisia hyvin. Asun pohjoisessa. Kuka ryhtyy leikkiin tähän? ;)pian...
[email protected]
Jos kerrankin saisi...tosi kokenutta naista!!!
5
1342
Vastaukset 5
- Kokenut nainen
Kun mietin mitä kokenut nainen siitä saisi ?
Luulen että pettyisi, katsos me aikuiset naiset vaaditaan
mieheltäkin paljon enemmän kuin typykät. Sinulla ei ole sitä kokemusta mitä on meidän ikäisellä miehellä,et ehkä väsyisi mutta meitä ei kiinnosta kalasäkkiä hakkaava korppi. Turhaan olet asialla pojuparka, kokemus ja viisaus ovat montakertaa seksikkäämmät kuin sileä persnahka.- Pohjoinen
Hmm...Onhan se mielipide tuokin mutta turhaan aliarvioit meitä nuoria miehiä. Emme todellakaan ole vain "sitä jyystämistä ja sähläämistä". Ei ainakaan enää yleensä ikäiseni miehet, joilla on muutakin mielessä kuin pelkkä fyysinen suoritus. Itse otan todellakin naisen halut ja tarpeet huomioon! Nautinto molemminpuolin...Kokeile ennen kuin tuomitset! :)Karvainen, huomaavainen ja komea
[email protected] - 60v ukkeli
hyvin vastattu nuorelle miehelle
- dex.sexter
Orkkuja, orkkuja, lsää orkkuja sulle.
Jos kiinnsostuit, vastaa jotakin,
kommenttia 40 Wee Dex.
- hyi
hyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001129
- 51945
- 119903
- 146883
- 70677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40669Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187627Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.103598- 33594
- 70579
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47578- 80540
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46480
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64469Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466- 42460