Miten se prue siis oikein kuoli? Mä en nyt kaipaa mitään yksityiskohtasta tarinaa vaan että joku kertois vaan lyhyesti miten prue kuoli.
Voisko joku kertoo lyhyesti...?
5
748
Vastaukset
- kipsi_keijukainen
Eikös se yks The End tyyppi tappanu sen, ku se tuli riehumaan sinne niitten taloon ja sitte Leo ehti pelastaa vaan Piperin, muttei Prueta.. Mulla on kyllä jääny ehkä tää kohta vähän huonommalle, niin en oo varma.
- PRUE
Kiitos ku vastasit!
- miih...
PRUE kirjoitti:
Kiitos ku vastasit!
Niin siis sen demonin oli nimi oli Shax..
- Phoebe rulez!!
miih... kirjoitti:
Niin siis sen demonin oli nimi oli Shax..
Juu tuota Prue kuoli koska just se Shax niminen demoni tappo sen. Ja silloin ku se Shax hyökkäs sinne taloon,ni Phoebe ja Leo oli siellä missä se Lähde on!!
Eli mulla ei oo oikee vielkää selvinny miten Leo pysty pelastamaan vaa Piperin eikä Prueta!!!
- Noita Sisko :)
Kysyit Pruen kuolemasta?
Ok. Kerron sitten...
Prue ja sen siskot oli taistelemassa demonia vastaan ja sitten se demoni yritti tappaa Piperin ja Prue pelasti sen hyppäämällä eteen.
Eikä Leo pystyny sitten Pruea pelastamaa.
Siinä se oli. Mut jos tiesit jo niin ei voi mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746