ikäraja!

sanna-mari

tuohan hankkaa ikäraja kauheeaa

10

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -SydneyB-

      Mitä?

      Mikäli tarkoitit tekstissäsi ikärajan hankkimista kyseiselle Halliwellien noitasiskosten elämää käsittelevälle sarjalle, niin tietojeni mukaan näin ei tule käymään.

      • *Piper*

        Miks ihmeessä siihen pitäs joku ikäraja hankkii???? Sitä paitsi tuskin sitä ois alettu näyttää aikasemmin maanantaina (nyt tulee 19.00 ennen tuli joskus kymmenelt) jos siin ois jotain jota nuoremmat ei sais kattoo. Ja yleensä jos jossain ohjelmassa on ikäraja niin se just yllyttää kattoo niitä jotka alittaa sen ikärajan.. Puhun kokemuksesta :) Oon 14 ja tosiaankin katon kaikki K15-ohjelmat.Mun pikkusiskokin kattoo siskoni on noitaa (se on 8) ja mun mielest siin ei oo kyllä mitään pervoiluu tai mitään pahaa väkivaltaa koska jos ne esim. räjäyttää jonkun niin siin ei näy verta...

        Ihme ettei muumeihinkin pitäis ikäraja hankkii ku nehän on alasti!! HAH


      • piper
        *Piper* kirjoitti:

        Miks ihmeessä siihen pitäs joku ikäraja hankkii???? Sitä paitsi tuskin sitä ois alettu näyttää aikasemmin maanantaina (nyt tulee 19.00 ennen tuli joskus kymmenelt) jos siin ois jotain jota nuoremmat ei sais kattoo. Ja yleensä jos jossain ohjelmassa on ikäraja niin se just yllyttää kattoo niitä jotka alittaa sen ikärajan.. Puhun kokemuksesta :) Oon 14 ja tosiaankin katon kaikki K15-ohjelmat.Mun pikkusiskokin kattoo siskoni on noitaa (se on 8) ja mun mielest siin ei oo kyllä mitään pervoiluu tai mitään pahaa väkivaltaa koska jos ne esim. räjäyttää jonkun niin siin ei näy verta...

        Ihme ettei muumeihinkin pitäis ikäraja hankkii ku nehän on alasti!! HAH

        ei se niin paha oo et sille pitäis ikäraja hankkia.se ois ääliömäistä ko munkaan ei varmaan annettais kattoo sitä enää!
        siskoni on noita rulaa!


      • ~pheobe~
        *Piper* kirjoitti:

        Miks ihmeessä siihen pitäs joku ikäraja hankkii???? Sitä paitsi tuskin sitä ois alettu näyttää aikasemmin maanantaina (nyt tulee 19.00 ennen tuli joskus kymmenelt) jos siin ois jotain jota nuoremmat ei sais kattoo. Ja yleensä jos jossain ohjelmassa on ikäraja niin se just yllyttää kattoo niitä jotka alittaa sen ikärajan.. Puhun kokemuksesta :) Oon 14 ja tosiaankin katon kaikki K15-ohjelmat.Mun pikkusiskokin kattoo siskoni on noitaa (se on 8) ja mun mielest siin ei oo kyllä mitään pervoiluu tai mitään pahaa väkivaltaa koska jos ne esim. räjäyttää jonkun niin siin ei näy verta...

        Ihme ettei muumeihinkin pitäis ikäraja hankkii ku nehän on alasti!! HAH

        Sä oot aivan oikeessa!! Ei siihen mitään ikärajaa tarvi, siitähän ne lapset oppii, ettei elämä oo pelkää ruusuilla tanssimista. No, ei se kyllä oo sellastakaan kun siskoni on noidassa, mutta ihmisen pitää osata puolustaa itseään ja tässä sarjassahan sitä oppii!

        HYVÄ NOIDAT, HYVÄ DEMONIT, JA ENNEN KAIKKEA: HYVÄ CHARMEDIN KÄSIKIRJOITTAJAT!!! xD


      • *phoepe*
        ~pheobe~ kirjoitti:

        Sä oot aivan oikeessa!! Ei siihen mitään ikärajaa tarvi, siitähän ne lapset oppii, ettei elämä oo pelkää ruusuilla tanssimista. No, ei se kyllä oo sellastakaan kun siskoni on noidassa, mutta ihmisen pitää osata puolustaa itseään ja tässä sarjassahan sitä oppii!

        HYVÄ NOIDAT, HYVÄ DEMONIT, JA ENNEN KAIKKEA: HYVÄ CHARMEDIN KÄSIKIRJOITTAJAT!!! xD

        ei se mitää ikärajaa tarvi koska ei siin ees tapahdu mitää niin "kaukheeta"


      • Taku "Phoebe"
        ~pheobe~ kirjoitti:

        Sä oot aivan oikeessa!! Ei siihen mitään ikärajaa tarvi, siitähän ne lapset oppii, ettei elämä oo pelkää ruusuilla tanssimista. No, ei se kyllä oo sellastakaan kun siskoni on noidassa, mutta ihmisen pitää osata puolustaa itseään ja tässä sarjassahan sitä oppii!

        HYVÄ NOIDAT, HYVÄ DEMONIT, JA ENNEN KAIKKEA: HYVÄ CHARMEDIN KÄSIKIRJOITTAJAT!!! xD

        Noi kaikki oli totta, ja vielä lisäys:

        HYVÄ PHOEBE!!!!!!!!!!! :D :D :D


    • sanna-mari

      no sorinyt vaa..

    • Phoebe

      Siis what? Ei kai siihe ikärajaa hankita?

    • piper

      no ei siihen ikärajaa tarvita mun sisko on 8 ja se kattoo sitä eihän siinä näy ees verta vaikka piper räjäyttää

      • Ikuinen Charmed Fani

        ei siihen ikärajaa tarvita! siinä on muutenkin niin paljon huumoria!! :D
        Paitsi moni pikku vekara ei ymmärrä sitä huumoria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5694
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2713
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      56
      2409
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1113
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1074
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      28
      1019
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      803
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      783
    Aihe