mistä osotteesta vois löytää haltia kieltä... (haltiakieli--->suomi)
kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille... =)
Haltiakieli???
27
2037
Vastaukset
- Peter
Ei mistään senkin typerä orlando-fani..Etkö ymmärrä!!Et mistään...
- Orlando-fani
...suolle siitä!
kyllä ne jostai löytyy! oon ite löytäny joskus sivut mutta en löydä niitä enää...
ja samalla ku meet sinne suolle nii voisit hukuttaa ittes sinne!!!
susta taitaa olla tosi hauskaa haukkua toisia!? ite taidat olla joku liv tyler fani... >=)
- Lunither
Juu et ehkä tarkottanu tällästä mut tässä olis yksi osote: http://members.surfeu.fi/slrk/sindar.htm
- yläböysä
meinaatko sitten tulevaisuudessa laittaa cv:hes että osaat myös haltiakieltä, hyvät mahkut päästä jonnekii telia-soneralle...
- Orlando-fani
jamitäs ****** se sulle kuuluu mihin sitä tarviin???
- Peter
Orlando-fani kirjoitti:
Tää typy haluu osata haltiakieltä et vois vaikka hurmata sen ihq orlin..tai siis Legolasin..
- Orlando-fani
Peter kirjoitti:
Tää typy haluu osata haltiakieltä et vois vaikka hurmata sen ihq orlin..tai siis Legolasin..
HEH HEH!!!!
- hps(tönttö)
Peter kirjoitti:
Niin.Taidat olla muuten oikeassa.Se ei ite vaa uskalla myöntää:)
Hehe! - ^^^
Orlando-fani kirjoitti:
Minkä ikänen sä oot?
- Orlando-fani
^^^ kirjoitti:
Minkä ikänen sä oot?
mitäs se sulle kuuluu???
- melinda
Mikä into teillä on kirjottaa turhia viestejä tänne?Onko se muka niin tyhmää kysyy haltiakielestä jos haluaa?Hankkikaa elämä.
Muakin kiinnostas haltiakieli,mutta en ole löytäny mistään..:[- hps(tönttö)
Älhä ny turihia hiilly!Kuhu vaan pelejädään:)
Tämä on keskustelu, mikään ei turhaa kun keskustellaan, neh?
(Mä yritin yhes vaihees lueskella sielt kirjan takaa, mutta se meni vähän överiks..Ei ollut tietoa.siel.) - m.werty.w
Minun mielestäni siinä ei ole mitään kummallista jos haluaa osata haltiakieltä, koska se on kaunista! Kielissä taitamattomat ehkä pitävät sitä tyhmänä ja ajanhaaskauksena, mutta ne jotka ovat kiinnostuneita niin he saavat olla! Lukeudun myös niihin joita kiinnostaa haltiakieli...
Toivottavasti löytyy sellainen sivu jossa asiaan voi perehtyä!:)
- kebakko
Tämmöset kysymykset sopis paremmin tonne TSH-kirjojen puolelle... http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=677
vaikket olis kirjoja lukenukkaa, ni siellä niitä haltia kielilinkkejä yleensä on.- Orlando-fani
kiitti vinkist... =)
- karvamaha
Orlando-fani kirjoitti:
kiitti vinkist... =)
tuonki oisit tienny jos olisit kiinnostunut tsh:sta muustakin syystä ku ihkusöpiz-orlandon takia...
- Orlando-fani
karvamaha kirjoitti:
tuonki oisit tienny jos olisit kiinnostunut tsh:sta muustakin syystä ku ihkusöpiz-orlandon takia...
on siinä muitakin hyviä näytteliöitä ku Orli.. kerronko pari esimerkkiä?? no..
-Elijah Wood
-Billy Boyd
-Viggo Mortensen
siinä sulle kolme seuraavaa... ja mä en oo lukenu sitä kirjaa vielä et en kirjottele tonne kirja puolelle viel mitään!! ja tää sivusto on tehty TSH:n juttuja varten! sitä sä et tainnu viel tietää?!?!
ja mä EN TODELLAKAAN kato TSH:ta pelkästään Orlin takia! vaan siks että kaikki kehu mulle et se on hyvä leffa... ja halusin ite nähä sen ja jäin ns. koukkuun siihen leffaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mutta sellanen asia sulla ei ees juolahtanu mieleen!!! - Luthien
Orlando-fani kirjoitti:
kiitti vinkist... =)
Pidän asenteestasi ja siitä että haluat oppia niin vaativaa kieltä. En tiedä linkkiä mutta onnea jatkolle! Elen sila lumen omentielvo! (tähti loistaa tapaamisemme hetkellä)
ps. Jos olet alle 16 vuotias mailaa ossaan; [email protected]
- Tietäväinen
T00tte kaikki iha nuubei :P taisi Orlando-Fani =)
pistän tonne toiselle hommalle mitä kysyit... tän messun idis oli vaa kertoo et noi muut on nuubei :)- Tietäväinen
Piti sanoa "paitsi Orlando-fani" mutta tulikin "taisi" :D
- Orlando-fani
okei...
- hmm...
Orlando-fani kirjoitti:
okei...
silmarillionin lopussa on pienehkö sanasto..
- Orlando-fani
hmm... kirjoitti:
silmarillionin lopussa on pienehkö sanasto..
tiedän... ja oon opetellu jo ne... kaikki...
- Ikuinen TSH-fani
Orlando-fani kirjoitti:
tiedän... ja oon opetellu jo ne... kaikki...
,että Aragornia voidaan kutsua haltiakielellä myös Dunadaniksi????????Onks joku muute lukenu sen kirjan??? Mä luen sitä just parhaillaan...
- Ikuinen TSH-fani
Ikuinen TSH-fani kirjoitti:
,että Aragornia voidaan kutsua haltiakielellä myös Dunadaniksi????????Onks joku muute lukenu sen kirjan??? Mä luen sitä just parhaillaan...
En tiedä onks tää ihan tyhmä kysymys,mut mikä toi silmarilion oikein on????
- Orlando-fani
En tiedä onks tää ihan tyhmä kysymys,mut mikä toi silmarilion oikein on????
mun mielestä sillä tarkotetaan kirjaa..
- Orlando-fani
....ja oon itekki taas lukemas sitä kirjaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648