Suuri seikkailu

vihaaja

Suuri seikkailu oli ihan perseestä, koska
sinnehän ilisi voinut viedä vaikka hampurilaisia.
Siten että olisi vain ajanut siitä ohi
veneellä.Ja muutenkin ne asu kuin hotelleissa
tartti vaan voittaa joku tyhmä kisa.

12

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Garion

Mä en ymmärrä miten joku voi verrata Suurta
      seikkailua Selviytyjiin..näiden ohjelmien ainoa
      yhtäläisyys on, et ne esitetään telkkarissa.
      Suuressa seikkailussa ei ole mitään
      seikkailumieltä. Me elettiin ALA-ASTEen
      luonnonpuisto retkilläkin enemmän omillamme.
      Säälittävää. Selviytyjissä on sitä jotakin, siinä
      kilpailijat joutuvat todella selviytymään!!

• Anonyymi

Pike näytti miten mies voi olla noin helvetin tyhmä. Ei osannut palikkatehtävää. Musta on tosi tyhmä itseään kehui on olevinan härkä. Härkä ei ole noin tyhmä. Nyt viitsii katsoa ohjelmaa kun itsensä kehuja putos jeeeeee hehhhhh aika noloo kun itseään kehuu ja heti pudotetaan palikka testi liikaa hehhhhhh hihhhhh hahahahahahahah

• Anonyymi

Oikea sanonta pike on lösö lösö hahhahahahahaahahahah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pike näytti miten mies voi olla noin helvetin tyhmä. Ei osannut palikkatehtävää. Musta on tosi tyhmä itseään kehui on olevinan härkä. Härkä ei ole noin tyhmä. Nyt viitsii katsoa ohjelmaa kun itsensä kehuja putos jeeeeee hehhhhh aika noloo kun itseään kehuu ja heti pudotetaan palikka testi liikaa hehhhhhh hihhhhh hahahahahahahah

Kohta alkaa rasismi keskustelu kun musta hävis. Ei lösöt pärjää. Hahahahahahahahaha

• Sam

Suuresta Seikkaulusta oli tuskin tarkoituskaan
      tehdä mitään Survivorin kopiota!!! Ja jos ootte
      kunnolla Survivoria seurannu niin
      Survivor2:ssahan jotakuta syytettiin ruoan
      salakuljettamisesta!!! SuuriSeikkailu paljon
      parempi kuin Survivor!!!

• Mä vaan

Selviytyjiä ja suurta seikkailua ei voi verrata toisiinsa. Suuri seikkailu oli enemmänkin suuri saunailta. Kaikki selviytyjissä laihtui yli kymmenen kiloa, kun taas suuressa seikkailussa kaikki suunnilleen lihoi kymmenen kiloa, kun oli makkaraa ja muita herkkuja tarjolla, ei tarvinnu todellakaan nähdä nälkää, päinvastoin. toisaalta palkintosumma oli selviytyjissä miljoona dollaria ja suuressa seikkailussa vaan 30 000 euroa (suomessa ei oo varaa maksaa enempää tommosiin turhuuksiin). lähdetään kaikki porukalla suureen seikkailuun rentoutumaan ja lihomaan ja laiskottelemaan...pääsee ainakin teeveeseen!!!

• Anonyymi

Uusin suuri seikkailu kisa on hassu. Musta mies on kauhuissaN kun ei ole suihkua vaatiiko vielä neljän tähden ruoka annokset. Nyt menee musta mies pilalle kun palvelu ei pelaa. Sossu opettanut saamaan kaiken mitä haluu. Miks muuten musta väki on niin vaativia. No omassa maassa olis parempi mutta eivät viitsi lähteä kun sossu palvelee. Kohta huutaa rasismia kun metsään halusi. Hehhhhhhhhhhhhhh

• Anonyymi

Musta mies leikkii sairasta niin ei tarvii kilpailla. Jos on kipeä oikeesti niin pois kisoista.

• Anonyymi

Tässäkin taas kierrätetään jo Selviytyjissä ja ainakin Farmissa olleita julkkiksia. Miksi???? Ei ole ärsyttävämpää kuin nuo samat naamat. Ovatko niin suosittuja, että heidät suorastaan kerjätään ohjelmiin? Vai eikö ole tulijoita? Tai sitten nuo tyrkyttävät itseään yhteen sun toiseen. Eipä tarvitse katsoa, kun siellä on Lapin rehellisin mies taas turpa levällään.

• Anonyymi

Hemohess touhuaa ja lärvi laulaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hei!
        Juu, minä myös olen kaivannut tietoja, missä mennään, kun en ole ehtinyt seuraamaan lähetyksiä.
        Hassua, ettei kukaan ole innostunut wikipedian päivityksestä, kun ohjelmalla on kuitenkin paljon katsojia sekä faneja. :-O

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      112
      5117
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4959
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      88
      4036
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3550
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      3101
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2741
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2267
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      45
      1827
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      36
      1688
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1598
    Aihe