Tässä sarjassa on TYYLIÄ!

Anu

Sinkkuelämää-sarja on aivan loistavaa huumoria
AIKUISILLE naisille ja miehille. Sarja on
tyylillä tehty ja se käsittelee hyvin monille
ihmisille tuttuja ja arkipäiväisiä asioita -
ajoittain kärjistäen, mutta eihän se haittaa.
Esitysajan voisi kyllä siirtää kymppiuutisten
toiselle puolelle, sillä sarja ei ole lapsille,
eikä nuorillekaan suunnattu. Mutta toisaalta,
vanhempien tehtävänähän on valvoa, mitä oma lapsi
televisiosta katsoo...? Mielestäni on typerää
keuhkota sarjan takia; jos siitä ei pidä, niin
eihän sitä tarvitse toki katsoa. Ja tottahan on,
etteivät kaikki ihmiset halua katsoa seksiin ja
seksuaalisuuteen liittyviä ohjelmia tv:stä,
varsinkaan kun ko. sarja ei ole sieltä
kevyimmästä päästä...mutta aivan loistava se on
silti!

11

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Style Is Style

      Kiitos mielipiteestäsi, Anu. Olen
      ab-so-fucking-lutely samaa mieltä
      kanssasi Sinkkuelämään tyylistä. Tosi stailikasta
      kerrontaa! Ja mikä parasta - lähetysaika
      muuttuu 27.11. lähtien alkamaan
      klo 21:25.

      Check it out, fox!

      • Single-83

        Muuten hyvä mutta kun se on täydellisellä
        lähetyspaikalla Tiistai-illan sarja-putkessa!!
        Sehän on hyvä sarja ja kyllähän pienet lapset voi
        laittaa nukkumaan jo klo 20.30....


      • ihminen
        Single-83 kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta kun se on täydellisellä
        lähetyspaikalla Tiistai-illan sarja-putkessa!!
        Sehän on hyvä sarja ja kyllähän pienet lapset voi
        laittaa nukkumaan jo klo 20.30....

        Minun mielestä Sinkkuelämää-sarja ei ole hyvä sarja. Sarja yrittää haalia katsojia kärjistämällä asiat aivan päälaelleen.

        Otanpa esimerkin yhdestä jaksosta. "Nelikko" istuu jossain kuppilassa (yllättäen) alkoholia siemaillen. Kun eräs naisista miettii miksi hänen miesystävänsä sperma maistuu kummalliselta.

        Aika kummalliseksi on seksi mennyt kun sperman tulee maistua hyvälle. No joo, eihän kohtaus varmaan sitä yrittänytkään viestittää, mutta siitä jää käsitys, että spermalla "leikkiminen" kuuluisi "normaaliin" seksielämään.

        Sarjassa ei myöskään käsitellä naisia/miehiä, joilla olisi vaikeuksia löytää ketään. En siis tarkoita, että ei löytäisi sitä oikeaa. Vaan, että löytäisi yhtään ketään.

        Tässä olikin minun mielipiteeni. Toivottavasti se herättäisi lisää keskustelua.

        Kiitos.


      • Normaalia??
        ihminen kirjoitti:

        Minun mielestä Sinkkuelämää-sarja ei ole hyvä sarja. Sarja yrittää haalia katsojia kärjistämällä asiat aivan päälaelleen.

        Otanpa esimerkin yhdestä jaksosta. "Nelikko" istuu jossain kuppilassa (yllättäen) alkoholia siemaillen. Kun eräs naisista miettii miksi hänen miesystävänsä sperma maistuu kummalliselta.

        Aika kummalliseksi on seksi mennyt kun sperman tulee maistua hyvälle. No joo, eihän kohtaus varmaan sitä yrittänytkään viestittää, mutta siitä jää käsitys, että spermalla "leikkiminen" kuuluisi "normaaliin" seksielämään.

        Sarjassa ei myöskään käsitellä naisia/miehiä, joilla olisi vaikeuksia löytää ketään. En siis tarkoita, että ei löytäisi sitä oikeaa. Vaan, että löytäisi yhtään ketään.

        Tässä olikin minun mielipiteeni. Toivottavasti se herättäisi lisää keskustelua.

        Kiitos.

        "...mutta siitä jää käsitys, että spermalla "leikkiminen" kuuluisi "normaaliin" seksielämään."

        Mistä ihmeestä Sinä ihmispolo olet saanut käsityksesi, ettei se kuuluisi?? Tai, mikäli nyt lähdemme hiuksia halkomaan, mikä on "normaalia"....??


      • ihminen
        Normaalia?? kirjoitti:

        "...mutta siitä jää käsitys, että spermalla "leikkiminen" kuuluisi "normaaliin" seksielämään."

        Mistä ihmeestä Sinä ihmispolo olet saanut käsityksesi, ettei se kuuluisi?? Tai, mikäli nyt lähdemme hiuksia halkomaan, mikä on "normaalia"....??

        Ehkä on parempi jos sinä (huomaa pieni kirjain) menet takaisin sinne pikku koloseen josta joskus kirottuna päivänä ryömit ulos. Ei sinua kukaan täällä ainakaan kaipaa.


      • Normaali!
        ihminen kirjoitti:

        Ehkä on parempi jos sinä (huomaa pieni kirjain) menet takaisin sinne pikku koloseen josta joskus kirottuna päivänä ryömit ulos. Ei sinua kukaan täällä ainakaan kaipaa.

        Ehdotan, että Sinä (sain aikoinani kasvatusta - ennen peruskoulua!) pysyttelisit tuolla uskontopalstalla, olen havainnut kahjopitoisuuden siellä varsin korkeaksi, varmasti viihdyt! Täällähän on tarkoitus keskustella tv-sarjoista.


      • Argu
        Normaali! kirjoitti:

        Ehdotan, että Sinä (sain aikoinani kasvatusta - ennen peruskoulua!) pysyttelisit tuolla uskontopalstalla, olen havainnut kahjopitoisuuden siellä varsin korkeaksi, varmasti viihdyt! Täällähän on tarkoitus keskustella tv-sarjoista.

        Sinulle!
        Sen sijaan, että ajat ihmisiä aggressiivisesti muille palstoille, puolusta omaa mielipidettäsi niin loistavin argumentein, että heikommat juoksevat vapaaehtoisesti sinne, missä selviävät omine lahjoineen. Kelpaa ottaa Carriesta ja kumppaneista esimerkkiä keskustelun ja väittelyn tekniikasta.


      • ihminen
        Argu kirjoitti:

        Sinulle!
        Sen sijaan, että ajat ihmisiä aggressiivisesti muille palstoille, puolusta omaa mielipidettäsi niin loistavin argumentein, että heikommat juoksevat vapaaehtoisesti sinne, missä selviävät omine lahjoineen. Kelpaa ottaa Carriesta ja kumppaneista esimerkkiä keskustelun ja väittelyn tekniikasta.

        Hieno otsikko, eikö vaan?

        Omia mielipiteitähän tietenkin tulee hakata toisen silmille, niin ettei toinen uskalla enää koskaan sano missään mitään. Todellista keskusteluahan on, että yksi puhuu ja muut kuuntelee.

        Itselläni on monia eri "väittely tekniikoita" (niinkuin Sinä niitä kutsuit), joita käytän tietenkin aina nujertamaan toisen erilaisen mielipiteen.

        Enkä muuten kelpuuta Carrieta tai hänen kumppaneitaan minkaanlaisen esimerkin antajaksi.


      • Örgy
        ihminen kirjoitti:

        Hieno otsikko, eikö vaan?

        Omia mielipiteitähän tietenkin tulee hakata toisen silmille, niin ettei toinen uskalla enää koskaan sano missään mitään. Todellista keskusteluahan on, että yksi puhuu ja muut kuuntelee.

        Itselläni on monia eri "väittely tekniikoita" (niinkuin Sinä niitä kutsuit), joita käytän tietenkin aina nujertamaan toisen erilaisen mielipiteen.

        Enkä muuten kelpuuta Carrieta tai hänen kumppaneitaan minkaanlaisen esimerkin antajaksi.

        Pelottelu on vallankäyttöä - niinkö sinua on lapsena kohdeltu: isä puhunut ja lapset ja vaimo vaienneet?


      • Normaalia
        Örgy kirjoitti:

        Pelottelu on vallankäyttöä - niinkö sinua on lapsena kohdeltu: isä puhunut ja lapset ja vaimo vaienneet?

        ymmärtänyt, ketä tässä syytetään. Ihmisen hyökkäys on mielestäni paitsi aggressiivinen niin myös asiaton. Ok, provosoiduin ja neuvoin hänelle toisen palstan...

        Selvä, putsataan pöytä ja palataan väittelyn alkuasetelmaan, josta tiivistelmä keskustelua varten:

        Ihminen: ihmiset saavat käsityksen, että spermalla leikkiminen on normaalia.

        Minä: 1) miksi ihmeessä spermalla leikkiminen ei olisi normaalia? 2) mikä on normaali?



        Muuten vinkiksi, nuoren pojan sperma on kuulemma erinomainen kauneustuote, kasvoille levitettynä. Minun ihoani se kuitenkin kuivatti. Miten muiden kokemukset??


      • ihminen
        Normaalia kirjoitti:

        ymmärtänyt, ketä tässä syytetään. Ihmisen hyökkäys on mielestäni paitsi aggressiivinen niin myös asiaton. Ok, provosoiduin ja neuvoin hänelle toisen palstan...

        Selvä, putsataan pöytä ja palataan väittelyn alkuasetelmaan, josta tiivistelmä keskustelua varten:

        Ihminen: ihmiset saavat käsityksen, että spermalla leikkiminen on normaalia.

        Minä: 1) miksi ihmeessä spermalla leikkiminen ei olisi normaalia? 2) mikä on normaali?



        Muuten vinkiksi, nuoren pojan sperma on kuulemma erinomainen kauneustuote, kasvoille levitettynä. Minun ihoani se kuitenkin kuivatti. Miten muiden kokemukset??

        Hyvä homma. Onnistuin siis provosoimaan ihmisiä keskustelemaan. Se on aina hyvä asia. Myönnän, että "hyökkäykseni" oli asiaton.

        Olen asiasta sanottavani sanonut, joten nyt on muiden vuoro kertoa tänne mitä haluaa.

        The floor is yours.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe