EI SITÄ PALJON SELVEMMIN VOI SANOO:
SINKKUELÄMÄÄ-SARJA ON SYVÄLTÄ! PERSEESTÄ NIIN
SYVÄLTÄ KUIN VAIN VOI OLLA! KUINKA JOKU VOI
KATTOO SITÄ? TÄYTYY OLLA VINTIS PIMEETÄ?!
SINKKUELÄMÄÄ ON PER-SEES-TÄ!!!
9
1178
Vastaukset
- SINKKUELÄMÄ......JESSSS
VÄHÄ HYVÄ SARJA!!!!!!!!!!!!EI SAA LOPETTAA
IKINÄ.PERVOILUT ON PARASTA JEEEEEEE - ?
???
- Sebu
Sulla on sitte vissii vintti pimeenä kun olet
luultavasti "erehtynyt" sitä katsomaan jos kerran
tiedät minkälainen se on, vai onko isot pojat
kertonu mitä siinä tapahtuu kun et itse saa
katsoa? - S.
televisiosi on kait niin moderni että nappulat puuttuvat, ja kaukosäädin on hukassa.... viimeisenä keinona - vedä töpseli seinästä!
- jennifer
selvä!!!sun mielipide pidä siitä kiinni...
mut se on taas mun mielestä maikkarin paras
ohjelma!!!eikä sitä kattoessa voi muuta kuin nauraa
ja yhdyn yhteen vastaukseen...vaihda kanavaa..
mene lenkille=)tai jotain...pienistä me ihmisetkin valitetaan... - Sinkku 31v.
Opin vihaamaan yli kaiken kyseistä sarjaa, sillä se oli ex:n lempiohjelma. Ohjelmaa esitettiin tiistai-iltaisin, jotka olivat minulle pelkää kärsimystä. Yksi istui koko illan liimautuneena tv:n kuvaputkeen ja katsellen tätä arvostelun alapuolella olevaa "ohjelmaa". Lisäksi kun alkaa elämään kuten nämä "tytöt" niin eihän sitä kannata mitään parisuhdetta edes ajatella. Onneksi on OMA ELÄMÄ!!!
- ''
Ohjelmista ja näiden suosiosta näkee, millä ja mitä jotkut ajattelevat;)
- jaa-a...
olet MIES.onko karmivaa tietää mistä naiset oikeasti puhuvat?
- ''
Mies, ja tiedän mistä naiset puhuvat ( varsinkin keskenään), ja voin sanoa, ettei nuo asiat kiinnosta pätkääkään;) Toki on naisia joiden kanssa voi puhua ihan asiaakin, mutta heitä on vain niin harvassa. Heti kun sellaisen löysin, astuin aviosäätyyn. Eikä ole kaduttanut päivääkään;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248