KYSYMYS NO:1 16.2.04
AIHE: eläin
VIHJE: valkoinen hevonen
VASTAUS:----(nimi)----
Lord of the Rings kysymys no.1
12
1027
Vastaukset
- Lord of the rings
- Lord-of-the-rings
arvon palkinnon tässä kuussa että osoite mukaan!!!
- ulla
tiiä mikä säkin oot..ties vaikka joku pervo-pekka...ei osoitetta ihjan helpolla tipu..
- Lord of the rings
ulla kirjoitti:
tiiä mikä säkin oot..ties vaikka joku pervo-pekka...ei osoitetta ihjan helpolla tipu..
...mikäs siinä jos sä niin kuvittelet...
mut tosiasia on et oo 15wee oleva likka pihtiputaalta. mulla on kaks koiraa, hevonen molemmat vanhemma kaks siskoo ja veljee.. harrastan ratsastusta ja muuta siinä sivussa...
mutta mikäs siinä jos toi on sun käsitys musta...
mutta sen sanon et oot täysin väärässä!!!
- The Crow
Kysymys?
Tarkoitatko Gandalfin hevosta Hallavaharjaa, mikä varsinaisesti ollut valkoinen, vaan enemmänkin hopeanharmaa.
Vastaus on siis Felarof, eli Rohanin ensimmäisen kuninkaan, Eorlin ratsu. - Nahar
Se on tottakai Nahar, Oromen Ratsu! :)
- arvaaja
sehä on tietysti hallavaharja
- TSH-fani
vastaus on Hallavaharja!
- pdghij
tää on jo vanha kysymys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tollo!!!
- Kitiara
oiskohan ollu Hallavaharja ( tyhmä nimi )
- Kitiara
N. Lahti-Röyskö
Jousikuja 2
61330 Koskenkorva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384