KYSYMYS NO:1 16.2.04
AIHE: eläin
VIHJE: valkoinen hevonen
VASTAUS:----(nimi)----
Lord of the Rings kysymys no.1
12
1032
Vastaukset
- Lord of the rings
- Lord-of-the-rings
arvon palkinnon tässä kuussa että osoite mukaan!!!
- ulla
tiiä mikä säkin oot..ties vaikka joku pervo-pekka...ei osoitetta ihjan helpolla tipu..
- Lord of the rings
ulla kirjoitti:
tiiä mikä säkin oot..ties vaikka joku pervo-pekka...ei osoitetta ihjan helpolla tipu..
...mikäs siinä jos sä niin kuvittelet...
mut tosiasia on et oo 15wee oleva likka pihtiputaalta. mulla on kaks koiraa, hevonen molemmat vanhemma kaks siskoo ja veljee.. harrastan ratsastusta ja muuta siinä sivussa...
mutta mikäs siinä jos toi on sun käsitys musta...
mutta sen sanon et oot täysin väärässä!!!
- The Crow
Kysymys?
Tarkoitatko Gandalfin hevosta Hallavaharjaa, mikä varsinaisesti ollut valkoinen, vaan enemmänkin hopeanharmaa.
Vastaus on siis Felarof, eli Rohanin ensimmäisen kuninkaan, Eorlin ratsu. - Nahar
Se on tottakai Nahar, Oromen Ratsu! :)
- arvaaja
sehä on tietysti hallavaharja
- TSH-fani
vastaus on Hallavaharja!
- pdghij
tää on jo vanha kysymys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tollo!!!
- Kitiara
oiskohan ollu Hallavaharja ( tyhmä nimi )
- Kitiara
N. Lahti-Röyskö
Jousikuja 2
61330 Koskenkorva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987