Vain unta pettävää...

* Tuulen värit *

En ole pyytänyt tulemaan,
sydämeni ovia avaamaan
en ole pyytänyt en, en ole pyytänyt...

Katson kukkaa, jonka terälehdet aamuun aukeaa, katson maata, joka kimmeltävän kastepeitteen saa.
Katso minua, kun sydämeni pirstaleiksi hajoaa,
katso silmiäni, jotka kyynelvirran takaa näät....

Haaveet vain, haave vain......mun maailmain


Suo anteeksi, suljen nyt oven takanani.
Hyvää jatkoa Sinulle, Hänelle ja elämällesi.

9

2344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tie

      onko niin että toivit mutta et sitä toivetta toteuta?
      Toivottavasti sinulle on mahdollisuus toteuttaa se,etkä vain valehtele itsellesi,itse asiassa en kovin hyvin ymmärtänyt mutta näin haluan vastata.

    • Turussa tuo

      Surkee luovutus voitto =)

    • eräs vain..

      Vois olla minunkin kirjoittama..voin kuvitella tunteesi!
      Samalla tavalla suljin oveni, ehkä silti salaa toivon kipinä lyö, vaihk tiedän ettei se ole mahdollista!

      • vesimies n

        Minulle kävi juuri noin odotin ja odotin mutta mitään ei lopulta selvinnyt??
        No elämä jatkuu kaikesta huolimatta ja ehkä minullekin vielä joskus tulee joku joka oikeasti välittää....En kyllä enää itse odota ja lupaan tarttua kunnolla hetkeen kun se tulee....


    • kukannuppu

      En voinut mitään,
      sinut nähtyäni sydämmeni ovi avautui,
      uskon, sinunkin ovellesi jotain tapahtui.

      Kukka nupussansa on odottanut aikaa sopivaa,
      yön, aamun kastetta, päivän kaunista auringonpaistetta, auringonlaskua vaikuttavaa.

      Katson silmiisi, en ymmärrä empimistäsi.
      Tilanteesta harhoja olemme molemmat luoneet,
      vielä näemme, sanat, tunne harhamme poistaa.
      Näin sydämemme eheytyy, kyynelvirtamme tuuli hiljalleen kuivaa.

      Ehkäpä haaveemme näin yhtyy, yltää korkeuksiin,
      kun vielä on aikaa, meidän maailmaksemme muuttuu,
      eläkäämme se rakastaen, sulkematta toisiltamme oviamme.


      Mutta - jos kuitenkin ymmärsin väärin,
      jos hän onkin jo elämässäsi,
      en voi kuin yksin kaipuun-, surun kyyneleeni
      virrata antaa, silloin näät tuskan silmistäni.

      En omistaa voi nyt, en sittenkään,
      vaikka elämämme siteet yhteisiksi ois liittyneet.
      En muuta voi kuin toivottaa sinulle parempaa elämää.
      - Kysyn toivoen kuitenkin, onko toivoa vai
      jatkanko matkaani yksin?

      • vesimies n

        MINULLEKKO KIRJOITIT???


    • Paitaressu

      usein elämä !

      • ILWIN

        mikäs tämän biisin nimi on?


    • sydänkäpy

      Tyttö kääntää katseensa pois...
      Poika tuijottaa edelleen.
      hän ei voi katsoa poikaa silmiin,
      sillä tietää yhdenkin vilkaisun tappavan sen katseen, joka on täynnä rakkautta, eikä täydellistä vihaa....

      kommentoikaa... =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe