En ole pyytänyt tulemaan,
sydämeni ovia avaamaan
en ole pyytänyt en, en ole pyytänyt...
Katson kukkaa, jonka terälehdet aamuun aukeaa, katson maata, joka kimmeltävän kastepeitteen saa.
Katso minua, kun sydämeni pirstaleiksi hajoaa,
katso silmiäni, jotka kyynelvirran takaa näät....
Haaveet vain, haave vain......mun maailmain
Suo anteeksi, suljen nyt oven takanani.
Hyvää jatkoa Sinulle, Hänelle ja elämällesi.
Vain unta pettävää...
9
2344
Vastaukset
- tie
onko niin että toivit mutta et sitä toivetta toteuta?
Toivottavasti sinulle on mahdollisuus toteuttaa se,etkä vain valehtele itsellesi,itse asiassa en kovin hyvin ymmärtänyt mutta näin haluan vastata. - Turussa tuo
Surkee luovutus voitto =)
- eräs vain..
Vois olla minunkin kirjoittama..voin kuvitella tunteesi!
Samalla tavalla suljin oveni, ehkä silti salaa toivon kipinä lyö, vaihk tiedän ettei se ole mahdollista!- vesimies n
Minulle kävi juuri noin odotin ja odotin mutta mitään ei lopulta selvinnyt??
No elämä jatkuu kaikesta huolimatta ja ehkä minullekin vielä joskus tulee joku joka oikeasti välittää....En kyllä enää itse odota ja lupaan tarttua kunnolla hetkeen kun se tulee....
- kukannuppu
En voinut mitään,
sinut nähtyäni sydämmeni ovi avautui,
uskon, sinunkin ovellesi jotain tapahtui.
Kukka nupussansa on odottanut aikaa sopivaa,
yön, aamun kastetta, päivän kaunista auringonpaistetta, auringonlaskua vaikuttavaa.
Katson silmiisi, en ymmärrä empimistäsi.
Tilanteesta harhoja olemme molemmat luoneet,
vielä näemme, sanat, tunne harhamme poistaa.
Näin sydämemme eheytyy, kyynelvirtamme tuuli hiljalleen kuivaa.
Ehkäpä haaveemme näin yhtyy, yltää korkeuksiin,
kun vielä on aikaa, meidän maailmaksemme muuttuu,
eläkäämme se rakastaen, sulkematta toisiltamme oviamme.
Mutta - jos kuitenkin ymmärsin väärin,
jos hän onkin jo elämässäsi,
en voi kuin yksin kaipuun-, surun kyyneleeni
virrata antaa, silloin näät tuskan silmistäni.
En omistaa voi nyt, en sittenkään,
vaikka elämämme siteet yhteisiksi ois liittyneet.
En muuta voi kuin toivottaa sinulle parempaa elämää.
- Kysyn toivoen kuitenkin, onko toivoa vai
jatkanko matkaani yksin?- vesimies n
MINULLEKKO KIRJOITIT???
- Paitaressu
usein elämä !
- ILWIN
mikäs tämän biisin nimi on?
- sydänkäpy
Tyttö kääntää katseensa pois...
Poika tuijottaa edelleen.
hän ei voi katsoa poikaa silmiin,
sillä tietää yhdenkin vilkaisun tappavan sen katseen, joka on täynnä rakkautta, eikä täydellistä vihaa....
kommentoikaa... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511