kuinkahan?

*Piper*

Mulla olis yks kyssä..
Sillonko demonit hyökkää taloon,niin talo menee koko ajan mäsäksi..kaapit ja kellot särkyy kukka purkit pirskoutuu.. ja sittenkö näytetään taas viikon päästä kaikki on korjattu=)
Ihmeellistä eikö?
Eiks niil kulu siihen rahaa ku ne joka viikko pyytää jonku korjaamaan talonsa demonien aiheuttamilta tuhoilta^_^
Onneks se talo on viel pysyny pystyssä...
Täytyypi niitten olla rikkaita^_^
Okei kyl mä ymmärsin et niitten pitää joka jakson jälkeen kunnostaa talo muutenhan se ois aivan kaameen näkönen....
Mut eipäs täs muuta..saa ottaa vapaasti kantaa^_^

3

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voinoita

      Korjashan Leo sen P3-kyltinkin voimillaan, samalla tavalla kuin olisi parantanut loukkaantuneen noidan tai viattoman. Jospa Leo vapaahetkinään kunnostaa talonkin.

      • lodelai

        Moi!
        Voihan se niinkin olla että Leo korjaa Lumottujen talon. Tai sit ohjaaja ei oo vaan viittiny kiinnittää huomioo pikkujuttuihin demonien ja siskojen ongelmien ohessa. Sarjoissa kyllä kieltämättä vois vähän enemmän joskus kiinnittää huomioo "arjen pikku ongelmiin". Kuka teistä on paras noitasisko? Mun mielestä ehdottomasti Piper, mutta tulee Phoebe ja Paige hyvinä kakkosina. Mä oon lukenu juonipaljastuksia. On aika meheviä juttuja...


      • nanna
        lodelai kirjoitti:

        Moi!
        Voihan se niinkin olla että Leo korjaa Lumottujen talon. Tai sit ohjaaja ei oo vaan viittiny kiinnittää huomioo pikkujuttuihin demonien ja siskojen ongelmien ohessa. Sarjoissa kyllä kieltämättä vois vähän enemmän joskus kiinnittää huomioo "arjen pikku ongelmiin". Kuka teistä on paras noitasisko? Mun mielestä ehdottomasti Piper, mutta tulee Phoebe ja Paige hyvinä kakkosina. Mä oon lukenu juonipaljastuksia. On aika meheviä juttuja...

        Mut nehän (siskokset) aina sanoo jos joku menee rikki, et: "me just korjautettiin se", et ei se Leo aina niitä kuitenkaa korjaa. Mut ikkunoita menee oikeesti joka jaksos melkee rikki ja niitä Leo ei ainakaa korjaa. Mun mielestä Prue oli paras, mut nyt se on kai sitte Phoebe. Hei jos joku tietää juonipaljastuksii ja haluu niist tääl kertoo, niin voisiko se kertoja ystävällisesti kirjoittaa otsikkoon, et se teksti sisältää niit. Koska mä en haluu tietää yhtään enempää, kun mitä jo tiedän, koska mun mielest siin ei oo mitää ideaa kattoo koko sarjaa jos tietää mitä tapahtuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe