Mä todella petyin tuohon Sinkkuelämää:n uusimpaan jaksoon. Onhan se hyvä, että naisetkin puhuvat joskus rivoja, mutta nyt mentiin kuitenkin hivenen liian pitkälle. Ja se tissijuttukin oli aika mauton... Ennen jaksot olivat hauskoja ja täynnä hyviä ideoita. Toivotaan että nyt tulevissa jaksoissa...
Surkea Jakso.
Pettynyt...
3
991
Vastaukset
- diana
olen sun kanssa että liikaa tisseja, mutta ne merimiehet oli kyl tosi seksikkäitä :D God Bless America!
- jessus
Musta se oli pirun hauska! Todistettiin vaan äijille et kyl meijän naistenkin puolelta löytyy rivoutta. Vihaan semmosii ämmii, jotka on ku "voi hyi" kun tv:s näkyy tissit.
- verilammikko
Hui, näkyi sekunnin murto-osan ajan tisuja - iik. Mikään muu jaksossa ei ollut huonoa, kuin Carrien vitun ruma lookki. Akka näytti ihan 60-vuotiaalta noita-akalta, karseet kirpparirytkyt ja hirvee se polkkakäkkärätukka. Onneksi sillä on taas pidempi tukka, että näyttää edes naiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141