kuka teiän mielest on paras hahmo/näyttelijä siskoni on noidassa.musta Holly-marie komps as Piper.
kuka para hahmo/näyttelijä?
13
598
Vastaukset
- pRuE
siinähän se vastaus tulikin...
- pruerulez
prueeeeeeeeeeeee jyräää
- -lumikuono-
......Piper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- luciaana
Prue oli paras mutta nyt on Phoebe...
Jos joku tyhmä epäilee et kirjotin ton väärin ni mee googlee ja kirjota siskoni on noita, sitten klikkaa kokeilen onneani,sen sivuilt mee kattoo kohta nimeltä cast bios... niin sitten toteat että olin oikeassa....:) - *phoepe*
luciaana kirjoitti:
Jos joku tyhmä epäilee et kirjotin ton väärin ni mee googlee ja kirjota siskoni on noita, sitten klikkaa kokeilen onneani,sen sivuilt mee kattoo kohta nimeltä cast bios... niin sitten toteat että olin oikeassa....:)Phoepe!
- sisko
luciaana kirjoitti:
Jos joku tyhmä epäilee et kirjotin ton väärin ni mee googlee ja kirjota siskoni on noita, sitten klikkaa kokeilen onneani,sen sivuilt mee kattoo kohta nimeltä cast bios... niin sitten toteat että olin oikeassa....:)no kyllä se Fibi on mustakin paras
- Angelus
Piper on paras mun mielestä ja on aina ollu=)
- girl
Piper on paras!!!!=))
- Taku "Phoebe"
Phoebe, niinkuin nimimerkistä näkee! :D
Alyssa Milano on paras näyttelen ja Phoebe on hauskin ja muistuttaa mua eniten! =) - Cole
Mun mielestä Cole Turner eli "Belthazor" eli oikeelta nimeltään Julian McMahon!
- Phoebe
Phoebe Halliwell...
- PRUE
prue oli paras..Häntä jään kaipaamaan. te jotka tykkäätte Paigesta:en ymmärrä teitä
- Piper Halliwell
Holly Marie Combs siis Piper Halliwell.
ps. sen varmaan arvas jo mun nimimerkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976