kuka teiän mielest on paras hahmo/näyttelijä siskoni on noidassa.musta Holly-marie komps as Piper.
kuka para hahmo/näyttelijä?
13
611
Vastaukset
- pRuE
siinähän se vastaus tulikin...
- pruerulez
prueeeeeeeeeeeee jyräää
- -lumikuono-
......Piper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- luciaana
Prue oli paras mutta nyt on Phoebe...
Jos joku tyhmä epäilee et kirjotin ton väärin ni mee googlee ja kirjota siskoni on noita, sitten klikkaa kokeilen onneani,sen sivuilt mee kattoo kohta nimeltä cast bios... niin sitten toteat että olin oikeassa....:) - *phoepe*
luciaana kirjoitti:
Jos joku tyhmä epäilee et kirjotin ton väärin ni mee googlee ja kirjota siskoni on noita, sitten klikkaa kokeilen onneani,sen sivuilt mee kattoo kohta nimeltä cast bios... niin sitten toteat että olin oikeassa....:)Phoepe!
- sisko
luciaana kirjoitti:
Jos joku tyhmä epäilee et kirjotin ton väärin ni mee googlee ja kirjota siskoni on noita, sitten klikkaa kokeilen onneani,sen sivuilt mee kattoo kohta nimeltä cast bios... niin sitten toteat että olin oikeassa....:)no kyllä se Fibi on mustakin paras
- Angelus
Piper on paras mun mielestä ja on aina ollu=)
- girl
Piper on paras!!!!=))
- Taku "Phoebe"
Phoebe, niinkuin nimimerkistä näkee! :D
Alyssa Milano on paras näyttelen ja Phoebe on hauskin ja muistuttaa mua eniten! =) - Cole
Mun mielestä Cole Turner eli "Belthazor" eli oikeelta nimeltään Julian McMahon!
- Phoebe
Phoebe Halliwell...
- PRUE
prue oli paras..Häntä jään kaipaamaan. te jotka tykkäätte Paigesta:en ymmärrä teitä
- Piper Halliwell
Holly Marie Combs siis Piper Halliwell.
ps. sen varmaan arvas jo mun nimimerkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646267
- 635649
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284645- 583926
- 143825
- 323239
- 693031
- 592866
- 762647
- 471970