maikkari näyttää koko kauniit ja rohkeet alusta vaikka kesäisin? Jos ei muuten niin vaikka esim. Sarja kanavalta. Olisi kiva nähdä niitä alkujaksoja. Tuskin oon ainut joka niitä haluis nähdä.
Millä me
8
917
Vastaukset
- Tikahtuu
Oliko tää vitsi? Jos niin olipa hyvä :DDDD
- muakin
huvittais nähdä millasta kaunarit oli alus.
- vanhoja jaksoja
muakin kirjoitti:
huvittais nähdä millasta kaunarit oli alus.
minäkin katsoisin. Olen saanut itseni irti näistä tämänaikaisista jaksoista. Koko tänä vuonna en ole katsonut. Mutta ne vanhat olisivat katsomisen arvoisia!
- -n- 26
vanhoja jaksoja kirjoitti:
minäkin katsoisin. Olen saanut itseni irti näistä tämänaikaisista jaksoista. Koko tänä vuonna en ole katsonut. Mutta ne vanhat olisivat katsomisen arvoisia!
Ei se ole niin vaikeaa mennä Youtubeen ja kirjoittaa hakukenttään Bold and the beautiful. Sieltä löytyy läjäpäin kaunareiden alkupuolen jaksoja.
- Anttilasta
vanhoja jaksoja kirjoitti:
Toivottavasti koko Kauniit ja Rohkeat -sarja tulee joskus myyntiin DVD-levyinä. Useampi kiekkohan siihen tarvittaisiin, mutta eihän se veisi juurikaan tilaa videokasettiversioon verrattuna.
- kun ei ymmärrä
-n- 26 kirjoitti:
Ei se ole niin vaikeaa mennä Youtubeen ja kirjoittaa hakukenttään Bold and the beautiful. Sieltä löytyy läjäpäin kaunareiden alkupuolen jaksoja.
englantia? Kuinka ne saa suomenkielisellä tekstillä?
- meiän
Anttilasta kirjoitti:
Toivottavasti koko Kauniit ja Rohkeat -sarja tulee joskus myyntiin DVD-levyinä. Useampi kiekkohan siihen tarvittaisiin, mutta eihän se veisi juurikaan tilaa videokasettiversioon verrattuna.
joku adressi tai joku laittaa eteenpäin jos vaikka jotain alkais tapahtumaan???
- turhapuuro
meiän kirjoitti:
joku adressi tai joku laittaa eteenpäin jos vaikka jotain alkais tapahtumaan???
kohta viistoistavuotta jauhettu samaa ihmettelen vaan miten näyttelijöitten mielenterveys kestää käsikirjottaja ruudin keksijä vähän hävettäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976