että elämä paranee tästä. Takana väkivaltainen avioliitto, mies kostaa edelleen kun hain eroa vuosia sitten. En uskalla kuvitellakkaan seurustelevani, pelkään että käy huonosti. Työpaikka meni kuukausi sitten, olen toistaiseksi vailla tuloja, velkainen omakotitalo ja monta lasta kotona...Pelkään alkoholisoituvani, isä kuoli viinaan, tosin tässä tilanteessa ei pysty edes viinaa ostamaan kun ei ruokaankaan ole rahaa. Ystävät menivät avioliiton aikana kun en voinut käydä missään etten saa mustasukkaiselta mieheltä turpaani, nyt olen yksin ja yksinäinen. En edes osaa enää hakeutua ihmisten seuraan. Nyt olisi aikaa tehdä kaikki keskenjääneet työt mutta kiinnostusta ei ole mihinkään. Harmaa kevätpäivä ei mitenkään nosta mielialaa.
Pakko toivoa
pohjaa ei näy
1
551
Vastaukset
- voimaa taiteesta
auttavaan tahoon. Kuulostaa masennukselta. Kaikki näyttää nyt lohduttomalta ja synkältä, mutta kunhan pääset normaaliolotilaan, näet kaiken ja itsesi taas normaalitilassa. Käy kurkkaamassa vaikka http://www.mielenterveys-taimi.fi/ josko sieltä saisi apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724