Yritykset - Kone- ja metalli

Pekka1987

Hei! Muutin juuri pohjoisesta tänne Tampereelle ja törmäsin ongelmaan jota en osannut aavistaa: Mistä saan tietää Kone- ja metallialan työpaikoista? Täällä on todella paljon firmoja, mutta harvoista pienemmistä saa selvää mitä he valmistavat. Pyytäisinkin jos jollain on antaa vinkkejä yrityksistä minne kannattaa yrittää hakea. Tai jotain listaa tampereen yrityksistä? Olen siis Automaatiotekniikan osaaja. Työpaikkoja joissa koulutuksellani voi työskennellä on Kone pajat ja tehtaat. Hydrauliikan, pneumatiikan ja tietysti automaation osaaminen kuuluvat osaamiseeni. Ainoot firmat mita minulle tulee mieleen ovat valiolla huolto ja johndeere. Kivaa kesää kaikille! - Pekka

9

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka1987

      Tampereelle oli kiva muuttaa. Ihmiset täällä ovat ystävällisiä ja avoimempia kuin pohjoisessa! Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta. -Pekka

      • Anonyymi

        On tamperelaiset verrattuna muihin suomalaisiin ystävällisiä. Suomen ystävällisimmät ihmiset on tampereella mutta on täällä silti myös ilkeitä.


    • kuukkelilla hakua
    • ***asiallinen kannanotto***
      • Pekka1987

        Työvoimatoimistossa eivät osanneet neuvoa. Tällä hetkellä ei avoimia paikkoja ole eikä heillä ole mitään systeemiä joka pitäisi listaa tietyn alan firmoista. Tämmöisen vastauksen sain kun kävin kysymässä. - Pekka


    • Anonyymi

      Jos et väännä Tapparaa, niin voit yrittäjä unohtaa työt. Sisäsiittoista porukkaa. Takaisin pk-seudulle ja töitä riittää. Moni yrittäjä joka on Tampereelle muuttanut, ovat aika nopeasti muuttaneet pois. Turku suomen pers reikä, myös Tampere Tappara ja Ilves. Jos et pidä urheilusta, niin älä muuta.

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan olisi voinut ottaa puhelinluettelonm keltaiset sivut ja soitella firmoihin pyytäen saada puhelimeen työhönotosta vastaavan henkilön. Nykyään ollaan pitkään työttömänä ja lopulta työvoimatoimisto laittaa karenssin uhalla käsipäivää kurssille harjoittelemaan kirjallisia hakemuksia.

      • Anonyymi

        Nykyään on parempia keltaisia sivuja, jossa on jokainen firma Ja se on FINDER voi hakea tietyltä paikkakunnalta ja tiettyjä toimijoita : lisäpalveluna voi ostaa tarkemmat taloustiedot.


    • Anonyymi

      Ei kannata metalli ala. kun jäät eläkkeelle työurasi jälkeen metallimiehenä niin tuntipalkkasi on jo 14 egee. Mäkkärin tiskilläkin saa paremmin !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe