Tuli ihan hakematta mieleeni ajatus

alex-kasi

Oliko Ellen G White aina oikeassa tai onko adventistien sydämmissä Ellenin paikkaa halajava uskova_1 (Riitta Nenonen) aina oikeassa? Sanoisin että: EI OLE.

15

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähän

      Onko alex-kasi aina oikeassa?

      • Alexxilla

        Miksi et maksa adventtikirkkoon kymmenyksiäsi?


      • kasi housuissasi
        Alexxilla kirjoitti:

        Miksi et maksa adventtikirkkoon kymmenyksiäsi?

        Uskotko että demonit ovat helvetin herroja?


      • innoittajana
        kasi housuissasi kirjoitti:

        Uskotko että demonit ovat helvetin herroja?

        Demonien vallassa olevat jakavat sunnuntai pedonmerkkejä.


      • alex-kasi

        mutta siinä olen oikeassa että mitään ikuista piinaa ei Raamattu opeta - se ei ole Raamatun Jumalan ajatus vaan g´harha oppia.. ja siinäkin että en halua parjata adventisteja ... vaikka en itse adventisti olekaan. Ei ole mitään halua alentua adventistien parjaajaksi ..


      • alex-kasi
        kasi housuissasi kirjoitti:

        Uskotko että demonit ovat helvetin herroja?

        nyky Raamatussa on sana "helvetti" oli alussa sana Gehenna joka totuuden sanoakseni oli kaatipaikka missä kaikki saasta poltettiin ja sinne joutumisesta (muun saastan kanssa kanssa) Jeesus varoitti.. Joka paikassa missä on sana "helvetti" on aikaisemmin ollut sana Gehenna.. SE ON TOTTA .. usko tai älä :).. Jos nyt kysyt onko "demonit ovat helvetin herroja" niin ei ole - sillä siellä kaatopaikalla tuskin on herroja.. siellä vain paloi se tuli joka poltti kaiken saastan pois .. Huomaatko, että jos itse olet täynnä ennakkoluuloja niin kysymyksetkin ovat aika lapsellisia.. Demonit Genennan kaatopaikan herroja ???


      • innoittajana kirjoitti:

        Demonien vallassa olevat jakavat sunnuntai pedonmerkkejä.

        Minulle tuossa kasteessa tuon pedon merkin. Aikuisena vasta huomasin minkä lahjan oli pappi minulle lahjoittanut, Koska tämän merkin pito ei ole pakollinen vielä, niin minä luovutin sen merkin antajilleen takaisin, siis palautin saamani lahjan. Tietenkään ei tämä Pappikaan tietänyt sitä lahjansa arvoa. Hänhän vain toimi sen työn parissa mistä hän palkkansa ansaitsi. Enkä minä vauvana voinut tietää, että tämä minut Demoneille ohjannut Lutterin Pappi oli Demonisti. vaikka hän merkin antoikin vain tavallaan kirkollis verotusta varten. Kiitos sinulle valistuksesta. Merkin luovuttaja.


      • alex-kasi
        Hermanni-itse kirjoitti:

        Minulle tuossa kasteessa tuon pedon merkin. Aikuisena vasta huomasin minkä lahjan oli pappi minulle lahjoittanut, Koska tämän merkin pito ei ole pakollinen vielä, niin minä luovutin sen merkin antajilleen takaisin, siis palautin saamani lahjan. Tietenkään ei tämä Pappikaan tietänyt sitä lahjansa arvoa. Hänhän vain toimi sen työn parissa mistä hän palkkansa ansaitsi. Enkä minä vauvana voinut tietää, että tämä minut Demoneille ohjannut Lutterin Pappi oli Demonisti. vaikka hän merkin antoikin vain tavallaan kirkollis verotusta varten. Kiitos sinulle valistuksesta. Merkin luovuttaja.

        jotkut kirjottavat että se ei vielä ole voimassa ja toiset että se jo on voimassa - ota siitä selvää :) Jos nyt sinulle vaikka sitten on voimassa jo - niin oliko se voimassa -sanotaan vaikka 500 vuotta sitten? Tämä on minulle epäselvää - kerrohan rehellisesti miten asiat näet. Minutkin on kastettu Luterilaisessa kirkossa lapsena - ja olen käynyt pyhäkoulut, rippikoulut ja vähän muitakin kuoluja mutta ei koskaan ole ollut puhetta mistään pedon merkistä.. ennenkuin tällä palstalla uskova_1 kertoi (noin 500 kertaa) ja muut "oikea uskoiset" sitten perässä kaikuna sitä toistelivat.. siinä adventisteja parjatessaan ..


    • meidän hamelakimme

      a-LEX laita hame päällesi ja tottele ellenin lupauksia lakinasi vaikka hän on kuollut. Sinä se jaksat hame-elleniäsi puolustaa hamaan loppuun saakka.

      • alex-kasi

        edes ole kovin perillä mitä Ellen kirjoitti ja minä kun haluan etupäässä puhua nistä kirjailijoista joita olen lukenut .. joten voi sinua .. ihan perättömiä kirjoittelet.. Kuka eniten kirjoittaa Ellen G Whitesta - jos ei Riitta tyttö :) - lähes jokainen Riittan posti on Ellenistä... Ei kukaan voi kiistää sitä tosiasiaa että Riitta haluaa sen paiukan adventistien sydämmissä mikä tänään on Ellenin hallussa.. vai mitä :) Riitta käy omaa "suurta taisteluaan" edesmennyttä Elleniä vastaan.. Ellen on kuollut ja haudassa jo kauan - ja silti ei Riitta pärjää - miksiköhän :).. Ja sinulle - uskot sen taí et - valheella on lyhyet jäljet.. kaikilla valheilla - mýös niillä joita sinä kirjoittelet.. alex


    • Mitä tänne pistelet uusia aloituksia valehdellen minusta. Itsesi jo häpäisit: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000043622731 Jos olisit uskossa, niin tajuaisit, että en toivo adventisteille sitä pahaa, mitä sinä pyrit heille tuottamaan. Minä en yritä saada mitään paikkaa adventistien sydämissä, vaan yritän saada adventistien sydämet kääntymään Jeesuksen puoleen ja että he tekisivät adventismista ja kaikesta väärän profeetan Ellen Whiten ja hänen seuraajiensa hapatuksesta parannuksen ja tulisivat uskoon ja pelastuisivat taivaaseen. Et halua adventistien pelastuvan, koska et halua itsesikään pelastuvan, vaan haluat, että sekä sinä että adventistit elätte peite silmillä toinen toisiinne turvautuen ja toinen toisianne imarrellen.

      • huomannut...

        uskon asioita kun ei käsitä että hän voi kääntää kenenkään sydämmiä Jumalan puoleen, se on Jumalan teko ja jos Riitta sen voisi tehdä niin hyvänen aika minkäkaltaisia heistä tulisikaan, ei ainakaan Jumalan lapsia.


      • alex-kasi

        Mitä häpaäisemistä siinä on jos sen sinulle sanoo? Olet jaakannut kuollutta ihmistä jo vuosikausia - etkö itse häpeä. Kyullä asia on niin että haluat valloittaa Ellenin paikan adventistien opettajana - vai väitätkö vastaan? Mutta kun katsoo mitä sinä opetat niin ei paljon naurata (siis ihan totta): Ikuinen piina - rikinkatkuinen saatana sänkysi jalkopäässä ja tehtäväsi parjata jokaista joka haiskahtaakin adventistille.. internetissä.. ja kaikki tuomitsemisesi missä muiden usko tehdään riittämättömäksi, naurunalaiseksi ja huonoksi. Lausuntosi: "sinä olet uskossa - mutta sinä et" - ja samaan aikaan sanot vastustavasi naispappeutta.. Anna mun kaikki kestää .. :) JÄLLEEN sanoit: ""Jos olisit uskossa, niin tajuaisit, että en toivo adventisteille sitä pahaa, mitä sinä pyrit heille tuottamaan."" MUTTA - totuus on että oikestaan tarkoitat, että jos olisin SAMASSA uskossa KUIN SINÄ ... niin .. Etkä edes huomaa että röyhkeytesi on ylitsevuotavaa, olet tuominnut ihmisiä koska he ovat erimieltä kanssasi !! koska he eivät usko SINUN tavallasi - KEKSIT heistä kaikenlaista perätöntä ja syytät sitten heitä aivan kuin kuvelmasi olisi todellisuutta.. Halloo - oletko tosissasi Ei kukaan ole oikeutettu vuosikausia puhumaan valheita ihmisistä uskonsa nojalla.. et sinä eikä muut .. Se on oma "suuri taistelusi" jota käyt edesmennyttä uskovaa naista vastaan - oli hän sitten vaikka välillä väärässäkin _ on käytöksesi todella mauton, lapsellinen, ja myös vääristelevä (sillä et ota huomioon että Ellen eli aivan toisenlaisessa yhteikunnassa) ja oli harras uskova - hänen vikojaan ja vajavaisuuksiaan tuomitkoon Herra - ei kukaan sinunlaisesi ihminen jonka oma elämä ei todellakaan ole ollut mikään esimerkki muille.. Sinä sanot että haluat ohjata adventisteja Jeesuksen luo??? Anna mun taas kaikki kestää - kuinka ??? haukkumalla heitä vuosikausia ??? - INTERNETISSÄ. Oletko ihan tosissasi? Minä epäilen vahvasti, että sinulla on omia vaikeuksia elämässäsi ja peittelet niitä laikkimällä että olet saanut tehtäväksesi haukkua ihmisiä internetissä. Olet saanut jopa seuraajia - joten työsi kantaa hedelmää - tosin nämä seuraajasi kovin usein pilkkaavat Jumalaa ja Poikaakin yhtä paljon kuin adventisteja - mutta roiskuu kun rapataan - pää asia kai teille on että saatte parjata ihmisiä. Sitten se uskosi "ihmisen kuolemattomuuteen ilman Jumalan apuakin" - Etkö kerrankin voisi TUNNUSTAA - että Raamattu on aivan erilainen riippuen siitä uskooko ihminen olevansa kuolematon myös ilman Jumalaa vai ei. Mielestäni on todellinen HEIKKOUS - ettet voi sitä tunnustaa, se osoittaa vain että uskalla puhua todellisista asioista - vain paasata Elleniäsi.. Totuus on, (tunnustat sen tai et) että ei kukaan joka uskoo omaan kuolemattomuuteensa ilman Jumalan apua voi lukea Raamattua samalla tavalla kuin ne jotka eivät sellaiseen usko.. SE ON TOTUUS.. Heillä ei ole edes sama Jumala - tai ei ainakaan sama KÄSITYS Jumalasta.. Toinen uskoo ikuisesti piinaavaan ja toinen EI piinaavaan Jumalaan.. Sen lisäksi pelastus tarkoittaa heille aivan eri ASIAA: Toinen uskoo että pelastus on piinasta taivaaseen selviämistä ja toinen että se tarkoittaa kuolemasta elämään pääsemistä.. Ja paljon muuta... Keräähän voimia ja tunnusta se.. että näin se on..


      • mukaan kaikessa oikeassa? Jospa hän on 100% prosentin mukaan väärässä? mitäs sitten? Hänhän on jo tuominnut itsensä. Hän on ottanut omaan haltuunsa Jumalan tuomiovallan. Jumala olkoon hänelle armahtavainen, koska hän ei ole ymmärtänyt mitä hän puhuu:


      • alex-kasi
        Hermanni-itse kirjoitti:

        mukaan kaikessa oikeassa? Jospa hän on 100% prosentin mukaan väärässä? mitäs sitten? Hänhän on jo tuominnut itsensä. Hän on ottanut omaan haltuunsa Jumalan tuomiovallan. Jumala olkoon hänelle armahtavainen, koska hän ei ole ymmärtänyt mitä hän puhuu:

        Riittallekin armollinen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2167
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe