eli siis,hukassa on elokuva jossa yksi kohtaus menee suunnilleen näin: ystävykset istuvat pöydän ääressä ja puhuvat siitä, ketä elokuvatähteä kukakin panisi mieluiten. yksi vastaa marilyn, toinen geroge clooney jne. yhdellä ystävyksistä tyttöystävä vaihtuu koko ajan, ja aina pöydässä käydään tämä sama keskustelu. muistaisko kukaan että mikä leffa on kyseessä?
Elokuva hukassa
hellouj
2
964
Vastaukset
- 4+13
varma, ettei kyseessä ole vanha Sex and the city (sinkkuelämää) jakso, jossa Miranda tapailee miestä, joka yleensä tapailee malleja. Siinä jaksossa ainakin on tuollainen kohtaus. Kyseessä muistaakseni ykköskausi.
- ssdgss
ei muuten ole mistään sarjasta. Ihan leffassa tapahtunut ja itsekkin muistan kuinka välillä päivittelevät noita:D ei nyt nimeä tule mieleen mutta ilmoittelen jos muistuu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785236
- 1183608
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403466- 513064
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72309- 242101
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4191638Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91578