..ei tämä voi vielä Juhannuskaan olla...olenko ainoa ketä ei ole simassa? :-(
Selvä Vappu...
55
1206
Vastaukset
- Hejkki
Alkoholin päihdekäyttö on järjettömämpää kuin hihhulismi. Jeesuksella päänsä sekoittava saa minulta jopa enemmän arvostusta kuin juoppo.
- juopot..
ovat veronmaksajien eliittiä ja siten yhteiskunnan kantava voima. Uskonnolliset yhteisöt eivät maksa mitään veroa mistään vaan pikemminkin kuluttavat yhteiskunnan resursseja.
juopot.. kirjoitti:
ovat veronmaksajien eliittiä ja siten yhteiskunnan kantava voima. Uskonnolliset yhteisöt eivät maksa mitään veroa mistään vaan pikemminkin kuluttavat yhteiskunnan resursseja.
>>>Tsot, tsot juopot..ovat veronmaksajien eliittiä ja siten yhteiskunnan kantava voima.Uskonnolliset yhteisöt eivät maksa mitään veroa mistään vaan pikemminkin kuluttavat yhteiskunnan resursseja.
Ihan selvin päin ollaan ja vieläpä omasta valinnasta. Yksi kaveri soitti ja kärtti, että maksaisin taksin hänelle niin hän tulisi naapuripaikkakunnalta ja mentäisiin ravintelliin (jonka oletettavasti myös joutuisin maksamaan). Sanoin, että kyläilemään tulla saa aina, jos saat kyydin.
...täällä on varmasti hiljaista...ennen kun alkaa simat palautua tippaleipien kanssa yöllä....odotellaan mitä tapahtuu... ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
...täällä on varmasti hiljaista...ennen kun alkaa simat palautua tippaleipien kanssa yöllä....odotellaan mitä tapahtuu... ;-D
kyllä se varmaan meno vilkastuu joskus puolenyön jälkeen.
Aatami9 kirjoitti:
kyllä se varmaan meno vilkastuu joskus puolenyön jälkeen.
...kuka avautuu parhaiten...tai kompastuu korkokenkiin....hähähäähähäää.....
Tarkastaja.X kirjoitti:
...kuka avautuu parhaiten...tai kompastuu korkokenkiin....hähähäähähäää.....
Puoli kahdeltatoista illalta ilmestyi pari vanhaa kaveria ovelle. He väänsivät käteni selän taakse ja sanoivat "nyt lähdet ryyppäämään tai itket ja lähdet ryyppäämään!" Oli pakko suostua! :( Ei vaineskaan, sanoivat että lähetään kapakkaan ja sanoin puolen sekunnin miettimisen jälkeen että ookei. Olivat minun luonani yötä ja aika tööt. Aaamulla heräsin, kun voivottelivat ja ähkivät krapulassaan. Toinen niistä muuten käveli mielenkiintoisille mutkille kotimatkalla. Oli kuin vapaan molekyylin maailmanviiva kaasussa, ojien kautta ja tien laidasta laitaan. Soittivat aamulla kyydin, lähtivät jonnekin. Nyt sitten ilmestyivät ovelleni kakkosnelospakkauksen Lapin Kultaa (joka on sivumennen sanottuna pullotettua kusta) kanssa. Tuossa ne rojottaa patjoilla nyt, minun kai täytyy uhrautua yhteisen hyvän puolesta ja juoda kaljat pois. Eli ryyppääminen alkoi myöhään ja extempore tänä Vappuna, mutta ei selvinpäin onnistunut olemaan tänä(kään) vuonna.
Aatami9 kirjoitti:
Puoli kahdeltatoista illalta ilmestyi pari vanhaa kaveria ovelle. He väänsivät käteni selän taakse ja sanoivat "nyt lähdet ryyppäämään tai itket ja lähdet ryyppäämään!" Oli pakko suostua! :( Ei vaineskaan, sanoivat että lähetään kapakkaan ja sanoin puolen sekunnin miettimisen jälkeen että ookei. Olivat minun luonani yötä ja aika tööt. Aaamulla heräsin, kun voivottelivat ja ähkivät krapulassaan. Toinen niistä muuten käveli mielenkiintoisille mutkille kotimatkalla. Oli kuin vapaan molekyylin maailmanviiva kaasussa, ojien kautta ja tien laidasta laitaan. Soittivat aamulla kyydin, lähtivät jonnekin. Nyt sitten ilmestyivät ovelleni kakkosnelospakkauksen Lapin Kultaa (joka on sivumennen sanottuna pullotettua kusta) kanssa. Tuossa ne rojottaa patjoilla nyt, minun kai täytyy uhrautua yhteisen hyvän puolesta ja juoda kaljat pois. Eli ryyppääminen alkoi myöhään ja extempore tänä Vappuna, mutta ei selvinpäin onnistunut olemaan tänä(kään) vuonna.
..kuitenkin saat... ;-D Joskus voi joutua omituisiin tilanteisiin...vaikka toisin olisi suunnitellut... Nyt tarjoat sitten silliä, Buranaa ja kahvia...kyllä se siitä... :-)
- e.k.v
En ole simassa tahi humalassa. Saunassa kyll kohta olen.
no katottas jkaunako ollaan selviä :)
Tarkastaja.X kirjoitti:
...heti kävi käry...kuka on syönyt simasta rusinat.. Kiinni jäit. ;-D
tuosha vaiheessa mitään Parisienneä vahvempaa :)
- M@k3
Minäkin.
En ole viellä kussut kokkoon. Ihan selvinpäin vielä ollaan täälläpäin maailmaa. Ei sen kummempaa syytä, kuin että en ollut erityisemmin juhlatuulella.
joku on syönny simasta rusinat *hik* krstittyytt vrmasti koska he tekevät pullalle saman MInulla vain on yksi porbleema. KUn pitäöois ommella vehrot nyt jusstiinsa. EIkässaa menä kieroon sen taitoskent. Ehhheeehehe *hi*k
Katso nyt tarkkaan mitä ompelet...jos ompelet hihasi verhoon..ei auta aamulla anoa armoa.... Hyi häpeä...happo... ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
Katso nyt tarkkaan mitä ompelet...jos ompelet hihasi verhoon..ei auta aamulla anoa armoa.... Hyi häpeä...happo... ;-D
taidan olla =D Anoppini (ex) ompeli kerran aivan vahingossa koiran vinkulelun patjan sisään kun vaihtoi patjojen päällisiä. Aivan hyvä vieraspatja muuten, mutta aina kun käänsi kylkeä, kuului VIUNKS. Puhumattakaan mitä olisi kuulunut jos olisi alkanut seksuaaliseen kanssakäymiseen sillä patjalla.
iaurwen kirjoitti:
taidan olla =D Anoppini (ex) ompeli kerran aivan vahingossa koiran vinkulelun patjan sisään kun vaihtoi patjojen päällisiä. Aivan hyvä vieraspatja muuten, mutta aina kun käänsi kylkeä, kuului VIUNKS. Puhumattakaan mitä olisi kuulunut jos olisi alkanut seksuaaliseen kanssakäymiseen sillä patjalla.
..eräs ystäväni ompeli olikeasti hihansa kiinni...siinä meni kankaat sekaisin. Anopit ovat törkeitä...muka vahingossa..selvästi teki mainion ehkäisyvälineen.. ,-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
..eräs ystäväni ompeli olikeasti hihansa kiinni...siinä meni kankaat sekaisin. Anopit ovat törkeitä...muka vahingossa..selvästi teki mainion ehkäisyvälineen.. ,-D
taikka seksuaalitoiminnan ilmaisin. Hehe Ei minulla ollut ex-anoppia vastaan mitään. Mainio ihminen. Olen muuten ajatellut alkaa ehdottaa esim. neloskanavalle, että alkaisin toimittaa heille uutta puutarhaohjelmaa. Huomattava hortonominen lahjakkuuteni tulee esiin sarjassa, jonka nimi tulee olemaan "Kuivakukkia suoraan penkistä".
iaurwen kirjoitti:
taikka seksuaalitoiminnan ilmaisin. Hehe Ei minulla ollut ex-anoppia vastaan mitään. Mainio ihminen. Olen muuten ajatellut alkaa ehdottaa esim. neloskanavalle, että alkaisin toimittaa heille uutta puutarhaohjelmaa. Huomattava hortonominen lahjakkuuteni tulee esiin sarjassa, jonka nimi tulee olemaan "Kuivakukkia suoraan penkistä".
..ja kaktukset ovat mukavia. Niiden tappaminen on jo taitolaji. Olen erikoistunut kukkien kuivahoitoon...joten vanhat kun kuolee, uutta kehiin. Niin muuten voihan penkki olla myös punnerruspenkki...siinä voi kukat kuivua hähhäähäää.
Tarkastaja.X kirjoitti:
..ja kaktukset ovat mukavia. Niiden tappaminen on jo taitolaji. Olen erikoistunut kukkien kuivahoitoon...joten vanhat kun kuolee, uutta kehiin. Niin muuten voihan penkki olla myös punnerruspenkki...siinä voi kukat kuivua hähhäähäää.
lähti nyt mielikuvitus laukkaamaan, kun mainitsit noista kaktuksista. Saisiko vieraspatjoista, kaktuksista, vinkuleluista ja punnerruspenkeistä yhdistettyä jonkinlaisen seksuaalivalvonnan välineen uskonnollisille yhteisöille? Esim. vauvan itkuhälyttimellä voitaisiin välittää seurakuntalaisten petihommista syntyvät Viunks- ja Auts-äänet seurakunnan paimenelle, joka sitten päättäisi Hengen viisauden avulla, kenellä oli liian kivaa, ja sitten määräisi rangaistuksen tai katumusharjoituksia tms. Mutta nyt menen saunaan, koska olimme pitkällä sauvakävelyllä mieheni kanssa. Illalla sitten keppijumppaa.
iaurwen kirjoitti:
lähti nyt mielikuvitus laukkaamaan, kun mainitsit noista kaktuksista. Saisiko vieraspatjoista, kaktuksista, vinkuleluista ja punnerruspenkeistä yhdistettyä jonkinlaisen seksuaalivalvonnan välineen uskonnollisille yhteisöille? Esim. vauvan itkuhälyttimellä voitaisiin välittää seurakuntalaisten petihommista syntyvät Viunks- ja Auts-äänet seurakunnan paimenelle, joka sitten päättäisi Hengen viisauden avulla, kenellä oli liian kivaa, ja sitten määräisi rangaistuksen tai katumusharjoituksia tms. Mutta nyt menen saunaan, koska olimme pitkällä sauvakävelyllä mieheni kanssa. Illalla sitten keppijumppaa.
Ihan K-18 kamaa...keppijumppa...voi apua hähhähääää!
- huom.
Tarkastaja.X kirjoitti:
Ihan K-18 kamaa...keppijumppa...voi apua hähhähääää!
Älä innostu. Huomaatko miten ko. tyyppi kehuu itseänsä lähes joka viestissä. Teidän muiden tehtäväksi jää huomata miten loistavasti hänellä menee, miten älykäs hän on. Jostakin syystä hänen täytyy korostaa tätä vielä painamalla aina toisia alas. Koska hän on ateisti, uskovaiset ovat sopiva ryhmä.
huom. kirjoitti:
Älä innostu. Huomaatko miten ko. tyyppi kehuu itseänsä lähes joka viestissä. Teidän muiden tehtäväksi jää huomata miten loistavasti hänellä menee, miten älykäs hän on. Jostakin syystä hänen täytyy korostaa tätä vielä painamalla aina toisia alas. Koska hän on ateisti, uskovaiset ovat sopiva ryhmä.
...jos ei huumorisi riitä ymmärtämään...anna olla.
- Herran terttu
Alkoholia ei saa juoda muuten kuin Jeesuksen verenä. Juuri siksi olen ottanut tänään viintä varmuuden vuoksi pari pullollista.
- Kössönöm
mutta en humalassakaan. Ravintola Koulussa oli sakki kyllä kännissä. Olisi muuten ollut kiva tilaisuus (Petri Rajala laulamassa ja laulattamassa), mutta koko ajan porukka hölisi ja tuuppi ja sitten sai pelätä, että ne siinä keikkuessaan kaataa kaljat niskaan. Ei tullut mieleenkään sen jälkeen jäädä enää kaupungille mihinkään toiseen kapakkaan. Nyt kun on hieno ilma, niin siellä alkaa meno ja rellestys kaduillakin varmaan vasta joskus puolenyön aikaan. Parempi oli vanhan poistua toisten jaloista.
- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
..kävin Merisalissa...kahvilla..tietty.
Naantalin on kaunis kaupunki. Kesäisin siellä tulee käytyä. Millainen ravintola muuten on Uusi Kilta? Sinne pitäisi mennä syömään porukan kanssa 5.6.
Kössönöm kirjoitti:
Naantalin on kaunis kaupunki. Kesäisin siellä tulee käytyä. Millainen ravintola muuten on Uusi Kilta? Sinne pitäisi mennä syömään porukan kanssa 5.6.
...töihin klo:7.00 :-( Naantali on ihana kaupunki... En ole käynyt Uudessa Killassa...ainakaan vielä.
- Milian***
Selvin päin täälläkin ollaan. Saunassa imaisin litran vettä vain :) Mutta niin vaan hiljeni koko netti täksi illaksi, muutkin forumit hissun kissun. Eikähän se tietenkään tarkoita, että kaikki kännissä hilluisi jossain.. Se tarkoittaa varmaankin sitä, että heistä isompi osa asuu jossain muualla kuin maaseudun korvessa, kuten me :D
- fdgsf
Minä en ole simassa vaan mietin koululla, että mistä helvetistä revin parissa päivässä sen neljä sivua keksustelua suomen kielen kurssiin.
- sdfdf
halausin tietysti olla kännissä, mutta eihän sitä yskin jaksa juoda. oikeastaan vituttaa, että ikävuosin 10-23 väliset vaput on mennyt selvin päin. kun eihän mulla ole koskaan ollut kavereita. eilen sain postissa lahjapaketin. sellaista se on.
- sdfsdfsdf
sdfdf kirjoitti:
halausin tietysti olla kännissä, mutta eihän sitä yskin jaksa juoda. oikeastaan vituttaa, että ikävuosin 10-23 väliset vaput on mennyt selvin päin. kun eihän mulla ole koskaan ollut kavereita. eilen sain postissa lahjapaketin. sellaista se on.
kun enhän minäkään hesassa asua.
- sdfd
sdfsdfsdf kirjoitti:
ja lihonutkin olen. laihdutin turhaan vuoden la lihoin. sellaista se on. vedän ranteeni auki.
sdfd kirjoitti:
ja lihonutkin olen. laihdutin turhaan vuoden la lihoin. sellaista se on. vedän ranteeni auki.
...simapää. Mitä ihmettä olet ottanut?
- Mörköperkele
sdfdf kirjoitti:
kun et viitsi juoda yksin. Nuorempana sitä luulee, että tarvitsee muita ihmisiä minuutensa tukijoiksi. Nyt tässä odottelen, että vieraat lähtee pois, että voin ottaa paremmat kuohuviinit pakastimesta esiin. Yläsavo, Kainuu ja Pohjanmaa ovat varmaan aika kauheita paikkoja elää. Ylä-Savossa tuli kärsittyä muutama kuukausi, eikä tulisi mieleenikään mennä sinne edes lomamatkalle. Sen verran ihmiselle haitallista aluetta se oli. Helsingissä oli ihan kiva asua, mutta enpä viettäisi sielläkään loppuelämääni. Erakkoelämä on tavoittelemisen arvoista. Siis sellainen, ettei tarvitse olla tekemisissä minkään rasittavien pallinaamojen kanssa pelkästään sen takia, että sukalaisuussuhteet tai hyvät tavat velvoittaa.
- cxvxv
sdfsdfsdf kirjoitti:
Pohjanmaa on paska paikka. Ei siinä mitään, että tulin tänne. Voihan sitä virheitä tehdä, mutta kun ei edes jaksa korjata niitä. Nyt kaiken lisäksi tuossa pihassa mölisee kymmenkunta haalaripukuista alkoholistia. yksi istuu toisen sylissä. minua vituttaa, että jään paitsi moisesta joukkodokaamisesta, koska minulla ei ole yhtkänään kaveria. omaa syytähän moinen kaverittomuus tietysti on. en lähtenyt aikanaan tutustumisiltoihin. vanhempani neuvovat joka vuosi, että ky vappuna jossakin. niille ei mene jakeluun, että ei minulla ole kavereita, ei tavoitteita, ei suunnitelmia. mihin sellaisen henkilön pitäisi mennä, jolla ei ole kavereita? yksin torille katselemaan möliseviä juoppoja? neuvo on lähes yhtä hyvä kuin se, että käy intti loppuun. intistä palautumisessa kesti neljä vuotta. ne halusivat päästä minusta eroon, koska olin niin sekaisin ja rasittava. niinpä ne työnsivät minut armeijaan. jopa tupakavereiden järki riitti sen verran, että sanoivat, että lopeta nyt ihmeessä. kun ei sun hommastasi tule mitään ja olet sylkykuppi. olisihan se nillekin tietysti ollut helpompi, koska intissähän yhden tunaroinnista maksavat kaikki. lisäksi ongelmana on se, että en saa neljän sivun esseetä kasaan lehdestä, jossa ei ole juurit yhtään kielioppivirhettä. pisteet olisi saatava.
- ...dvfzdsvz<xz<
sdfdf kirjoitti:
pari vuotta jo kärsitty
- dsfdf
viime vappunakin kelasin, että ens vappuna en kyllä istu yksin kotona.
- cxzvbcvb
...dvfzdsvz<xz< kirjoitti:
pari vuotta jo kärsitty
alemmalla luokalla olisi ollut ihkudaa tsuubu, mutta kun seon alemmalla luokalla.
- dsfadf
cxzvbcvb kirjoitti:
alemmalla luokalla olisi ollut ihkudaa tsuubu, mutta kun seon alemmalla luokalla.
nyt nu apinat mölisevät, että puolen vuoden mies ei ole mikään oikea mies. ja olen sentään keskisarjan maailmanmestari. viimeinen pisara.
Selvänä mennään, herkkuja syöden ja lätkää katellen :)
- Tähdenlento
vapussakin jotain harhaa. Ateisti on täysin nuhteeton ja hihhuli saattaa ollakin hivenen nuhteettomampi? Miksi?
Minä mikään nuhteeton ole... La Chamiza 2008, argentiina, on nyt menossa ja täytyy myöntää että viinin myötä tunnen eläväni. En kuitenkaan tarvitse humalaa vaan nautin viinin itsensä aiheuttamasta "elämyksestä". Minä en sinänsä viineistä mitään ymmärrä mutta en ole myöskään koskaan maistanut hyvää alkoholitonta punaviiniä. Mistään viinistä vouhottamisista en välitä vaan mielestäni se on nautittavaksi tarkoitettu tavalla taikka toisella. Kukaan ei ole minulle tullut kertomaan että nautin viineistäni väärin, vaikka jotkut ovat ihmetelleet miten minunlaiseni voi juoda viiniä. Humala seuraa monesti(ei aina) mukana ja saa minut esimerkiksi kirjoittelemaan tällekin palstalle. En yleensä ole kiinostunut väittelemään ateismista ja uskonnoista koska tiedän se ei johda mihinkään. Jos olen humalassa vappuna niin sitten olen. Jos en aiheuta kenellekään häiriötä käyttäytymiselläni niin se ei kuulu muille. Jos joku on asiasta eri mieltä niin voi tulla selvittämään kantansa naamatusten keskustelemalla. Niin ja nyt olen pienessä sievässä :)
- Tähdenlento
Juan kirjoitti:
Minä mikään nuhteeton ole... La Chamiza 2008, argentiina, on nyt menossa ja täytyy myöntää että viinin myötä tunnen eläväni. En kuitenkaan tarvitse humalaa vaan nautin viinin itsensä aiheuttamasta "elämyksestä". Minä en sinänsä viineistä mitään ymmärrä mutta en ole myöskään koskaan maistanut hyvää alkoholitonta punaviiniä. Mistään viinistä vouhottamisista en välitä vaan mielestäni se on nautittavaksi tarkoitettu tavalla taikka toisella. Kukaan ei ole minulle tullut kertomaan että nautin viineistäni väärin, vaikka jotkut ovat ihmetelleet miten minunlaiseni voi juoda viiniä. Humala seuraa monesti(ei aina) mukana ja saa minut esimerkiksi kirjoittelemaan tällekin palstalle. En yleensä ole kiinostunut väittelemään ateismista ja uskonnoista koska tiedän se ei johda mihinkään. Jos olen humalassa vappuna niin sitten olen. Jos en aiheuta kenellekään häiriötä käyttäytymiselläni niin se ei kuulu muille. Jos joku on asiasta eri mieltä niin voi tulla selvittämään kantansa naamatusten keskustelemalla. Niin ja nyt olen pienessä sievässä :)
harvemmin johtaa mihinkään, siis oikeaan lopputulokseen. Minäkin olen pienessä sievässä, mutta hauskaa oli pienellä tutulla porukallakin, ja kissojakin oli joku kuskannut mukanaan! Nukkumaan nyt ja sassiin, kesä on tullut!
Tähdenlento kirjoitti:
harvemmin johtaa mihinkään, siis oikeaan lopputulokseen. Minäkin olen pienessä sievässä, mutta hauskaa oli pienellä tutulla porukallakin, ja kissojakin oli joku kuskannut mukanaan! Nukkumaan nyt ja sassiin, kesä on tullut!
En mene nukkumaan kun olen kolme viikkoa painanut töitä putkeen ilman yhtäkään vapaapäivää. Nyt on viinin, naurun ja villien ajatusten vuoro. Tässä taustalla olen huomannut että kanssasi on varsin miellyttävää keskustella kaikesta muusta kuin uskosta tai uskomattomuudesta. Ja ei, tämä ei ole vittuilua. Uskokaa te muut, minä en usko, ei siinä sen kummempaa. Te uskovaiset ette vakuutu siitä jos yritän vakuuttaa teitä ateismista ja te ette puolestaan saa käännettyä päätäni uskontonne taakse, joten eiköhän anneta kummankin seurata vakaumustaan. Toki näistä asioista voidaan keskustella ja väitellä, mutta ei kannata kummankaan puolen hyppiä silmille.
- ei..
Tähdenlento kirjoitti:
olekaan aivan toivoton tapaus! Thank God to that;) "Minäkin olen pienessä sievässä.."
- Tähdenlento
Juan kirjoitti:
En mene nukkumaan kun olen kolme viikkoa painanut töitä putkeen ilman yhtäkään vapaapäivää. Nyt on viinin, naurun ja villien ajatusten vuoro. Tässä taustalla olen huomannut että kanssasi on varsin miellyttävää keskustella kaikesta muusta kuin uskosta tai uskomattomuudesta. Ja ei, tämä ei ole vittuilua. Uskokaa te muut, minä en usko, ei siinä sen kummempaa. Te uskovaiset ette vakuutu siitä jos yritän vakuuttaa teitä ateismista ja te ette puolestaan saa käännettyä päätäni uskontonne taakse, joten eiköhän anneta kummankin seurata vakaumustaan. Toki näistä asioista voidaan keskustella ja väitellä, mutta ei kannata kummankaan puolen hyppiä silmille.
Tähdenlento ei voi suistua radaltaan, siis ennen kuin on tarvis! Tuolla aiemmin jo lausuin, että voisin jopa kehua ateistia jostakin näkökulmasta tarkasteltuna. Mutta tarkemmin ajateltuani niskakarvani nousivat jälleen pystyyn! Ja miksi, no siksi, ettei ateisti anna tuumakaan perää omasta näkemyksestään (tässä kohtaa 'syytökseni' ei kohdistu Sinuun). Ps. Jospa minulla olisi aikaa istua tämän toosan edessä, niin haluasinpa taasen kerran kysyä ateistilta paria juttua!
- vihtuilija
selvä vappu, muttei ollu,......... no v''tu!meinasin tähän kirjoitella siitä kuimka v''un tylsää oli, mutta päädyin vain tämän kirjoittamaan. Nohhohhoh..ehkäpä jeesus tulee huomenna! Voipi alkaa haaveilemaan ikiomasta naulapyssystä.
- Rattiveivari
Rattimies vietti kanssa selvän vapun, kaverilla kullan kanssa saunottiin ja grillattiin. Loistomeininki! Tosin miehän aion olla tipattomalla varpajaisiin asti :) Eli marraskuulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2213223Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3492896Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.761820Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601738Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?581624- 1221416
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121413Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4401303Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171300- 1081294