Oletko koskaan tavannut satanistia joka ei olisi mielisairas?

Minä en ole.

Oletko koskaan tavannut satanistia joka ei olisi mielisairas? Minä en ole, jokainen on ollut todella hullu, mutta julkisesti usein aivan normaalisti käyttäytyvä, ainakin jollei lähemmin tunne. Jonkinlainen tunteettomuus, tai 'robottimaisuus' niillä saattaa usein olla normaali-elämäsä, mutta se saattaa olla vaikea havaita, ja ei niin paljon että kiinnittäisi erityistä huomiota. Mutta harvoin jos koskaan ne on sellasia rentoja ja lupsakoita suomalaisia. Sensijaan mielisairauden olen nähnyt jokaisella yksityisessä kanssakäymisessä, jolloin todistajia ei ole tai on vain satanisteja todistamassa. Ne on niin hulluja usein ettei kukaan uskoisi sitä, jos kertoisin. Ja se on niin karmeaa asiaa ettei sitä viitsi edes tähän kirjoittaa, mutta jokainen joka hiukankin tutustuu näihin satanismin rikoksiin, voi kuvitella itse mistä puhun. Syy tuohon mielisairauteen, joka siis on eräänlainen Jekyll ja Hyde-tyyppisesti toimiva mieli niillä, on kai se että näille satanismi-kultin jäsenille tehdään mielenkontrollointi, mind control, mielenohjelmointi. Ja siihen liittyy demonisointi, ja kauheita asioita, jotka sitten saavat aikaan tuollaisen epä-inhimiliisen mielentilan niille. Demonisointia pidän aika vaarallisena, koska se todella saattaa olla niin että demonilla on valta sen hmisen yli, ja silloinhan ei aina tiedä mitä voi tapahtua. Tässäpä kohde lähetystyölle- näitä tulee auttaa Jeesusta rukoilemalla!

18

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevätesikko

      En ole tavannut ketään satanistiksi itseään sanovaa, mutta olen kohdannut lukemattomia ihmisiä, jotka kahdenkesken sanovat tosi ilkeästi minulle. Ovatkohan hekin piilosatanisteja? Kun ko. ihminen on kanssani kahden, hän latelee ruokottomuuksia tms. Kun kolmas henkilö tulee paikalle, hän normalisoituu. Hän toimii siis seurassani eri tavoin kuin kolmannen läsnäollessa. Ja näitähän on ... liikaakin, uskovaisissakin (vaikket ehkä usko).

      • tavannut kanssa

        Joo itse oon kanssa tavannut, a joutunut jopa asumaan vuoden tällaisen henkilön kämppiksenä opiskellesani. Sanotaanko suoraan, että sen vuoden jälkeen olin saannut kyseisestä hemmosta täysin tarpeekseni. Kyseiset ihmiset ovat kuin jotain "herranenkeleitä" isossa porukassa, mutta täysiä kusipäitä jäädessään kahden jonkun toisen kanssa. Ai niin ja mistä tiedän hänen olevan satanisti. No siitä kun hän itse myönsi asian monta kertaa, ja oli vielä ylpeä siitä.Pysykää ihmiset kuulkaa kaukana niistä hulluista.Suljettu hoitolaitos on näille ihmisille se oikea paikka.


      • Kevätesikko
        tavannut kanssa kirjoitti:

        Joo itse oon kanssa tavannut, a joutunut jopa asumaan vuoden tällaisen henkilön kämppiksenä opiskellesani. Sanotaanko suoraan, että sen vuoden jälkeen olin saannut kyseisestä hemmosta täysin tarpeekseni. Kyseiset ihmiset ovat kuin jotain "herranenkeleitä" isossa porukassa, mutta täysiä kusipäitä jäädessään kahden jonkun toisen kanssa. Ai niin ja mistä tiedän hänen olevan satanisti. No siitä kun hän itse myönsi asian monta kertaa, ja oli vielä ylpeä siitä.Pysykää ihmiset kuulkaa kaukana niistä hulluista.Suljettu hoitolaitos on näille ihmisille se oikea paikka.

        Kaikkein paras keino on puhua asiasta ryhmälle sen jälkeen, kun asia on ensin tapahtunut kahden. Olkoon satanisti tai ei, niin julkitultuaan hän ei viitsi enää soittaa suutaan. Olen kokeillut ja se toimii! Siis kun seuraavan kerran joku aukoo päätään kahden kesken, kerron asian pienelle ryhmälle siten, että ko. pään aukoja on läsnä. Tuolloin hän tajuaa tehneensä väärin. Useinmiten pään aukoja lopettaa ilkeilynsä, kun tajuaa tulleensa ilmi.


    • Random Naama

      Yleensä en jaksa vastata tällaisiin viesteihin, koska ihmiset ovat vakiinnuttaneet mielipiteen jostain ja eivät suostu sitä muuttamaan. Ja voin heti kärkeen sanoa, että edes 90% täällä ei tiedä mitä satanismi on. Lukekaa Saatanallinen Raamattu tai ette voi edes sanoa meidän olevan pahoja. Vai olemme me mielisairaita... En tiedä keitä ihmisiä olette tavanneet, mutta tuskin ovat olleet oikeita satanisteja. Satanismihan on rationalistisimpia uskontoja mitä on olemassa. Ajatelkaapa: Me uskomme ihmiseen, todellisuuteen, siihen mitä nyt on. Aika järkevää? Entäs kristityt? He uskovat johonkin, mikä on joskus ollut ja ehkä tehnyt jotain joskus ja sen jälkeen rukoilevat häneltä anteeksi antoa. Kuullostaa enemmän mielenvikaiselta minulle uskoa sellaiseen. Minusta saavat uskoa mihin haluavat, koska uskonvapaus on oikein. Suorastaan nauran tälle "Minä en ole" tyypin tekstille. Demonisointia? Nytkö me jo nostatamme demoneja helvetistä? Olet tainnut lukea liikaa Harry Potteria. Ei ihan oikeasti, tällaiset asiat kuuluvat saatananpalvontaan, ei satanismiin. Yrittäkään ymmärtää jo vihdoin, että ne ovat kaksi täysin eri asiaa. Eipä kai voi kuin todeta, että ihmiset elävät ennakkoluulojen peittäminä eivätkä osaa itse muodostaa mielipiteitään. Kun pappi sanoo, että joku on paha niin tottahan toki se on totta. Miksi turhia kyseenalaistamaan, kun voi vain seurata sokeana =]

      • Sä et tiedä mitään oikeesta Saatananpalvonnasta. Jos teillä ei kuulu siihen loitsut ja yliluonnolliset ilmiöt, henkien vierailut yöllä kodissasi ym. ym. ni sä vaan kuvittelet olevas Satanisti. Mut jokainen tulee kohtaamaan väistämättä totuuden viimeistään kuoleman jälkeen! Ja se on fakta mitä ei voi väistää vaikka kuinka väittelisit.


    • Hanna

      Eläminen Saatanan tietoisessa palveluksessa on niin rankkaa, että psyyke jokaisella jollakin tavoin pettää. Se isäntä ei tunne armoa orjaansa kohtaan.

      • qwertyasd

        ... et edes tiedä mikä Saatana on satanismissa =] Kristinuskossa Saatana demonologian osa, ei satanismissa. Learn the difference.


      • jappo

        Satanisti ei palvo saatanaa. Saatananpalvojat palvovat. "Satanisti on oman elämänsä herra." Näin sanotaan.


      • Hanna
        jappo kirjoitti:

        Satanisti ei palvo saatanaa. Saatananpalvojat palvovat. "Satanisti on oman elämänsä herra." Näin sanotaan.

        Ei käytännössä sielunvihollinen anna vapauksia palvojallensa. Ainakin ennen pitkää on on orjan asemassa. Henkivalta teetättää aivan mitä alaisellansa haluaa! Voihan ollla, että joissakin tapauksissa vihollinen on tyytyväinen ja hänelle riittää kun saa palvojansa ja valheenorjansa "fiksusti" helvettiin! Jeesus sanoo, että joka ei Hänen kanssansa rakenna, se hajottaa. Uskovaisena en näe mitää eroa näillä elämänkatsomuksilla, ollako sartanisti vai saatanan palvoja! Saman isännän alaisuudessa molemmat painivat!


      • qwertyasd
        Hanna kirjoitti:

        Ei käytännössä sielunvihollinen anna vapauksia palvojallensa. Ainakin ennen pitkää on on orjan asemassa. Henkivalta teetättää aivan mitä alaisellansa haluaa! Voihan ollla, että joissakin tapauksissa vihollinen on tyytyväinen ja hänelle riittää kun saa palvojansa ja valheenorjansa "fiksusti" helvettiin! Jeesus sanoo, että joka ei Hänen kanssansa rakenna, se hajottaa. Uskovaisena en näe mitää eroa näillä elämänkatsomuksilla, ollako sartanisti vai saatanan palvoja! Saman isännän alaisuudessa molemmat painivat!

        Jos ymmärtäisit satanismin perusidean et joutuisi lähettelemään noita: Satanisti on itse itsensä herra. Saatana on symboli, ei konkreettinen asia. Jesse voi todeta mitä haluaa. Puusepät kun puhuvat aina puuta heinää.


      • HA HA HA HA HA HA !

      • Muailma sentää

    • rtkk

      Noudattakaa Jeesuksen käskyä, olkaa vain kaksittain useamman porukalla kanssakäymisessä tuollaisten kanssa Jeesuksen nimeen. Muulloin välttäkää kanssakäymistä!

      • Hekoheko..

        Onpa taas liikkeellä "oppinutta" väkeä, menkää itseenne ja lukekaa mitä kirjoitatte. Toisten arvosteluhan se on saatanasta....ja sitähän tässä ketjussa ainoastaan on, olette naurettavan naiveja ja tietämättömiä putkinäköisiä idiootteja, jotka eivät ole tutustuneet kumpaankaan näistä "ottelevista" osapuolista. Nauruksi laittaa, juu...


    • Tomppak

      Kerran otimme kaverin kanssa kaksi liftaria kyytiin, jotka olivat saatanan palvojia ja lukivat mustaa raamattua. Olin itsekin kiinnostunut niistä asioista silloin, mutta nykyään olen vakaasti toisella puolella....sillä paremmalla:) Liftarit kertoivat tarinoita mitä heille oli tapahtunut, totta tai ei, niin sen näki kuinka he pelkäsivät, mutta jatkoivat silti. Jälkikäteen voisin ajatella että saatana tosiaan piti heitä kiinni leikissään, pelleili heidän kustannuksellan, eikä tytöt tajunneet yhtään mitään. Toivotaan ettei he ole enää samoissa jutuissa mukana.

      • qwertyasd

        Jos edes tiedät mikä on musta raamattu, et edes sanoisi tuota. Muah.


    • Atte Ateisti

      En ole tavannut yhtään henkisesti tervettä uskovaista. Ehkä kohdalleni on sattunut vain sairaimmat? Tai ehkä sinun pitäisi tavata heidät? Ehkä he sinun silmissäsi olisivat esimerkillisen terveitä ihmisiä?

    • Minä en ole

      Minä olen kasvanut uskovassa perheessä laajan uskovan suvun keskellä, enkä ole koskaan tavannut yhtään uskovaa, joka ei olisi ollut mielisairas ja todella pahasti häiriintynyt. Todellisuudentaju samaa luokkaa kuin pelokkaalla 5-vuotiaalla lapsella, järki ja sivistys myöskin samalla tasolla. Ei alkeellisintakaan kykyä johonkin loogiseen ja kriittiseen päättelyyn. Ja paljon näkymättömiä mielikuvitusystäviä. Kaikki henkinen kehitys 5-vuotian tasolla. Ja olen kuullut paljonkin puhuttavan noista "pelottavista" saatananpalvojista, mutten ole koskaan 50v. elämäni aikana tavannut yhtäkään. Ihmetyttää missä muut ihmiset niitä mukamas jatkuvasti tapaavat, kun minä en ole ainuttakaan koskaan nähnyt. Ja sitten nämä typerykset, joilla on se 5-vuotiaan sivistystaso ja näkymättömiä mielikuvitusystäviä eivät edes tiedä, mikä ero on saatanapalvojalla ja satanistilla, vaikka ne ovat täysin eri asoita. Enkä minä ole niitä satanistejakaan koskaan tavannut, mutta ymmärrän sentään mikä ero on niillä ja saatanpalvojilla. Sivistymättömyys ja tietämättömyys ei muuten ole mikään ylpeyden aihe, vaikka uskovat hihhulit niin luulevatkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe