Kolme tasaväkistä kilpailijaa pareineen jäljellä,kuka tahansa voi tippua,minä toivoisin Sadun ja Rosan pääsevän finaaliin.
Kolme kovaa kilpailijaa jäljellä
7
510
Vastaukset
- pirkko
Pirkko-täti putoaa huomenna,se on vissi.
- tippuu!!!!!!
Toivon todella, et Rosa tippuu ja Satu voittaa!!!!
- yleisön pyynnöstä!
tippuu!!!!!! kirjoitti:
Toivon todella, et Rosa tippuu ja Satu voittaa!!!!
Myönnän, että Rosa on tanssinut aika hyvin. Mutta hän on kuin robotti ilman tunteita. Se ei ole tanssikilpailussa yleisöön vetoava asia! Satu ja Pirkko finaaliin. Pirkko on aivan hurmaava ja notkea säihkysääri. Satu on kasvanut tanssijan mittoihin. Valitse heistä!
- 222222222222
yleisön pyynnöstä! kirjoitti:
Myönnän, että Rosa on tanssinut aika hyvin. Mutta hän on kuin robotti ilman tunteita. Se ei ole tanssikilpailussa yleisöön vetoava asia! Satu ja Pirkko finaaliin. Pirkko on aivan hurmaava ja notkea säihkysääri. Satu on kasvanut tanssijan mittoihin. Valitse heistä!
Pirkko ja Rosa on parhaat tanssijat .Satu joutaa pois sen tanssi on väritöntä.
- ............
yleisön pyynnöstä! kirjoitti:
Rosa ansaitsee kyllä ylivoimaisesti koko kisan voiton. On alusta asti kehittynyt ja tullut tuomaripisteissä lähes joka viikko ykköseksi. Se että muut on petrannut parissa viimeisimmässä jaksossa ei ole perustelu eikä mikään. Rosa on aivan ihanan herskyvä persoona. Ekoissa jaksoissa selvästi jännitti, mutta nyt uskaltaa nauraa remakasti ja antaa huumorin kukkia.
- paras voittakoon
Naiset ovat tänä vuonna olleet tosi hyviä,siis julkkikset,ei kai ennen ole tässä vaiheessa ollut kolmea naistanssijaa finaaliin pyrkimässä,ainakin yksion ollut miesjulkkis. Pirkko kuitenkin sais jo pudota näistä kolmesta!
- huh,hus
Hyvin on tähän asti Pirkko tanssinut,mutta finaaliin ei ole asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319