* Oli mies jolla on ilmiömäinen kalenterimuisti? * Vuosituhasien takaa sanoo hetkessä, mikä päivä oli esm. 1200 vuonna 23.12? Vastaus tulee hetkessä, ja vastaavia kysyttiin ristiin rastiin, ja mies tiesi kaikki. Piirtää ilmiömäisiä kalentereita, ja ja kaikki täsmää tarkalleen. * Tämä kiinnostaa erikoisesti siinä mielessä, että ensimmäisellä ihmisellä, Aadamilla on ollut tarkalleen nämä kaikki kyvyt, ei yyksistään kalenterimuisti, vaa kaikki samaa luokkaa, kun synti ei ollut turmellut ihmisen aivokapistettia! * Tämän valossa ymmärtää senkin, kun Raamattu sanoo: * 1Moos.2:19. "Ja Herra Jumala teki maasta kaikki metsän eläimet ja kaikki taivaan linnut ja toi ne ihmisen eteen nähdäkseen, kuinka hän ne nimttäisi, ja ninkuin ihminen nimtti kunkin elävän olennen, niin oli sen nimi oleva." * Aaadam antoi kaikille elämille ja muille elävile nimet, ja myös muisti ne, tämä vaan aooittaa tuon "ihme miehen" kalenteri muisteun perusteella, että ensimmäisillä ihmisillä on ollut valtaisa älykkyys ja muisti ja tietokanta aivoissa heti syntyessään. ': Ja näitä "jäämiä" on sitten jäänyt joidenkin yksilöiden aivoihin, ikään kuin säästytnyt synnin seuraamukselta, ja saanut pitää pienen osan ihmisen alkuperäisestä viisaudesta ja älykkyydestä. Jumala on, ja elää, ja on luonut kaiken, aikanaan ja todennut sen hyväksi! Synti vaan tuli ja tuhosi Jumalan hyvän työn. * Jeesuksessa se korjaantuu, vieläkin paremmaksi, kun lihallinen ruumiimme muutetaan Jeesusken olemuksen kaltaiseksi, iankaikkisuusruumiksi, kuolemattomaksi, on varmaan viisaus ja älykkyyskin lähes Jumalan tasoa, ei Jumala, mutta lähes jumal'olentoja silloin ollaan! * Mitä vielä viivyttelet, anna pelastaa itsesi Jeesuksen kautta, ja pääset mukaan tulevaan iankaikkiseen Jumalan valtakuntaan ikuiseksi kuolemattomaksi asukkaaksi, sinusta se on kiinni, usko Jeesukseen, siinä se on avain ja matkalippu taivaaseen! Ja kaikki pelkästä ARMOSTA, usko ainoastaan!
Yle-Teemalla eilen,aivot ja älykkyys!
15
511
Vastaukset
- 1.Tim.2:5
Kun nyt olet noin korkiasti oppinut, Raamatun heiluttelemesissä, niin kerro, että pääseekö mun kissani, tai koirani Taivaaseen? Perustele perusteluitasi! Älä perustele USKOLLA! Minäkin uskon, vielä vanhoilla päivilläni, Joulupukkiin! Olen nähnyt hänet omin silmin, olen kosketellut hänen partaansa, hän käyttää minun kenkiäni (?) siis minä, ja kun katson peiliin, niin siellä on itse Joulupukki! Olen aina uskonut Joulupukkiin, ja tulen aina uskomaan! Etkö sinä Mohikaani usko? Usko Mohikaani usko! Kovalla uskolla tehdään vaikka tikusta Jumala!!! "Minä uskon Villeen, että se oli tosi jumala"!!! Minä taas uskon Kalleen, Minä taas uskon Väinöön ja Veikkoon ja Mattiin, että he ovat yksi jumala, ja Mikko kans`!!! Eikä pidä unohtaa pekkaakaan, eikä Kyöstiä, eikä Yrjöö, sillä he ovat meille suomalaisille, Yksi Ainut Jumala, nyt Halle Lujjaa, juokse Halle ja LUJJAA!!!
- to..
oli ajatustapa että jokin oli olemassa vasta kun se oli nimetty,siihen viittaa toisen luomiskertomuksen nimitarina.Ensimmäisen luomiskertomusken mukaan eläimet luotiin ensin, ihminen niiden jälkeen joten ihmistä ei edes ollut nimeämässä. En katsonut eilistä ohjelmaa, mutta ohjelmetietojen mukaan kyseessä oli autisti, nämä voivat olla muilta kyvyiltään pienen lapsen tasoa siis koko elämänsä autettavia, muiden syötettäviä, puettavia, holhottavia mutta yhden erityiskyvyn vuoksi muistaa kuulemansa tai vaikka osata piirtää virheettä kaiken näkemänsä, autismi ei korjaannu Jeesuksessa eikä "synti" vaikuta aivojen kehitykseen, mutta aivojen kehitys on vaikuttanut uskontojen syntyyn. Uskonnollisia elämyksiä voidaan muuten jo tuottaa keinotekoiseti ärsyttämällä tiettyä aivojen osaa. Oletko katsonut näitä ohjelmia joissa selitetään miten aivot tuottavat tietyt mielikuvat? Jokainen ihminen ei muuten kaipaa ikuisuutta, "minä" ei ole niin tärkeä että sen pitäisi elää ikuisesti.
ja jakeessa Raamattu sanoo että "... kun >>lihallinen ruumiimme
Mä en saa kehua sua! En osoittaa mieltymystäni sinuun! HUUDAN KORKEELLA ÄÄNELLÄ: PIDÄN SINUSTA JA HIRVAKSESTA! Ryyppäilin tässä yön yli, vaan en ryyppäile joka päivä! Et ole antanut lausuntoasi, et reagoinut "löytööni" Ilm.22 (21-22)(älä kumarra minua), mutta nyt haluan sinun selityksesi siitä, ja Hirvaksen! Haluan rehellisen vastauksen! Mitä taas tulee noihin musiikkiviittauksiini, niin eivät ne vie minua Jumalasta pois! Mitä jos kokopäivätyönäni (vaan en väitä sitä!), soittelisin ja laulelisin illasta aamuun? Omia löriröitäni, illasta aamuun (aamusta iltaan, Yes?) Olen jo pienestä pitäen nähnyt kummituksia, ollut herkkä sellaisille paikoille! Olen onnistunut välttelemään sellaisia paikkoja parisenkymmentä vuotta! Jotkut elävät ihmiset antavat aiheen pelkoon, että he tulisivat kuoltuaan harhailemaan täällä seuranamme, pääsemättä lepoon! En haluaisi ajatella tuollaisia, vaan tiedän paikkoja, minne en mene! Olen useasti miettinyt, että voisinko jotenkin heitä auttaa! Olisiko se tarkoitus? Vaan nyt en ole pariinkymmeneen vuoteen tavannut heitä! Olen vältellyt, pelännyt, että he seuraisivat minua! Eivät ole sitä tehneet, mutta en halua sitä enään elämääni! Kukaan, joka ei ole sitä itse kokenut, ei nyt tiedä, ei ymmärrä, että mistä oikein nyt puhun!
opetuksesi kertakaikkiaan! Kun kerran et siitä mitään ymmärrä? * Sekoitat ja sotket vaan kokoajan palstalla omia järkespäätelmiä. Pe.kukin puhuu viisaampia, hän sentään ei todella tiedä mitään, mutta sinä sensijaan luulet olevasi opettaja, olet ekivaari eksyttäjä, usko jo, antikristillistä paatostasi täällä veisaat vuositolkulla. * Äläkä kerää noita Raamatun lauseita sieltä täältä Raamattua omine huurujesi tueksi, opettele Raamatun opettaama, äläkä yritä omanpääsi arvailuja tukea Raamatulla. * Ja tuostakin tietää, että et ymmärrä mitään, koska kysyt päivänselvää Raamatun totuutta, että "missä luvussa?" Raamatussa, hyvä mies, opettele lukemaan OIKEIN ja ano Jumalata viisauttaa, että vihdoin alkaisit oppia, Hän antaa sitä soimaamatta, mutta ei auta tuossa harhoissasi ollenkaan, olet sokea sokeain taluttaja. Eihän sinulla oel mitän loogista opetettavaakaan, tarjoat vaan Raamatun kohtia sieltä täältä, mitä ne muka uskomattomalle sanoo? * Miten niistä muka löytää iankaikkisen elämän Kristuksessa Jeesuksessa, ei mitenkään, kun olet vielä itsekkin siitä osaton, niin miten voisitkaan ohjata ketään pelastukseen, ja uskomaan syntinsä anteeksi. * Niin, ja sinun jeesuksesi onkin itsekkin syntinen, niin miten sellainen voisikaan puhdistaa toista syntistä, mieti vähän asioita mielessäsi?
olet aina niin vitsikäs! Sun jutuilles ei voi muuta kuin nauraa! Matkitko sä Spedee? Yritätkö sä matkii Spedee? Sun yks parhaista vitseistäs heh heh oli se heh heh kun sa sanoit heh heh etta Immanuel hoh hoh ei ollut hih hih syntynyt Mariasta, vai Jesusko se oli??? Mutta joka tapauksessa olet Suomen paras pelle!!! Heh heh hoh hoh olet tosi naurettava!!! Hih heh hoh! OLet tosi mahtava pelle, juttuinesi!!!
- Lapset pois palstalta
jos todella noihin Raamatun satuihin uskot. Sinua, jos ketä voidaan kutsua oikeutetusti IDIOOTIKSI. Kerropa siis idiootti, miten kauan kesti antaa yli 30 miljoonalle eläinlajille nimet? Tai oikeastaan moninkertaiselle määrälle tuohon nykyiseen eläinmäärään verattuna, sillä onhan elämä tuhoutunut lähes täysin Maapallolta jo ainakin viisi kertaa.
- to..
totta kai puuhassaan, osa eläinten nimistä on ikävä kyllä synnin seurauksena unohtunut, joten aina kun löydetään muka uusi eläinlaji se pitää nimetä uudestaan.
- oppilasso
saattaa tuottaa imiömäisen valokuva muistin,mutta ei ole eduksi juuri muussa.
, että on ihme sekin, että saamme olla niin terveitä, kuin olemme. Ja se osittaa Jumalan suurta viisautta tehdessän ihmisen, että se kestää ja säilyttää elämäisen mahdollisuudet synnin "raisakaamanakin!" * Samoin nuo ihme lapset, osoittavat, että ihmisellä oli alussa valtavat ominaisuudet aivosoluissaan, ja siinä osassa, jota tuskin kehittyneinkään aivtiede ei kykene selvittämään, sillä aivokoneistssa on häävin siminnähtäviä hermoverkostoja, joita on mahdotonta käsitellä millään tavalla. Vain Jumala voi niihin puuttua, ja ne on suljettua aluetta, koska ihminen lankes tottelamttomuuteen ja uskottomuuteen Isänsä tahdolle. Sillä Jumala on Luoja, ja oikea Isä ihmiselle!
- ällikkä
Mohikaani_27 kirjoitti:
, että on ihme sekin, että saamme olla niin terveitä, kuin olemme. Ja se osittaa Jumalan suurta viisautta tehdessän ihmisen, että se kestää ja säilyttää elämäisen mahdollisuudet synnin "raisakaamanakin!" * Samoin nuo ihme lapset, osoittavat, että ihmisellä oli alussa valtavat ominaisuudet aivosoluissaan, ja siinä osassa, jota tuskin kehittyneinkään aivtiede ei kykene selvittämään, sillä aivokoneistssa on häävin siminnähtäviä hermoverkostoja, joita on mahdotonta käsitellä millään tavalla. Vain Jumala voi niihin puuttua, ja ne on suljettua aluetta, koska ihminen lankes tottelamttomuuteen ja uskottomuuteen Isänsä tahdolle. Sillä Jumala on Luoja, ja oikea Isä ihmiselle!
Ne ovat hermosoluja joihin voi vaikuttaa hirveän monella tapaa.Suosituimpia tapoja ovat lääkkeet,alkoholi,huumeet ja ties mitkä.Olet kyllä jättänyt neurologian opinnot aika vähiin aikoinaan.Lääkkeillä nykyisin vaikutetaan niiden väliseen välittäjä aineen vaihduntaan,se parantaa muistia ja auttaa toipumaan masennuksesta.Tämä on aivan yleistä nyky lääketieteessä,elät 30 vuoden takaisessa maailmassa.
- Skeptikko
ällikkä kirjoitti:
Ne ovat hermosoluja joihin voi vaikuttaa hirveän monella tapaa.Suosituimpia tapoja ovat lääkkeet,alkoholi,huumeet ja ties mitkä.Olet kyllä jättänyt neurologian opinnot aika vähiin aikoinaan.Lääkkeillä nykyisin vaikutetaan niiden väliseen välittäjä aineen vaihduntaan,se parantaa muistia ja auttaa toipumaan masennuksesta.Tämä on aivan yleistä nyky lääketieteessä,elät 30 vuoden takaisessa maailmassa.
Alkuisämme Adam oli siis autistinen!
ällikkä kirjoitti:
No, tuo geneettisyys vaikuttaa selkeästi ihmisen mielikuviin.Vaikka tänä päivänä puhutaan aivotoiminnoista ja välittäjä aineinneen, niin asia ei todella ole yksinkertainen.Ihmisen turmeltuneisuus todella näkyy ihmisen ymmärryksen ja mielikuvienkin alueella. Juuri tänään tutustuin sukuun, jossa ilmenee mielen ongelmoitumista runsaimmin ja eritasoisena.Siis "terveillä" suvun jäsenillä ilmeni selkeästi samankaltaisuutta määrätyllä sektorilla.Siis minätila ja asenteet ympäristöön. Muuten, näitä asioita ei muuteta lääkityksellä, vaan läälityksellä PYRITÄÄN helpottamaan oirita.
- älykkyydestä
kirjoitat?
- uskis
" Mistä kirjoitat?"
Kirjoittanut: älykkyydestä
Näköjään nimimerkki : älykkyydestä harrastaa vanhojen viestiketjujen nostelua
ylöspäin. Tarkoituksenaan tuoda huonot/vanhat/unohtuneet tekstit takaisin etusivulle.
Muista Netiketti, ennekuin kirjoitat .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2381538Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471172Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116950Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763