"Yhdysvallat on suuttunut Venäjän aikeista valvoa Georgian kapinallisalueiden rajoja." http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200905019511739_ul.shtml Venäjän kannaltahan Abhasia ja Etelä-Ossetia ovat itsenäisiä alueita, joten se voi tehdä niiden kanssa ihan sellaisia sopimuksia kuin osapuolet haluavat. Aivan vastaavasti kuin USA tekee sopimuksia ohjuspuolustuksesta ja oli julistamassa Kosovoakin itsenäiseksi jne. Turpa kiinni USA ja katse peiliin!
Mitä USA horisee?
6
263
Vastaukset
- osapuolena
Yhdysvallat ovat sitoutuneet sopimuksella puolustamaan Georgian suvereenisuutta ja alueellista koskemattomuutta.
Abhasia ja Etelä-Ossetia julistautuivat itsenäisiksi ja Venäjä turvaa niiden koskemattomuuden. Sille ei USA voi yhtikäs mitään, kunhan turhaan ärhentelee voimatonna.
- 2009.
Kairakettu kirjoitti:
Abhasia ja Etelä-Ossetia julistautuivat itsenäisiksi ja Venäjä turvaa niiden koskemattomuuden. Sille ei USA voi yhtikäs mitään, kunhan turhaan ärhentelee voimatonna.
Usa on menettänyt uskottavuutensa ja juuri sen vuoksi pohjois-Korea, Iran, ym. uskaltautuvat haastamaan USAn niin taloudellisesti kuin sotilaallisesti. USA on tämän vuoksi menettämässä Yhdysvaltalaisen unelman mahdollisuuksien maana.
- natousaeu
2009. kirjoitti:
Usa on menettänyt uskottavuutensa ja juuri sen vuoksi pohjois-Korea, Iran, ym. uskaltautuvat haastamaan USAn niin taloudellisesti kuin sotilaallisesti. USA on tämän vuoksi menettämässä Yhdysvaltalaisen unelman mahdollisuuksien maana.
aina vain häärätään http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000043609715
- niin sitä pitää
Azerbaidanin joukot osallistuvat Naton ja Georgian yhteisiin sota harjoituksiin. Georgian naapurimaat liittoutuvat Georgian kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482