Mohikaanille kysymys

Ilmoitit aiemmin tehneesi anomuksen omasta palstastasi, jossa olisit itse seriffinä. Mikä oli Eniron edustajan päätös asiassa? Kovaa "meteliä" pitäen ainakin asian toit silloin esille palstallakin ja nyt on vaikuttanut hiljaisemmalta ja pyritkin muilla tavoin epäämään toisilta kirjoitusoikeutta. Samaan sananvapauden kieltämiseen toisilta kirjoittajilta liittyen, olet tänään ehtinyt laittaa useita viestejä palstalle, joissa epäät kirjoittajilta sananvapauden ja erästä uskovaista pyydät poistumaankin tältä palstalta. On myös viestejäsi, joissa määräät tai kehotat kirjoittajia omaksumaan sinun oman oppisi.

11

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mohikaaninen

Koska minä ja ainoastaan minä olen oikeassa ja muut väärässä. Mikä siinä on niin vaikeeta? Minä osaan puhua kielillä, vaikka en itse tajua mitä silloin puhun, eikö se jo todista että olen vaj valittu ja tulevista paratiisin lumoista osalliseksi pääsevä uskovainen joka odottaa himokkaana 72 neitsyttä osakseen! Pakanat ja vääräuskoiset pitäkööt turpansa tukossa, tai tulen Jeesuksen kansa ne nenänne niistämään toiselle poskelle, että voitte sitten toisenkin posken kääntää jumalattomat. Seuraavaksi minut valitaan piirikunnan seriffiksi!

• uspki

kohtele muita, kuten toivot muiden kohtelevan sinua.

• Siis mikä uusi palsta? Tänne Suomi24:seenko?

• on tullut?

• kysymyksen aiheesta, jota pidit erittäin tärkeänä ja nyt kun sinulla on asiasta päätös tiedossa, niin kai voit sen kertoa?

• mitä pe.ku kysyy?

Eihän se vaikeaa ole. Eikä vaikeaa kertoakaan, miksi asiat ovat niinkuin ovat? Ehkä se palsta voidaan perustaa. Jos ei voida niin saahan senkin sanoa suoraan, kun kerran kysytään. Itse olisin sellaisen ehdottamasi palstan puolesta, mutta tämä palsta on siitä hyvä, ettei rajoiteta, ainakaan paljon, sananvapautta. Saahan jokainen sanoa oman mielipiteensä? Kristinuskon täytyy kestää arvostelun.

• mitä pe.ku kysyy? kirjoitti:

Eihän se vaikeaa ole. Eikä vaikeaa kertoakaan, miksi asiat ovat niinkuin ovat? Ehkä se palsta voidaan perustaa. Jos ei voida niin saahan senkin sanoa suoraan, kun kerran kysytään. Itse olisin sellaisen ehdottamasi palstan puolesta, mutta tämä palsta on siitä hyvä, ettei rajoiteta, ainakaan paljon, sananvapautta. Saahan jokainen sanoa oman mielipiteensä? Kristinuskon täytyy kestää arvostelun.

* Tuskin ovat asiaa edes käsitelleet? Eipä tuo nyt niin vakava asia ole, että prukalla aletaan kuulustelemaan. * Ja Pe.kun tyyli on, että heittää provon, ja kun siihen vastaan, Pe.kulta ei jatkoa keskusteluun heru. Ilkeyksiään nakkelee, ja kun haluan asiasta puhua pidempään, niin ei tule vastausta. Pe.ku vaan haluaa ärsyttää, ja sitten jättää asia siihen!

• Mohikaani_27 kirjoitti:

* Tuskin ovat asiaa edes käsitelleet? Eipä tuo nyt niin vakava asia ole, että prukalla aletaan kuulustelemaan. * Ja Pe.kun tyyli on, että heittää provon, ja kun siihen vastaan, Pe.kulta ei jatkoa keskusteluun heru. Ilkeyksiään nakkelee, ja kun haluan asiasta puhua pidempään, niin ei tule vastausta. Pe.ku vaan haluaa ärsyttää, ja sitten jättää asia siihen!

menikin tavalliseen tapaan asiattomaksi. Itsekin arvelin, etteivät he kehtaa noin itsestään selvässä asiassa ehdotukseesi edes vaivautua vastaamaan. Jos eivät jo sinua tuntisi pitäisivät sitä provona. Mutta kun perusteellisesti jo sinut tuntevat jatkuvista yhteydenotoistasi pitkältä ajalta ja vielä luottamuksen menettäneenä yhteistyössä seriffinä, niin ymmärrän heidän vastaamattomuutensa.

• Eroe

Sinunko palsta tämä sitten onkin? Minä olen kyllä kirjoittanut Eniron ylläpitämälle palstalle helluntailaisuus, johon sinulla ei olisi mitään asiaa jos olisin seriffi. Et saa kuin valetta ja vahinkoa aikaan. Sinä lähellä Jumalaa, oikea irvikuva ja sellaisen sanoja myöskin ymmärtämätön. Jumala antaa kuitenkin tuollaiselle sanojalle viisautta, jos sitä tarvitsee. Ps. Anna Politkovskaja kauhistuisi sinua.

• Erikoisen hyvin

Henkilöä joka haluaisi oman lahkonsa joka noudattelee VAIN HÄNEN oppiaan. Tällätavoin eri uskonlahkot todellisuudessakin syntyvät. Prosessia voisi ehkä osuvimmin verrata poliittistenpuolueiden syntyyn. Vrt. maalaisliitto/Vennamolaiset, kommunistit/Taistolaiset jne. Mohikaani haluaa olla oman porukkansa kunkku ja valvoja, eli Kekkoseksi Kekkosen tilalle! Kenties hän on käsittänyt kilvoittelun hieman väärin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      221
      3223
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      349
      2896
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      76
      1820
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      58
      1624
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1416
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1413
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      440
      1303
    9. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1300
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1294
    Aihe