Kysyn uskovilta

Aika kypsä jo

Onko suuri synti ottaa tieten tahtoen etäisyyttä omiin sukulaisiinsa? En millään kestä seureustella niitten kanssa, kun tuntuu, että olemme niin eri aaltopituudella. Olen ajatellut, että minun kuuluu pitää kontakteja yllä, mutta aina niitten jälkeen olen enemmänkin surullinen. Vanhempani eivät edes kuuntele, kun juttelemme. Keskeytetään ja vaihdetaan puheenaihetta, jos haluan puhua jostain asiasta, joka vaikkapa huoletuttaa itseäni. Olen jo niin aikuinen, että tuntuu tyhmältä kysyä tällaista. Veljeni on aina ollut minulle suorastaan v-mäinen, jo vuosia, minkä takia emme ole tekemisissä, mutta hän kuulemma haluaisi, että tapaisimme toisinaan. Ei vois vähempää kiinnostaa.

7

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei, Se mitä itse asiasta ymmärrän,en pidä sitä syntinä. ennemminkin synnin seurauksena. Jokaisella on oikeus valita kenen kanssa on tekemisissä.Ei kukaan jaksa olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa joilta saa henkisen selkäsaunan joka kerta kun tapaa. olet vapaa valitsemaan,

• *Daniel*

Sinä itse teet päätöksen, mutta joskus on vain hyvä sietää sukulaisia ja olla väleissä.

• rukoilla

Hei, mulle tulee mieleen, että kannattaa ainakin rukoilla heidän puolestaan. Syitä suhteiden huonouteen varmaan löytyy. Ja yksin voi olla vähän vaikeaa korjata välejä. Mutta sen minkä voisi tehdä on, että annat mielessäsi heille anteeksi ja pyydät heille jatkossa Jumalan apua elämässä.

• Aika kypsä jo

Rukoiltu on semmonen noin 22 vuotta oiekin tosissaan yksin ja kimpassa.

• siksi onkin hyvä

totutella muihinkin ihmisiin. Ei kaikkien kanssa toimeen tule mutta aina voi yrittää. Emme pysty jokaista rakastamaan mutta Jeesuksessa sekin on jo anteeksi annettu.

• kuulija

Ei ole mutta heidän edestään voi rukoilla että jeesus muutaisi heidät,uskovan rukous voi paljon missä kaksi tai kolme on koolla minunnimessäni minä olen heidän kanssaan.Vanhemat eivät voi esetää rukousta. Luuk. 22:32 Mutta minä olen rukoillut puolestasi, ettei uskosi sammuisi. Ja kun olet palannut takaisin, vahvista veljiäsi." Tämä kohta on jeesusen rohkaisua pietarille.

• Uskovan veljet,

sisaret ja äidit ovat Jeesuksen seuraajia. Itse en käy kuin raamattupiirissä, ehtoolliskokouksessa ja aamupiirissä. Siskoja on kuusi, mutta eipä ole tullut käytyä heillä. Tietenkin rukoilen heidän puolestaan ja yritän elää sovussa kaikkien kanssa. Nuo erimielisyydet ovat normaalia itsenäitymis prosessia ja kuuluvat jokaisen ihmisen elämään. Luonto ohjelmissa emot neuvovat poikasiaan mistä sitä "leipää" saa ja sen jälkeen alkaa kunkin yksilön oma elämä. Mutta Luojamme ja Lunastajamme Jeesus Kristus ei koskaan meitä hylkää, kunhan itse emme häntä hylkää. Siunausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      95
      4097
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      43
      4077
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      124
      3627
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2854
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    6. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2162
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2068
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1719
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      69
      1304
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1145
    Aihe