Kysyn uskovilta

Aika kypsä jo

Onko suuri synti ottaa tieten tahtoen etäisyyttä omiin sukulaisiinsa? En millään kestä seureustella niitten kanssa, kun tuntuu, että olemme niin eri aaltopituudella. Olen ajatellut, että minun kuuluu pitää kontakteja yllä, mutta aina niitten jälkeen olen enemmänkin surullinen. Vanhempani eivät edes kuuntele, kun juttelemme. Keskeytetään ja vaihdetaan puheenaihetta, jos haluan puhua jostain asiasta, joka vaikkapa huoletuttaa itseäni. Olen jo niin aikuinen, että tuntuu tyhmältä kysyä tällaista. Veljeni on aina ollut minulle suorastaan v-mäinen, jo vuosia, minkä takia emme ole tekemisissä, mutta hän kuulemma haluaisi, että tapaisimme toisinaan. Ei vois vähempää kiinnostaa.

7

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei, Se mitä itse asiasta ymmärrän,en pidä sitä syntinä. ennemminkin synnin seurauksena. Jokaisella on oikeus valita kenen kanssa on tekemisissä.Ei kukaan jaksa olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa joilta saa henkisen selkäsaunan joka kerta kun tapaa. olet vapaa valitsemaan,

    • *Daniel*

      Sinä itse teet päätöksen, mutta joskus on vain hyvä sietää sukulaisia ja olla väleissä.

    • rukoilla

      Hei, mulle tulee mieleen, että kannattaa ainakin rukoilla heidän puolestaan. Syitä suhteiden huonouteen varmaan löytyy. Ja yksin voi olla vähän vaikeaa korjata välejä. Mutta sen minkä voisi tehdä on, että annat mielessäsi heille anteeksi ja pyydät heille jatkossa Jumalan apua elämässä.

      • Aika kypsä jo

        Rukoiltu on semmonen noin 22 vuotta oiekin tosissaan yksin ja kimpassa.


    • siksi onkin hyvä

      totutella muihinkin ihmisiin. Ei kaikkien kanssa toimeen tule mutta aina voi yrittää. Emme pysty jokaista rakastamaan mutta Jeesuksessa sekin on jo anteeksi annettu.

    • kuulija

      Ei ole mutta heidän edestään voi rukoilla että jeesus muutaisi heidät,uskovan rukous voi paljon missä kaksi tai kolme on koolla minunnimessäni minä olen heidän kanssaan.Vanhemat eivät voi esetää rukousta. Luuk. 22:32 Mutta minä olen rukoillut puolestasi, ettei uskosi sammuisi. Ja kun olet palannut takaisin, vahvista veljiäsi." Tämä kohta on jeesusen rohkaisua pietarille.

    • Uskovan veljet,

      sisaret ja äidit ovat Jeesuksen seuraajia. Itse en käy kuin raamattupiirissä, ehtoolliskokouksessa ja aamupiirissä. Siskoja on kuusi, mutta eipä ole tullut käytyä heillä. Tietenkin rukoilen heidän puolestaan ja yritän elää sovussa kaikkien kanssa. Nuo erimielisyydet ovat normaalia itsenäitymis prosessia ja kuuluvat jokaisen ihmisen elämään. Luonto ohjelmissa emot neuvovat poikasiaan mistä sitä "leipää" saa ja sen jälkeen alkaa kunkin yksilön oma elämä. Mutta Luojamme ja Lunastajamme Jeesus Kristus ei koskaan meitä hylkää, kunhan itse emme häntä hylkää. Siunausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe