204 km/h! Hyvä vauhti!

32

631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runttaaja.

Jäi kiinni ennen kuin ylinopeus ehti aiheuttaa onnettomuutta.

• Runttaaja.

• tielläliikkujien
        Kairakettu kirjoitti:

...aiheuta onnettomuuksia: http://www.yle.fi/mot/290101/liite2.htm

kannalta - eihän se kaahaaja välttämättä "itsessään" ole mikään vaara mutta kun toiset eivät ehdi reagoida tähän ja siitä tulee se riski ,koska normaalit autoilijat ja tienkäyttäjät olettavat muidenkin pelaavan yhteisillä säännöillä.

• tielläliikkujien kirjoitti:

kannalta - eihän se kaahaaja välttämättä "itsessään" ole mikään vaara mutta kun toiset eivät ehdi reagoida tähän ja siitä tulee se riski ,koska normaalit autoilijat ja tienkäyttäjät olettavat muidenkin pelaavan yhteisillä säännöillä.

Liikenteessä ei pidä olettaa kenenkään noudattavan mitään sääntöjä, se on kohtalokas ajattelutapa. Jos minä olisin olettanut kaikkien noudattavan niitä sääntöjä, niin olisin jäänyt liikennevaloissa jo kahden rekan ja yhden kuormurin alle (ajoivat päin punaisia).

• Wally River

edesvastuuttomuutta ? Tuo ensimmäinen vastaaja sanoikin jo olennaisen. Itselläni oli nuorempana sellainen tapa, että kun olin ratsiasta lähtenyt, niin annoin vastaantuleville varoitusmerkkejä. Sitten joku sanoi ,että ei pidä tehdä noin - voi pelastaa mahdollisen rattijuopon pälkähästä.

• 204 on ehkä hieman yläkantissa 80:n alueilla, mutta ei välttämättä aina. Ajanhan itsekin jatkuvasti ylinopeuksilla, mutta vastuullisesti, joten ei voi sanoa, että kyseinen ylinopeus olisi ollut vastuuttomuutta.

• Wally River
        Kairakettu kirjoitti:

204 on ehkä hieman yläkantissa 80:n alueilla, mutta ei välttämättä aina. Ajanhan itsekin jatkuvasti ylinopeuksilla, mutta vastuullisesti, joten ei voi sanoa, että kyseinen ylinopeus olisi ollut vastuuttomuutta.

ajotapasi parantaa tuon juipin - ja kokemattoman - turvallisuutta...nämä koheltavat nuoret ovat juuri monta kertaa tapattaneet itsensä ja muita. Kyllä minä sen uskon ,että Sinä arvioit tilanteet kohdalleen ja ajat järjellä yli rajoitusten - (se "ylinopeus" on tietysti tekninen termi,kuten tämä kanssasi samoilla linjoilla oleva herra Bremer/ KlaudeKopteri tapasi huomauttaa.) Myönnän myös sen, että liikenteen seassa hitaasti jumputtavat kuskit voivat puolestaan aiheuttaa vaikka minkämoisia vaaratilanteita !

• Wally River kirjoitti:

ajotapasi parantaa tuon juipin - ja kokemattoman - turvallisuutta...nämä koheltavat nuoret ovat juuri monta kertaa tapattaneet itsensä ja muita. Kyllä minä sen uskon ,että Sinä arvioit tilanteet kohdalleen ja ajat järjellä yli rajoitusten - (se "ylinopeus" on tietysti tekninen termi,kuten tämä kanssasi samoilla linjoilla oleva herra Bremer/ KlaudeKopteri tapasi huomauttaa.) Myönnän myös sen, että liikenteen seassa hitaasti jumputtavat kuskit voivat puolestaan aiheuttaa vaikka minkämoisia vaaratilanteita !

Kokematon ehkä (kuinkas lujaa saksalaisnuoret saavatkaan ajaa kortin saatuaan?), mutta ei paranna se ajokieltokaan.

• päin puuta

mitä nopeammin loiset ehtii listiä itsensä sen turvallisempia maantiet ovat

• sowhat.

siellä kaikki ajaa kahtasataa. poliisi ei välitä. sai kyllä hämmästellä sitä menoa. kaikilla oli minäminä asenne.

• kolmanteen:

Eilistä palstaa seuranneena kysyisin: Onko nimimerkki sinulle tärkeämpi, kuin keskusteltava asia?

• ...käyttää nimimerkkiä, josta keskustelijan tunnistaa? "kolmanteen:" Käytä vaan sitä jatkossakin. Viestiketjujen vaihtuvat nimimerkit sekoittavat vaan ja aina ei tunnista onko keskustelija sama.

• on tarve
        Kairakettu kirjoitti:

...käyttää nimimerkkiä, josta keskustelijan tunnistaa? "kolmanteen:" Käytä vaan sitä jatkossakin. Viestiketjujen vaihtuvat nimimerkit sekoittavat vaan ja aina ei tunnista onko keskustelija sama.

tulla tunnetuksi "kairakettuna"? Minulla on pieni pelko, että mielipiteeni voisi aiheuttaa minulle jotain, mitä en toivoisi. Siksi en halua leimaantua miksikään. Käytän joskus toki vanhaa nimimerkkiäni, mutta useimmiten en. Ihmisten persoonallisuuskin vaihtuu eri sosiaalisissa tilanteissa ja ajan saatossa. Miksi ei siis nimimerkkikin? Itse olen sen verran iäkäs, etten enää kaipaa minkäänlaista persoonallisuutta; jätän sen muiden arvioinnin varaan ja se saa elää vapaasti omaa elämäänsä. Minä elän omaa aitoa persoonallisuuttani siitä riippumatta.

• on tarve kirjoitti:

tulla tunnetuksi "kairakettuna"? Minulla on pieni pelko, että mielipiteeni voisi aiheuttaa minulle jotain, mitä en toivoisi. Siksi en halua leimaantua miksikään. Käytän joskus toki vanhaa nimimerkkiäni, mutta useimmiten en. Ihmisten persoonallisuuskin vaihtuu eri sosiaalisissa tilanteissa ja ajan saatossa. Miksi ei siis nimimerkkikin? Itse olen sen verran iäkäs, etten enää kaipaa minkäänlaista persoonallisuutta; jätän sen muiden arvioinnin varaan ja se saa elää vapaasti omaa elämäänsä. Minä elän omaa aitoa persoonallisuuttani siitä riippumatta.

Joillakin oli aikoinaan tarve esiintyä minuna, feikeiksi niitä sanottiin.

• feikitkin
        Kairakettu kirjoitti:

Joillakin oli aikoinaan tarve esiintyä minuna, feikeiksi niitä sanottiin.

samalla, kun et hanki identiteettiä, eikö vain?

• feikitkin kirjoitti:

samalla, kun et hanki identiteettiä, eikö vain?

...feikit, harmittaako?

• sowhat.
        Kairakettu kirjoitti:

...feikit, harmittaako?

tuon väittelijän tarkoitus oli? sano sinä kairakettu.

• sowhat. kirjoitti:

tuon väittelijän tarkoitus oli? sano sinä kairakettu.

Enkä jaksa moista pohtia, töihin pitäisi lähteä, mutta laiskottaa. Taidanpa kuitenkin lähteä, kyllä se siitä sitten...

• perustui
        Kairakettu kirjoitti:

Enkä jaksa moista pohtia, töihin pitäisi lähteä, mutta laiskottaa. Taidanpa kuitenkin lähteä, kyllä se siitä sitten...

kairaketun eiliseen avaukseen. Itse en pidä staattista identiteettiä tarpeellisena ja kysyinkin, että mitä merkitystä pysyvällä nimimerkillä on, muuta kuin pysyvä nimimerkki? Vastausta en koe saaneeni. Hyvää työpäivää!

• perustui kirjoitti:

kairaketun eiliseen avaukseen. Itse en pidä staattista identiteettiä tarpeellisena ja kysyinkin, että mitä merkitystä pysyvällä nimimerkillä on, muuta kuin pysyvä nimimerkki? Vastausta en koe saaneeni. Hyvää työpäivää!

Keskustelun aiheet Kirjoittaja

• sowhat.
        perustui kirjoitti:

ja mahdollisuus,eiköhän se riitä vastaukseksi.

• oikeus olla
        sowhat. kirjoitti:

ja mahdollisuus,eiköhän se riitä vastaukseksi.

pysyvää nimimerkkiä käyttämättäkin? Onhan oikeusvaltio, onhan?

• sowhat.
        oikeus olla kirjoitti:

pysyvää nimimerkkiä käyttämättäkin? Onhan oikeusvaltio, onhan?

jos valitettavaa niin ei voi mitään. valittaa saa.

• Kairakettu!

Sinä rikollinen olet varmaan murhannut yliajamalla niin monta lasta, että 204 km/h ylinopeuskaan ei tunnu missään. Tuntuu varmaan hyvältä, kun lapsen pienet aivot läsähtävät vasten tuulilasia.

• En ainoatakaan. Sinä et varmaan kykene huolehtimaan lapsistasi, vaan päästät heidät toikkaroimaan liikenteeseen keskelle korpitietä?

• spekulointia

Sairasta fantasiaa ja olettamaa.

• hidastaja.
        Kairakettu kirjoitti:

En ainoatakaan. Sinä et varmaan kykene huolehtimaan lapsistasi, vaan päästät heidät toikkaroimaan liikenteeseen keskelle korpitietä?

Lapseni meinasi jäädä kaaharin alle.Seurasin idioottia ja pääsinkin hakkaamaan paskat pois tyypistä.Sinne se jäi makaamaan taju kankaalla nenä murskana ja pyöräytin ranteenkin ettei heti kaahaile uudestaan.

• Bemarillani

Ei tuo 204 vielä mitään. Ajoin 230 km/h ja kovempaakin olisi menty, mutta muu liikenne edessä hidasti. No, tämä tapahtui saksassa. suomessa en aja ylinopeutta! Heh,heh.

• >>0<<

....gotcha ! itse väitit aiemmin ,että ajat ylinopeutta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7383
    2. 77
      4869
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4779
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4198
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2988
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2609
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2521
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2171
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46
      2166
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1800
    Aihe