Onko edes luvallista hakea pensasta luonnosta ja istuttaa omaan pihaan? Mitä "jippoja" istutuksessa on, jos on luvallista?
Mieleni minun tekevi
3
386
Vastaukset
- jos..
maanomistaja antaa luvan. Ne katajatkin kun kuuluvat kyseisen metsän omistajalle, siksi häneltä pitää kysyä.
- tietty juttu
...mutta kyse olikin siitä, että kannataako sitä lupaa edes kysellä. En tiennyt, oliko kataja rauhoitettu kasvi.
- mie vaan..
katajan siirto onnistuu aika huonosti pääsääntöisesti vaikka mitä tekisi, mutta joku huolimaton sen sijaan taas saattaa onnistua hyvinkin. Kataja ei ole rauhoitettu, mutta sen kohtelussa toivotaan järkeä ja varovaisuutta jotta kanta säilyy. Jos pihana tahtoo katajan niin taimistoissa on monia muotoja ja malleja. Uusimpana on kotimaisista katajista tehtyjä versioita. Hintakaan nyt ei ole kellekkään taatusti oikea este ja taimen kasvuunlähtö on aina varmempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499