Mikäköhän logiikka siinä on, että Ahvenanmaalle kärrätään tukirahaa mantereelta, mutta sitten Maarianhaminan, Hammarlandin ja Lemlandin kunnallisveroprosentit ovat maan pienimpiä (16,5) ?
Vero-% Ahvenanmaalla ?
12
372
Vastaukset
- Svenno racism
Lissabon sopimus on törkein rikos sitten hitlerin illuminaatti politiikan, jota EU nyt jatkaa vapaamuurareineen tai satanisteineen? suomalaiset tuhotaan- se logiikka? olemme apinoita eurooppalaisille valtapiireille? RKP-KGB on pantu asialle- jopa tätä keskustelua myöten? http://www.youtube.com/watch?v=vTLFS21_zZk
Johtuisikohan sellaisesta yksinkertaisesta asiasta, että Ahvenanmaalla kunnat eivät vastaa terveydenhoidosta? Maakuntahallitus kustantaa niin perus- kuin erikoissairaanhoidon.
- ihan ymmärrettävää
koska mannersuomalainen maksaa puuttuvan osan jolloin ahvenan veroprosentti voidaan pitää alhaisena. Eikös Helsingin ja Maarianhaminan välillä ole tehostettua rahansiirtoa joka on yhdensuuntaista siis kapsäkkikaupalla rahaa Maarianhaminaan.
- Tapio.Rautalapio
"ihan ymmärrettävää 3.5.2009 klo 21.40 koska mannersuomalainen maksaa puuttuvan osan jolloin ahvenan veroprosentti voidaan pitää alhaisena." Eikös tuosta Ahvennaisen viestistä jo selvinnyt miksi kunnallisveroprosentti on alhainen? Syynä on se, että Ahvenanmaalla terveydenhoito ei kuulu kunnille, vaan maakuntahallitukselle.
- mistä rahat?
Tapio.Rautalapio kirjoitti:
"ihan ymmärrettävää 3.5.2009 klo 21.40 koska mannersuomalainen maksaa puuttuvan osan jolloin ahvenan veroprosentti voidaan pitää alhaisena." Eikös tuosta Ahvennaisen viestistä jo selvinnyt miksi kunnallisveroprosentti on alhainen? Syynä on se, että Ahvenanmaalla terveydenhoito ei kuulu kunnille, vaan maakuntahallitukselle.
Mistä maakuntahallitus sitten sen rahan ottaa terveydenhoitoa varten? Manner-Suomestako?
- Tapio.Rautalapio
mistä rahat? kirjoitti:
Mistä maakuntahallitus sitten sen rahan ottaa terveydenhoitoa varten? Manner-Suomestako?
Veroista. Valtio kerää verot Ahvenanmaalta ja antaa sitten rahaa maakuntahallitukselle.
- kysymys lapiolle ja kaikille
Tapio.Rautalapio kirjoitti:
"ihan ymmärrettävää 3.5.2009 klo 21.40 koska mannersuomalainen maksaa puuttuvan osan jolloin ahvenan veroprosentti voidaan pitää alhaisena." Eikös tuosta Ahvennaisen viestistä jo selvinnyt miksi kunnallisveroprosentti on alhainen? Syynä on se, että Ahvenanmaalla terveydenhoito ei kuulu kunnille, vaan maakuntahallitukselle.
muille sönköille ja änkyille?
- mistä rahat?
Tapio.Rautalapio kirjoitti:
Veroista. Valtio kerää verot Ahvenanmaalta ja antaa sitten rahaa maakuntahallitukselle.
Ahvenanmaalta kerättyjen verotulojen lisäksi Ahvenanmaa saa ylimääräistä tukea valtiolta. Onko tämä reilua peliä, että terveydenhoitoa hoitaa maakuntahallitus, jota tuetaan mantereelta käsin, jotta kuntien veroprosentit voitaisiin pitää alhaisina? Tätä ei rehellinen suomalainen nyt ihan ymmärrä.
- suoraan
Tapio.Rautalapio kirjoitti:
"ihan ymmärrettävää 3.5.2009 klo 21.40 koska mannersuomalainen maksaa puuttuvan osan jolloin ahvenan veroprosentti voidaan pitää alhaisena." Eikös tuosta Ahvennaisen viestistä jo selvinnyt miksi kunnallisveroprosentti on alhainen? Syynä on se, että Ahvenanmaalla terveydenhoito ei kuulu kunnille, vaan maakuntahallitukselle.
maakuntahallitukselle.
- naurun asia muualla
suomessa ja jopa ulkomailla. Emä maa maksaa 00 landia haaskaa. Kysynkin pidättekö 00 landian verotusta oikeuden mukaisena, ja tai 00 landiaa över huvud taget?
- verot ja etuoikeus
Olisiko nyt sanottava niin, että maamme valtiovaltaa narutetaan suomenruotsalaisten toimesta ja härskisti.
verot ja etuoikeus kirjoitti:
Olisiko nyt sanottava niin, että maamme valtiovaltaa narutetaan suomenruotsalaisten toimesta ja härskisti.
Eli ahvenanmaalaisten pitää maksaa veroja mantereelle, mutta mitään ei kuulu saada takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550