http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200905029517060_ul.shtml Turha on USA:n ja EU:n purnata asiasta, Abhasia ja Etelä-Ossetia ovat Venäjän kannalta itsenäisiä, joten tekevät keskenään mitä sopimuksia haluavat. Pulinat pois!
Venäjä asemissa
10
274
Vastaukset
- MVB
Kiihdytyspumpun kalvo on revennyt... Pitäisikö tilata uusi Venäjältä vai paikata purukumilla? Pulinat pois!!!
- NATO - OTAN
Venäjän uhittelu johtaa vastatoimiin.
- johtui
naton typeristä ja laittomista sotaharjoituksista! Georgia voi menettää vielä itsenäisyytensä, jos alkaa uhitteleen Venäjälle! Ei siinä natopaskat auta!
Nato ei voi Venäjälle yhtikäs mitään, paheksunnalle ja uhittelulle Venäjällä vaan nauretaan. "Lännellä" ei ole vastatoimiin edes varaa, jos maailman suurin energiavarojen omistaja laittaa hanat kiinni, niin holotna tulee.
- varma.
Kairakettu kirjoitti:
Nato ei voi Venäjälle yhtikäs mitään, paheksunnalle ja uhittelulle Venäjällä vaan nauretaan. "Lännellä" ei ole vastatoimiin edes varaa, jos maailman suurin energiavarojen omistaja laittaa hanat kiinni, niin holotna tulee.
että et ole kehäpelkuri alias iiro?
varma. kirjoitti:
että et ole kehäpelkuri alias iiro?
...varma, että en ole iiro. Olet päästäsi sekaisin, jos niin kuvittelet.
- Turkki päälle.
Kairakettu kirjoitti:
Nato ei voi Venäjälle yhtikäs mitään, paheksunnalle ja uhittelulle Venäjällä vaan nauretaan. "Lännellä" ei ole vastatoimiin edes varaa, jos maailman suurin energiavarojen omistaja laittaa hanat kiinni, niin holotna tulee.
Kyllä siellä oli ainakin viime talvena kovasti holotna, hotellissa aamulla 10 astetta. Miten ihmeessä ne siellä itse palelevat ,jos niillä on energia varojakin omasta takaa... ai niin ne säästää niitä.
- Tarkkapoika
varma. kirjoitti:
että et ole kehäpelkuri alias iiro?
Oletko sinä varma, ettet ole se iiron liiskaama leikkikehähaastaja Lordy, joka katosi täällä vellit pöksyissä, kun iiro alkoi pelottaa aivan liikaa.
- 'Iivan
kaikki valta venäläisillä. Alkuperäisasukkailla on tasan saman verran valtaa, kuin virolaisilla 1944- 1991 omassa maassaan.
- on täysin
jenkkijohtoinen! Saakasvili on pelkkä mielenvikainen nukkehallitsija"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479