http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200905029517607_ul.shtml Mokomat rustingit pitäis jo asettaa lentokieltoon ja tilalle varmat venäläiskoneet!
Taas Boeing reistaili
11
306
Vastaukset
- vähän:
Montako niitä on maailmassa, ja kuinka usein niihin tulee suurempia vikoja? Kun sen suhteuttaa koneiden määrään, niin kas, näyttää olevan yksi luotettavimmista.
- Koirakettu.
Kairakettu kirjoitti:
Niin se on.
Onhan se kyllä vähän liian uskomatonta... http://en.wikipedia.org/wiki/Tu-154#Incidents
Koirakettu. kirjoitti:
Onhan se kyllä vähän liian uskomatonta... http://en.wikipedia.org/wiki/Tu-154#Incidents
Putoamisten syyt enimmäkseen inhimillisistä syistä johtuvia. Ei ole koneen vika, jos se jätetään ilmaan huonolla huollolla.
- Korea käyttää myös
Koirakettu. kirjoitti:
Onhan se kyllä vähän liian uskomatonta... http://en.wikipedia.org/wiki/Tu-154#Incidents
kyseistä konetta.
- "lentokonetta"????
Korea käyttää myös kirjoitti:
kyseistä konetta.
....kun sillä ei ole käytettävissä Boenigia tai muuta Läntistä laatuu konetta!
- Koirakettu.
Tai sitten ei... http://in.truveo.com/crash-plane-tupolev-TU-134-mayday/id/3118124766
- Löyhäsuu
Tuokin taisi olla se puolisotilaallinen kuljetus- lento. Vanhat 134:set olivat voimalla ilmaan nostettavia, joten siihen tarvittiin kaksi "entistä" sotilaslen- täjää kampeamaan korkeusvakaimet nostoasentoon. Sii- tä johtui jyrkkä nousukulma. Tällaista tietoa sain aikoinani Seutulan kenttäporukalta ja vain harva sai astua niiden ohjaamoon. "Viralliset onnettomuusluvut" ovat siivottuja ja vielä viime vuosiin asti on peitelty todellisia onnettomuuslukuja Venäjällä, joista suuri osa on noita sotilaskuljetuksia, etenkin 134 A - tyypil- lä. SAS on jälleen "säästänyt" huoltokuluissa. Norjas- sa tehdyssä dokumentissa todettiin, että varsinkin lyhyiden kotimaanmatkojen huoltoja laistettiin oikein urakalla ja Ruotsissa sitä on tapahtunut jo vuosia. 737 on se reittilentokonetyyppi, joka on useimmin joutunut tyyppivikojen vuoksi onnettomuuteen län- simaisista siviilikoneista, mutta koska se on käyttökustannuksiltaan edullinen, sitä pidetään liikenteessä. Uudistetut mallit ovat jo turval- lisempia. Olihan JAS'issakin 5 tietokonetta ja silti Jävlan, jävlan, jävlan.......
Löyhäsuu kirjoitti:
Tuokin taisi olla se puolisotilaallinen kuljetus- lento. Vanhat 134:set olivat voimalla ilmaan nostettavia, joten siihen tarvittiin kaksi "entistä" sotilaslen- täjää kampeamaan korkeusvakaimet nostoasentoon. Sii- tä johtui jyrkkä nousukulma. Tällaista tietoa sain aikoinani Seutulan kenttäporukalta ja vain harva sai astua niiden ohjaamoon. "Viralliset onnettomuusluvut" ovat siivottuja ja vielä viime vuosiin asti on peitelty todellisia onnettomuuslukuja Venäjällä, joista suuri osa on noita sotilaskuljetuksia, etenkin 134 A - tyypil- lä. SAS on jälleen "säästänyt" huoltokuluissa. Norjas- sa tehdyssä dokumentissa todettiin, että varsinkin lyhyiden kotimaanmatkojen huoltoja laistettiin oikein urakalla ja Ruotsissa sitä on tapahtunut jo vuosia. 737 on se reittilentokonetyyppi, joka on useimmin joutunut tyyppivikojen vuoksi onnettomuuteen län- simaisista siviilikoneista, mutta koska se on käyttökustannuksiltaan edullinen, sitä pidetään liikenteessä. Uudistetut mallit ovat jo turval- lisempia. Olihan JAS'issakin 5 tietokonetta ja silti Jävlan, jävlan, jävlan.......
Minulla on autossakin seitsemän.
- nAURAJASI.
Kairakettu kirjoitti:
Minulla on autossakin seitsemän.
lADASSASI EI KUULE KOMUKKA OLE YHTÄÄN TIETOMAKONETTA.kEHÄ KEHÄ GONGI IIROHIIRI.
nAURAJASI. kirjoitti:
lADASSASI EI KUULE KOMUKKA OLE YHTÄÄN TIETOMAKONETTA.kEHÄ KEHÄ GONGI IIROHIIRI.
enkä minä ole iiro. Ymmärrä jo vähälahjainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384