Taas Boeing reistaili

11

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän:

      Montako niitä on maailmassa, ja kuinka usein niihin tulee suurempia vikoja? Kun sen suhteuttaa koneiden määrään, niin kas, näyttää olevan yksi luotettavimmista.

      • Niin se on.


      • Koirakettu.

      • Koirakettu. kirjoitti:

        Onhan se kyllä vähän liian uskomatonta... http://en.wikipedia.org/wiki/Tu-154#Incidents

        Putoamisten syyt enimmäkseen inhimillisistä syistä johtuvia. Ei ole koneen vika, jos se jätetään ilmaan huonolla huollolla.


      • Korea käyttää myös

      • "lentokonetta"????
        Korea käyttää myös kirjoitti:

        kyseistä konetta.

        ....kun sillä ei ole käytettävissä Boenigia tai muuta Läntistä laatuu konetta!


    • Koirakettu.
      • Löyhäsuu

        Tuokin taisi olla se puolisotilaallinen kuljetus- lento. Vanhat 134:set olivat voimalla ilmaan nostettavia, joten siihen tarvittiin kaksi "entistä" sotilaslen- täjää kampeamaan korkeusvakaimet nostoasentoon. Sii- tä johtui jyrkkä nousukulma. Tällaista tietoa sain aikoinani Seutulan kenttäporukalta ja vain harva sai astua niiden ohjaamoon. "Viralliset onnettomuusluvut" ovat siivottuja ja vielä viime vuosiin asti on peitelty todellisia onnettomuuslukuja Venäjällä, joista suuri osa on noita sotilaskuljetuksia, etenkin 134 A - tyypil- lä. SAS on jälleen "säästänyt" huoltokuluissa. Norjas- sa tehdyssä dokumentissa todettiin, että varsinkin lyhyiden kotimaanmatkojen huoltoja laistettiin oikein urakalla ja Ruotsissa sitä on tapahtunut jo vuosia. 737 on se reittilentokonetyyppi, joka on useimmin joutunut tyyppivikojen vuoksi onnettomuuteen län- simaisista siviilikoneista, mutta koska se on käyttökustannuksiltaan edullinen, sitä pidetään liikenteessä. Uudistetut mallit ovat jo turval- lisempia. Olihan JAS'issakin 5 tietokonetta ja silti Jävlan, jävlan, jävlan.......


      • Löyhäsuu kirjoitti:

        Tuokin taisi olla se puolisotilaallinen kuljetus- lento. Vanhat 134:set olivat voimalla ilmaan nostettavia, joten siihen tarvittiin kaksi "entistä" sotilaslen- täjää kampeamaan korkeusvakaimet nostoasentoon. Sii- tä johtui jyrkkä nousukulma. Tällaista tietoa sain aikoinani Seutulan kenttäporukalta ja vain harva sai astua niiden ohjaamoon. "Viralliset onnettomuusluvut" ovat siivottuja ja vielä viime vuosiin asti on peitelty todellisia onnettomuuslukuja Venäjällä, joista suuri osa on noita sotilaskuljetuksia, etenkin 134 A - tyypil- lä. SAS on jälleen "säästänyt" huoltokuluissa. Norjas- sa tehdyssä dokumentissa todettiin, että varsinkin lyhyiden kotimaanmatkojen huoltoja laistettiin oikein urakalla ja Ruotsissa sitä on tapahtunut jo vuosia. 737 on se reittilentokonetyyppi, joka on useimmin joutunut tyyppivikojen vuoksi onnettomuuteen län- simaisista siviilikoneista, mutta koska se on käyttökustannuksiltaan edullinen, sitä pidetään liikenteessä. Uudistetut mallit ovat jo turval- lisempia. Olihan JAS'issakin 5 tietokonetta ja silti Jävlan, jävlan, jävlan.......

        Minulla on autossakin seitsemän.


      • nAURAJASI.
        Kairakettu kirjoitti:

        Minulla on autossakin seitsemän.

        lADASSASI EI KUULE KOMUKKA OLE YHTÄÄN TIETOMAKONETTA.kEHÄ KEHÄ GONGI IIROHIIRI.


      • nAURAJASI. kirjoitti:

        lADASSASI EI KUULE KOMUKKA OLE YHTÄÄN TIETOMAKONETTA.kEHÄ KEHÄ GONGI IIROHIIRI.

        enkä minä ole iiro. Ymmärrä jo vähälahjainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe