"Yrittäjinä työskentelevät romanit törmäävät ammatissaan usein valtaväestön ennakkoluuloihin." http://www.iltalehti.fi/uutiset/200905039518567_uu.shtml Niih! Eipä nyt olla sitten enää ennakkoluuloisia työtätekevää väestöryhmää kohtaan.
Romaniyrittäjät?
11
564
Vastaukset
- Mistä tuollainen voi johtua?
En ymmärrä miten valtaväestö voi olla ennakkoluuloisia romaneja kohtaan. En tosiaankaan ymmärrä. Romanit ovat kuuluisia siitä, että noudattavat erityisenhyvin lakeja ja määräyksiä.
- Uhlemann
Niinpä. Suomessakin onkin niin hyvä elää kun valkolaisetkaan eivät tee kuutamokeikkoja tai maksa sellaisista, eivät tee vakuutuspetoksia, eivät kähvellä työnantajalta tai naapurilta, eivät tee sisäpiirikauppoja, eivät lintsaa töistä, eivät pidä liian pitkiä kahvi- ja lounaspausseja jnejne. Suomi on täynnä hyviä puhtoisia ihmisiä. Onhan? Onhan?? ONHAN???
- Liero Luikas
Uhlemann kirjoitti:
Niinpä. Suomessakin onkin niin hyvä elää kun valkolaisetkaan eivät tee kuutamokeikkoja tai maksa sellaisista, eivät tee vakuutuspetoksia, eivät kähvellä työnantajalta tai naapurilta, eivät tee sisäpiirikauppoja, eivät lintsaa töistä, eivät pidä liian pitkiä kahvi- ja lounaspausseja jnejne. Suomi on täynnä hyviä puhtoisia ihmisiä. Onhan? Onhan?? ONHAN???
- ei liene kenellekään valkonaamalle tuttu termi !
Liero Luikas kirjoitti:
- ei liene kenellekään valkonaamalle tuttu termi !
...eikä isojen firmojen kaksoislaskutuskaan: http://www.talouselama.fi/liitetyt/article163914.ece
- pelkäät?
Uhlemann kirjoitti:
Niinpä. Suomessakin onkin niin hyvä elää kun valkolaisetkaan eivät tee kuutamokeikkoja tai maksa sellaisista, eivät tee vakuutuspetoksia, eivät kähvellä työnantajalta tai naapurilta, eivät tee sisäpiirikauppoja, eivät lintsaa töistä, eivät pidä liian pitkiä kahvi- ja lounaspausseja jnejne. Suomi on täynnä hyviä puhtoisia ihmisiä. Onhan? Onhan?? ONHAN???
Pelkäätkö että romanit joutuvat maksumiehiksi, älä hyvä ihminen tapa nauruun ;)
- Aleksi Staramanne
se ongelma, kuha vaa osataa näkökulma valita ,eiks se näi todettu siin' Manne-teeveeski ?
- =valtaväestö.
Eli onko valtaväestö joku ongelma?
- missään...
tavamnnut rehellistä romani"yrittäjää".
- kuitilla vai il....
onko ne niitä kun tyrkyttää kauppakeskusten parkkipaikoilla ym ym aurinkolaseja,T-paitoja ,"aitoja"pesunkestäviä nahkatakkeja ym ym ja alv ja verotkin tulee varmaan hoidettua ???
- "romaniyrittäjät"
kylässä: vei läppärin ja muuta rahanarvoista, uhkaili pyssyllä ja hakkas!
- firma.
oli ostarin nurkassa volvon kontissa halpaa viinaa ja tupakkia mutta kuittia en saanut? Leif ei suostunu kertoon firman verotietojakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530