jo on P:llä karismaa kun kävelemällä pärjää tanssi kisassa, kyllä tanssi kisa pitää olla tassimista eikä kävelemistä!!! P ei ole ansainnut kuin säälipisteitä. Surkea esitys P:lta. Rosa on ihana ja teknisesti pätevä!
KÄVELEMÄLLÄ FINAALIIN
4
538
Vastaukset
- Ensi pyhänä...
tiedetään, ettei Tena-Pirkkoa säälipistein enää äänestetä. En ole kyllä kertaakaan häntä äänestänykään... Rosa kehittyi LOISTAVASTI - todella sääli tämä tulos. Mutta suomalaiset nyt ovat tällaisia - sääli, sääli. Vaikka leskinainen ripustautuu reisillään nuoreen mieheen - tanssista ei tietoakaan!!
- pökkelö P
jäykkäniska,jäykkäjalka, pökkelö.... ei tanssin kanssa mitään tekemistä !!! Jos tää on tanssikisa niin pitäis tosiaan arvostaa sitä tanssi osaamista. Pirkko ei ole ansainnut tuota finaali paikkaa ainakaan tanssimalla.
- vääräfinalisti
suomen kansa on hanurista ja niin on tuomaritkin!!! Ihan meni maku koko touhusta. Jorma antoi 10 pistettä Pirkolle, jo on aikoihin eletty. Satu olis ansainnu kymppejä !!!
- järjestetyltä
taitaa olla järjestetty juttu tämä finaali, näyttää lööpeissä hienoltä kun kaksi missiä finaalissa, plaaaaah !!! Samaa mieltä olen että tanssikisa pitää olla tanssia eikä kävelyä !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319