joskus huviksesi näitä juttuja. Haluan sanoa sinulle: olit EHDOTTOMASTI KISAN KUNINGATAR! Se asenteesi, se hurja oppimishalusi, se kahittymisesi - kaikki NÄKYI ruudun tälle puolen. Ole ylpeä itsestäsi! Sinulla ei ollut mitään "sympatiapisteitä" äsken kuolleista omaisistasi - mutta kehityit HUIMASTI! Sen näkivät tuomaritkin. Ja me monet muut, jotka katsoimme TANSSIA, emme lööppejä... Sinä vakuutit hurjalla paneutumisellasi ja oppimishalullasi! En ole ikinä ollut poliittisesti Vihreä - mutta jos joskus olet ehdokkaana - äänestän sinua. Näytit, millainen on suomalainen nainen parhaimmillaan. ONNEA!
ROSA MERILÄISELLE
4
616
Vastaukset
- vedä perse päähäsi
simo hei , muijas on surkee
- tanssifanitar
...näin, ainakin tanssin osalta. Äänestämisestä en mene sanomaan mitään....
- Ääniä kalastetaan..
Kyllä varmaan kannattaisi miettiä hiukan enemmän ketä äänestää, tanssi ei ole mielestäni syy saada ääniä, jos ei muutenkaan vihreät tee muuta kuin hankaloittaa köyhien elämää, saavat vielä raahaakin tuulemaan...vaaleihin...vai omiin taskuihin. Toivottavasti olet ainoa joka tällä tavalla ääniä jakaa...
- oli paras
Meni kisat miten tahansa.Pirkolla ammattinsa vuoksi tanssitaustaa Satu tanssinut harrastuksekseen.Rosa ainoa, joka näistä tuli kylmiltään mukaan.Opettaja poissa koko viikon, ei voinut harjoitella.Silti tanssi hyvin.Rosa oli PARAS!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808