Kino Juha purettava!

Kokoomuksen kannattaja

Mitä pirun järkeä on antaa lahon rötiskön seistä keskellä taajamaa? Lehdessä luki, että katto vuotaa ja linnut pesivät seinien koloissa. Mitä pirun järkeä on tukea "liiketoimintaa", johon kunta joutuu syöttämään kymmeniä tuhansia euroja? Turha mennä puolustelemaan Kino Juhan tarpeellisuutta, koska Nurmijäven vieressä Vantaalla on oikeita elokuvateattereita. Siellä ihmiset käyvät eivätkä Kino Juhassa - näkeehän sen jo kannattavuudesta. Sanokaamme yhdessä EI kunnan varojen tuhlaamiselle! Kannustetaan sen sijaan kannattavaa liiketoimintaa. Hopi hopi kaavoittaja töihin ja purkutuomio pöydälle!

58

8394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me vaadimme

polttaakaan ei voi, koska bensamittaritkin ovat jo pihassa. olis jo aika vetäistä koko rotisko maan tasalle!

• jälkeen

nosturi, olisi jo aika rakentaan tännekin oikea leffateatteri. olisi edes pieni edistysaskel tässä jälkeenjääneessä landekunnassa.

• dippadaa...
        jälkeen kirjoitti:

nosturi, olisi jo aika rakentaan tännekin oikea leffateatteri. olisi edes pieni edistysaskel tässä jälkeenjääneessä landekunnassa.

No KinoJuhan purkamisesta sen verran, että ei tule tapahtumaan, sillä rakennuksen rappeutumisesta huolimatta historiallinen/kulttuurillinen arvo on liian suuri. No sitten tuosta uuden leffateatterin rakentamisesta. On sitä nyt muitakin tärkeämpiä asioita mitä kylälle pitäisi saada kuin joku helvetin leffateatteri.

• Mineriitti...
        dippadaa... kirjoitti:

No KinoJuhan purkamisesta sen verran, että ei tule tapahtumaan, sillä rakennuksen rappeutumisesta huolimatta historiallinen/kulttuurillinen arvo on liian suuri. No sitten tuosta uuden leffateatterin rakentamisesta. On sitä nyt muitakin tärkeämpiä asioita mitä kylälle pitäisi saada kuin joku helvetin leffateatteri.

Joo, varmasti jokainen ymmärtää huonokuntoisen, kastuneen mineriittitönön arvon! :D Paskaks vaan ja Metsä-Tuomelaan! Ei tänne kannata mitään leffateatteria rakentaa, koska ihan tuossa naapurikunnassa on tarjontaa enemmän kuin mitä tänne voisi edes haaveilla.

• Pir-Li

Kuinka moni lähtee viemään lapsiaan Vantaalle, parempi on kino-Juha kuin ei mitään. Joka tapauksessa, jos se on huonokuntoinen, kerää porukka kasaan ja kunnostatte sen päältä, ei kaikkea vanhaa saa aina purkaa ja hajottaa. Uskoisin että saat paljon enemmän kannatusta tuolla hyvällä teolla!

• tähän

"Se kuka meistä on synnitön raapaiskoon ensimmäisen tulitikun."

• Ihmettelijä33
        tähän kirjoitti:

"Se kuka meistä on synnitön raapaiskoon ensimmäisen tulitikun."

Noinko kaukaa piti sinun hakea lainaus, kirjoita seuraavan kerran omin sanoin!

• sytyttämään...
        Ihmettelijä33 kirjoitti:

Noinko kaukaa piti sinun hakea lainaus, kirjoita seuraavan kerran omin sanoin!

..koska aina löytyy joku jolla on promilleja ja tulitikkuja.. :(

• Taavi Vartia

Voi pientä reppanaa. En tiedä nauraisinko vai säälisinkö tekstiäsi lukiessasi. Et edes omaa nimeäsi laittanut.

• Nimetön...

Mitä tekisit nimellä?

Eikös täällä ole tarkoitus keskustella ASIOISTA eikä pistää ihmisä riitelemään...?

Ja matalaks vaan koko tönö ja nopeesti.

• Tämä on hyvä hanke
        Nimetön... kirjoitti:

Mitä tekisit nimellä?

Eikös täällä ole tarkoitus keskustella ASIOISTA eikä pistää ihmisä riitelemään...?

Täältä sivusta keskustelua seuraneena en voi muuta kuin ihmetellä. Miksi vastustatte huonoon kuntoon rapistuneen rakennuksen korjaamista uuteen uskoon? Tiedän, että kunta laittaa hankkeeseen vain pienen osan. Taiteen-, viihteen ja elokuvan ammattilaiset ottavat / ovat ottaneet asian käsiinsä - Kino Juha (ja Nurmijärven Teatteri) alkaa vetää porukkaa myös Vantaalta ja muualta pääkaupunkiseudulta. Eikö se ole nimen omaan hyvää koko kirkonkylän liiketoiminnalle? Asialla ovat nyt ihmiset, joiden hankkeet ihan oikeasti onnistuvat.

• Anonyymi
        Nimetön... kirjoitti:

Mitä tekisit nimellä?

Jos ei ole munaa mennä omalla nimellä tai naamalla
        Ei kannata kirjottaa mitään
        Tai kommentoida
        Katja Patronen

• palaa...

kunnolla? nimittäin eiks sen katto vuoda?

• ovat alkaneet

Kovasti on hyörinää talon ympärillä. Oikein hyvä,että korjataan ja saadaan sitä luvattua kulttuuritoimintaa.

• jdij
        ovat alkaneet kirjoitti:

Kovasti on hyörinää talon ympärillä. Oikein hyvä,että korjataan ja saadaan sitä luvattua kulttuuritoimintaa.

Mutta, miettikääs että elokuviin kun lähtee, niin kuinka helppo on käydä ihan vieressä katsomassa elokuva, ja vielä melkein yksin! Isoissa teattereissa aina joku on edessä. Talo on kuitenkin historiallinen, ja käytännöllinen! Itse ainakin käyn aina siellä.

• Kino Juha-fani
        jdij kirjoitti:

Mutta, miettikääs että elokuviin kun lähtee, niin kuinka helppo on käydä ihan vieressä katsomassa elokuva, ja vielä melkein yksin! Isoissa teattereissa aina joku on edessä. Talo on kuitenkin historiallinen, ja käytännöllinen! Itse ainakin käyn aina siellä.

Kino Juha on helmi. Sitä ei kaikki siat ymmärrä.

• Puskutraktrori

Kyllä liiketoiminnan pitää olla edes sen verran kannattavaa, ettei tarvitse pilata maisemaa. Tai sitten muutto Ilvesvuoreen tai Karhunkorpeen!

• yhteinen kokemus

Tiedän paikan armahan, Kino-Juhan. Pilaa minkä ihmeen maiseman ? Se onkin niin ihmeen kaunis maisema siinä ympäristössä ? On koulua, on pankkia, on kerrostaloa, pilkistää omakotitaloa jne. Entäs vanha Elanto. Jos elokuvateatteri todella jotain häiritsee niin muuttakoon paikkaan missä ei ole elokuvateatteria. Luulen, että Kino-Juha on ollut paikallaan jo paljon ennen monen tämän palstan kirjoittajien syntymää. Pulinat pois ja elokuviin

• Rajis91

Kuntavaroja tuhlataan sitten johonkin isoihin komplekseihin...rakennetaan iso urheilukeskus keskelle Klaukkalaa (keskelle ei mitään)...Ymmärrän toki että liikuntatilojakin tarvitaan, mutta mikäli Kino juha purettaisiin, lähtisi kartalta samalla Nurmijärven ainut kulttuuripaikka...(Taaborinvuoren lisäksi)
      Eihän kukaan kuitenkaan varmaankaan rupea Taaboriakaan ajamaan tasaiseksi, joten jätetään myös Kino-juha rauhaan!

Toiseksi Nurmijärven kunta ei todellakaan tue Kino-juhaa kymmenillä tuhansilla euroilla! Ja vitut vaikka tukisikin on se parempaa kun joku ostoskeskuksen rakentaminen siihen... Kulttuuria pitää tukea!

• pöndispöö

pannaan sinne uudelle ostarille leffa teatteri :P

• Elokuvan fani
        pöndispöö kirjoitti:

pannaan sinne uudelle ostarille leffa teatteri :P

kirkonkylässä on tällainen elokuvateatteri. Se on osa kylän historiaa ja taidehistoriaa. Kino Juhaan on aina mukava mennä ja samalla tukea osaltaan oman kylän palveluiden säilymistä.

• Venlastiina
        Elokuvan fani kirjoitti:

kirkonkylässä on tällainen elokuvateatteri. Se on osa kylän historiaa ja taidehistoriaa. Kino Juhaan on aina mukava mennä ja samalla tukea osaltaan oman kylän palveluiden säilymistä.

Sitä en ymmärrä, että Juha rakennuksena olisi peräti historilallinen, mutta en olisi ensimmäisenä lähdössä purkuporukkaan. Kyllä Juha paikkansa täyttää ja on tarpeellinen. Nurmijärven elokuvateatteri toimi vuosikausia Ahjolassa, ja ymmärtääkseni Säilät rakennuttivat nykyisen teatterirakennuksen, kun elokuvateatteri siirtyi heidän omistukseensa.

• pissiliisa6969

oot kusipää, kino juha on hieno paikka siis niinku oikeesti käyn siel kerra viikos tai jotai tälläst jos siel on niinku hyvii leffoi siis niinku vitu kusipää oot iha vitu idiootti mee runkkaa isääs johonki roskiksee

• arvasinkin...

minkälaisia tyyppejä siellä Kino Juhassa käy. Kiitokset esimerkistä. :)

• Käyttäjä

Ette sitten saaneet sitä "tönöä" maan tasalle. Sitä vastoin kunta on kunnostanut rakennuksensa kelvollisen näköiseksi. Sisätilat kaipaisivat jotakin, mutta ehkä sitten tapahtuu kun käyttäjämäärä kasvaa. Toivottavasti kaikki huomaisivat että kyllä täälläkin on uudet leffat aika nopesti nähtävissä.

• nainpakkotehda2222

Tuhotaan Kino Juha ja rakennetaan uusi ja parempilaatunen sen tilalle Klaukkalaan!

• Ellella

Kiitos ei. Minä käyn mielelläni Kino Juhassa elokuvissa. Se on niin tunnelmallinen paikka. Muistoja, muistoja

• dfsfdfdfdf
        Ellella kirjoitti:

Kiitos ei. Minä käyn mielelläni Kino Juhassa elokuvissa. Se on niin tunnelmallinen paikka. Muistoja, muistoja

no tule sitten Klaukkalaan! muistot ei kumoa parempilaatuisuutta. Jännää että täältä "kyliltä" tullaan sinne metsään elokuviin. Paitsi että kaikki menee tennispalatsiin.

• pooiuy

Antaa Kinon vain olla paikoillaan. Aloitettaisiin "siivoaminen " aivan muista asioista.

• Klaukkalalainen..nen

Kino Juha on nyt remontin jälkeen ihan hyvä olemassa, juuri kävin katsomassa Timo Koivusalon "Täällä Pohjan Tähden alla", Klaukkalasta käsin, matka ei ole pitkä ja autopaikkoja kiitettävästi.

Kiitos että Juha on ja pysyy!

• Parempi valinta

Klaukkalasta ajaa 20 minuutissa kapiseen Kino Juhaan tai sitten Flamingon elokuvamaailmaan. Kokeilkaapa vaikka itse.

Flamingossa on sentään parkkihalli ja ruokailupaikkoja, 3D-teattereita ja tilaa.

Arvatkaapa kumpaan 95% Klaukkalalaisista elokuvafaneista suuntaa?

• efrrffrr
        Parempi valinta kirjoitti:

Klaukkalasta ajaa 20 minuutissa kapiseen Kino Juhaan tai sitten Flamingon elokuvamaailmaan. Kokeilkaapa vaikka itse.

Flamingossa on sentään parkkihalli ja ruokailupaikkoja, 3D-teattereita ja tilaa.

Arvatkaapa kumpaan 95% Klaukkalalaisista elokuvafaneista suuntaa?

FALMINGO ja TENNISPALATSI

käyköön peräkylien juntit siellä lahossa rakennuksessa kerta noin suojelevat sitä purkamisela ==D

Ainiin ja rakennetaan seuraavaks Flamingo II Klaukkalaan!

• JK

NINKÖ

• Alkuperä

Ei missään nimessä saa purkaa. Hienoa, että paikkakunnallamme on oma elokuvateatteri. Nyt kun sinne on uusittu tekniikkaakin, on ilo käydä elokuvissa (myös 3D löytyy). Tänä vuonna olen käynyt jo 4 kertaa ja aion käydä vielä monta kertaa. Käykää tekin. Pieni on kaunista :-)

• 55

Mielenkiintoista keskustelua tosiaan. Voisiko joku ajatella, että kaikilla ei ole edes mahdollisuutta saatika varaa käydä muualla. Itse olen kahden lapsen yh-äitinä hyvin tyytyväinen, että voin käydä Kino-Juhassa elokuvissa lapsieni kanssa.
      Ei kaikki tarvitse mitään Tennispalatseja sun muita. Ja Jumboonkin on hivenen vaikea lapsineen kulkea kirkonkylältä ilman autoa kun kulkuyhteydet Vantaalle täältä ovat mitä ovat. Olkaamme siis hyvin kiitollisia siitä, että Kino-Juha tosiaankin on vielä olemassa. Iso Kiitos siitä!

• Juha-Kino

Itse asun Klaukkalassa ja on ainakin minulle kelvannut ihan hyvin vielä Kino-Juha. Menkööt tosiaan Flamingoon jos siltä tuntuu. Tuskin sen takia kuitenkaan Kino-Juhaa tarvitsisi purkaa :)

• tyyppi

Mä oon sun kanssa samaa mieltä.Nimittäin sehän on kiva että täällä on elokuvateatteri!Menkää vaa sinne flamingoon. Ei aina kaiken tarvii olla nii tienoo!

• tyyppi
        tyyppi kirjoitti:

Mä oon sun kanssa samaa mieltä.Nimittäin sehän on kiva että täällä on elokuvateatteri!Menkää vaa sinne flamingoon. Ei aina kaiken tarvii olla nii tienoo!

Ihan sama käynkö juhassa vai flamingossa mutta yleensä käyn enemmän flamingossa.

• krissse1

Kun käyn elokuvissa, haluan kokonaisvaltaisen elämyksen eli menen Flamingoon. Ei tulisi mieleenkään käydä Kino-Juhassa. Vastenmielisen näköinen paikka.

• TFV

Menen tänään Kino Juhaan katsomaan peillin:) Juoppista.
      Menkää klaukkamakkarat sinne jumboon.
      Juhassa saa auton melkein oven eteen, ei tarvi hortoilla hehtaariparkkihalleissa.

• rm123

Mietin just kanssa että tarttis varmaan lähteä kattomaan tuo ensi-ilta...

• Kino Juha on Jees

Mahtava paikka. Ihan tulee lapsuus mieleen. Klassikko. Ei saa hävittää missään tapauksessa. Olisi hienoa jos teatteri vois noistaa profiilia vaikka laatuelokuvien ykkösmestana. Paikassa olisi siihen tunnelmaa!!!

• Kino Juha <3

Lopeta Nurmijärven tuhoaminen!

Kino Juha on täynnä muistoja ja perinteitä!

Siellä käytiin koulusta BenHuria katsomassa ja
      sunnuntai-iltapäivisin lastenleffoissa.

Pallotikkarin kääreen rapinan muistan vieläkin. :)

• Uusi kuntalainen

Olen hiljakkoin kuntaan, kirkonkylälle muuttanut kolmen lapsen isä. En todellakaan pidä ajatuksesta lähteä autolla Helsinkiin tai Vantaalle. Elokuvateatteri kylällä on hieno asia. Nykyään uutuudet tulevat pikkuteattereihin samanaikaisesti suurten teattereiden kanssa.

Kino Juhan lopettamista voisi verrata Kivi-juhlien lopettamiseen. Onhan isompia ja hienompia teatteriesitykisä Helsingissä. Alkon ja apteekin sekä kirjaston voi myös poistaa kylästä samoilla perusteilla.

Elämäntapa, jossa kaiken tulee olla suurta ja uutta, mielellään vielä automatkan päässä, on kestämätön. Omille lapsilleni en sellaista halua opettaa.

• Kiitos
        Uusi kuntalainen kirjoitti:

Olen hiljakkoin kuntaan, kirkonkylälle muuttanut kolmen lapsen isä. En todellakaan pidä ajatuksesta lähteä autolla Helsinkiin tai Vantaalle. Elokuvateatteri kylällä on hieno asia. Nykyään uutuudet tulevat pikkuteattereihin samanaikaisesti suurten teattereiden kanssa.

Kino Juhan lopettamista voisi verrata Kivi-juhlien lopettamiseen. Onhan isompia ja hienompia teatteriesitykisä Helsingissä. Alkon ja apteekin sekä kirjaston voi myös poistaa kylästä samoilla perusteilla.

Elämäntapa, jossa kaiken tulee olla suurta ja uutta, mielellään vielä automatkan päässä, on kestämätön. Omille lapsilleni en sellaista halua opettaa.

Tämän olisit voinut kirjoittaa ketjuun Kiitos elokuvateatterista.

• Säätiön puolesta

Minulla on loistava idea! Perustetaan säätiö, jolla rahoitetaan Klaukkalan keskustan purkaminen. Tilalle rakennetaan todellinen Jumbo, oikein isolla Jiillä. Keskustassa asuneet muuttavat säätiön rahoilla Mäntsälään ja heille hankitaan kaikille Hummer-maasturit, jotta voivat hurauttaa Klaukkalan Jumboon katsomaan Hollywood-uutuuksia.

Säätiön rahoitus perustuu osin lahjoituksiin, mutta tärkein tulonlähde tulee olemaan Kino-Juha, joka pienellä vaivalla muutetaan ydinjätteen loppusijoituspaikaksi. Lisäksi muutetaan suunnitelmia Rajamäen uimahallin uudistamisen suhteen ja siirretän Ämmänsuon kaatopaikan toiminta sinne. Hesalaiset kiittää ja maksaa.

Säätiön nimikin on valmiina, siitä tulee Suomalaisen Kulutusjuhlan Säätiö.

• Huolestunut äiti

Kino Juha on aivan Paska! ja ylihinnoiteltu! Se paska pitäisi purkaa ennenkuin joku saa jonkun home myrkytyksen?! Tai Uudistaa..... Finnkino on paras! Ja kyllä minä ainakin vien lapseni vantaale tai helsinkiin kun laitan sinne homeiseen kosteusvaurio möykkyyn! NIIN

• 4+14

Olet varmasti uudisasukas. Huonot geenit olet lapsillesi antanut. Pysy poissa paikkakunnalta.

• ddwdw

Voidaan me kyl perinteitäkin noudattaa saamalla teatteri ihmisten luokse. Tuhotaan ja rakennetaan koko rakennus uusiksi Klaukkalaan mutta jatkukoon "Kino-Juha" nimellä. Ei tietenkää mitää hullua Flamingoa/Tennispalatsia mutta pienehkö ja moderni

• Anonyymi

Et oo tosissas ! Kino Juha on historiallinen elokuva teatteri ! Pitäskö siihen pilvenpiirtäjä rakentaa ?

• Anonyymi

Nurmijärvellä osataan pilata viihtyvyys. Missäs on Nurmijärvi? Kuivatettu on.

• Anonyymi

Nyt 2021 Kino Juha on uusittu. Taavi hankkii laadukkaita elokuvia. Ihmisiä tulee Vantaaltakin katsomaan.
      Vieläkö olet sitä mieltä, että olisi pitänyt purkaa.

• Anonyymi

Hyvä kokoomuksen kannattaja.Sinun rahoistasi tuskin tämä teatteri elää.Sillä on tärkeä tehtävä säilyttää jotain ainutlaatuista jota elokuvaohjaaja Taavi Vartia on pitänyt kunnia asiana.,Säilyttää perinteisiä arvoja kunnassa.Mikähän sinua niin paljon tässä kunnan menoerässä häiritsee että tämä on Malka silmässäsi.T.kulttuurin ystävä ja Pro Kino Juha.Yt.Marja Kuula

• Anonyymi

Kannatan kokoomusta ja persuja. Saankohan jatkossa mennä kino juhaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatan kokoomusta ja persuja. Saankohan jatkossa mennä kino juhaan?

Sama. Maksan aika paljon verojakin Nurmijärvelle, vuosikymmeniä. Äänestä Kokoomusta ja atunnaisesti persuakin. Kyllä niistä veroeuroista mieluummin saa käyttää muutaman kolikon Kino Juhaan kuin kymmeniä miljoonia Monikkoon ja muihin palatseihin. Klaukkalassa vuodesta 1970 asunut...

• Anonyymi

376 Markus Kuotesaho

• Anonyymi

Pura oma talosi ja jätä Kino Juha rauhaan

• Anonyymi

Kino juha on paras leffateatteri. Tunnelmallinen ja aito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe