http://paranormaaliblogi.net/index.php/2009/05/04/reika-helvettiin/ Ateistit aina valittavat ettei Raamattu pidä paikkaansa, mutta tässä on teille selvä luonnontieteellinen todiste Helvetin olemassaolosta.
Reikä Helvettiin
14
984
Vastaukset
- e.k.v
"Tämä on yksi tarinoista mitä tapahtui. Vuonna 1984 venäläiset tiedemiehet kyllä porasivat reiän 12 kilometriin. He huomasivat löytäneensä harvinaisia kivimuodostumia ja kaasun, sekä veden virtaamista. Lämmöksi he mittasivat 180 celsiusta. Epäilemättä paikka oli kuuma, muttei helvetillisen kuuma. Myös syntisten huudot jäivät vallan kuulematta. Vaikka netissä pyöriikin hyvin monta oikeaksi väitettyä ääniraitaa, ei mikään niistä tiedettävästi sitä ole. Raportti kaivausalueen vaikeuksista törmäsi visioon mitä olisikaan voinut löytyä 12 kilometristä. Hieman yliliijoiteltuja numeroita ja sepityksiä ontosta kohdasta, sekä huudoista. Saatiin mitä mainioin juttu letkauttaa heille, jotka väittivät, ettei Jumalaa ole olemassa. On vaikeaa sanoa kenen suussa ja milloin tarina sai lopullisen muotonsa, mutta fakta on, että juttu pääsi uutisotsikoihin ja kiri aina Yhdysvaltoihin saakka, kuten alla olevasta videosta näkyy. Videon lopussa on myös syntisten äänet."
- urbanus paganus
jostain syystä jäänyt elämään, miten se on kumma. tarina nimittäin sepitettiin tietämättömille ihmisille joita on helppo huijata tällaisilla "todisteilla".
- Kössönöm
urbanus paganus kirjoitti:
jostain syystä jäänyt elämään, miten se on kumma. tarina nimittäin sepitettiin tietämättömille ihmisille joita on helppo huijata tällaisilla "todisteilla".
eräästä kolumnista tuon saman jutun. Siinä kerrottiin, että jenkeissä jossain lehdykässä oli kirjoitettu, että maineikas suomalainen tiedejukaisu nimeltä Ammennusastia on kirjoittanut tästä helvetin löytämisestä:)
- vähän faktaakin
Tästä löytyy hyvä ja varsin tyhjentävä selvitys tuosta "reikä helvettiin" -huhusta ja sen leviämisestä maailmalla. http://www.truthorfiction.com/rumors/d/drilltohellfacts.htm Kuten Kössökin tuossa toisaalla totesi, niin juttu on johdettavissa "arvovaltaiseen tieteelliseen julkaisuun tai sanomalehteen" nimeltään Ammennusastia. Ja kuten hyvin tiedämme, niin ihan tämä sama keskustelu on käyty täällä jo aikaisemminkin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000033241405&view_mode=flat Ja tullaan varmaan käymään vielä monta monta kertaa uudestaankin, koska hihhulit eivät koskaan opi mitään ja koska heillä ei ole mitään moraalia törkeiden valheiden levittämisen suhteen. Ja vielä uutisten loppukevennys: Ameriikasta löytyi myös pastori, joka puhui usein täsä aiheesta ja esitteli itsensä myös tutkijaksi, joka on menossa Siperiaan jatkaakseen näitä helvetin porareikätutkimuksia. Ja hän keräsi rahaa matkakuluihin ja kuumuutta kestävien mikrofonien hankintaan. Lopulta kaveri häippäsi rahat mukanaan etelänlomalle, eikä tainnut tulla enää takaisin kertomaan tutkimustuloksistaan. Joten minä voin kertoa tutkimustuloksen: Uskovat ovat tyhmiä tyhmiä tyhmiä ja siis Tosi Tyhmiä ja uskovat ihan mitä tahansa huijauksia sokeasti. Tietenkin, koska sehän on perusedellytys raamatun satujen uskomiselle.
- e.k.v
Muistan tuon tarinan kasarilta. Eräs kaveri sitä kertoi. En uskonut silloinkaan.
- Hollow Earth
Ufolaisilla vastaava juttu on ontto maa missä asuu liskoja, dinosauruksia, mammuteja ja jättiläisiä. Sekä tietenkin maan keskipisteessä on keskusaurinko, vuoria, metsiä ja Galaktisen Liiton tukikohta. Jules Verne - matka maan keskipisteeseen. Hauska seikkailuromaani. Omituista että jotkut pitävät näitä kirjaimellisesti tosina.
Paitsi tuon sadun keksimisessä ja levittämisessä niin muistaakseni suomalaisilla oli sormensa pelissä myös tuossa alkuperäisessä Kuolan niemimaan porauksessa silloisessa Neuvostoliitossa. Poratekniikassa oli suomalaisia komponentteja, jos en väärin muista. Tekninen suursaavutus, johon taikauskoiset krisselit lisäsivät omaa agendaansa ajavan tuhdin lisämausteen. ;)
- Kössönöm
Tuo möykkä oli äänitetty Metsämäen raviradalla, kun Flinttakontti kiri loppusuoralla johtavan rinnalle, siitä ohi ja voitti juoksun. Ja minä sain sievoisen summan rahaa.
- konna
löytyykö sinusta helvetillinen urheilufani, totopelaaja, sitten kuitenkin? Ja tähän asti olet väittänyt katselevasi vain taitoluistelua ja mäkihyppyä. Nyt selitystä ja vähän sassiin;) Jos kerran totoa pelaat, niin siitä on kuule porttiteorian mukaan lyhyt matka jalkapallohuligaaniksi:D
- Kössönöm
konna kirjoitti:
löytyykö sinusta helvetillinen urheilufani, totopelaaja, sitten kuitenkin? Ja tähän asti olet väittänyt katselevasi vain taitoluistelua ja mäkihyppyä. Nyt selitystä ja vähän sassiin;) Jos kerran totoa pelaat, niin siitä on kuule porttiteorian mukaan lyhyt matka jalkapallohuligaaniksi:D
en ole aikoihin käynyt. Kesällä voisi mennäkin, mutta kuka siellä talvella viitsii hytistä. Kyllä niitä heppoja on kiva katsella, mutta kun aina on joku äijäkööri huutamassa selän takana niin ettei selostusta kuule, enkä näe kauaksi, niin ei siinä mitään järkeä ole. En tajua ravihevosista mitään, mutta olen joskus ihan kivasti voittanut kun olen a)valinnut nätin nimen, b)katsonut kauneimman hevosen tai c) tökännyt silmät kiinni totovihkon lähtöluetteloon. Paskat sinun porttiteorioistasi. Minä en hulinoi ikinä missään. Sellainen heppa oli oikeasti olemassa kuin Flinttakontti. On tainnut jo ajat sitten olla palasina makkaratehtaalla, en tiedä. En koskaan osta messuilta tai kauppahallista hevosmakkaraa. Siihen laitan lihansyönnin rajan.
- jep jep
...kyseessä olevan jonkin rock-konsertin nauhoitus...
- Kössönöm
jep jep kirjoitti:
...kyseessä olevan jonkin rock-konsertin nauhoitus...
vaan jotain hevijuttua ja yleisön ulinaa se kyllä olisi voinut ollakin. Älkää nyt vaan hevi-fanit suuttuko.
- lapsi pieni...
Älä oikeasti usko kaikkea, mitä sinulle aikuiset yrittävät syöttää. Eivät he tuohon usko itsekään. Ei hätää, ei tarvitse pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398