Naisten jalkakarvat

Lallallei

Ittelleni ei oo kyllä vielä ajankohtasta kysellä, mutta mitä mieltä miehet on naisten sääri- ja reisikarvoista? Ittelläni tuo sheivaus on melkonen ongelma, kun ei pysy edes yhtä päivää sileenä. Reisiä en ajele, koska jossain vaiheessa se karva tulisi kuitenkin vastaan. Vähän höpsöä olis, jos reidet ja sääret sileinä mut sit kuitenkin pakaroissa haituvia. Ihmisellähän nääs kasvaa koko kehossa karvaa.. Karvat alkaa näkyy vasta muutaman päivän jälkeen sheivauksesta, mutta jos illalla ajelee ni aamulla jalka tuntuu kaktukselta vaikkei näkyiskää mitään.. Että haittaako "näkymätön" mut pistelevä karvoitus? Meneekö halut? Ihan mielenkiinnosta kyselen. :D

7

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvaa

      muutaman millimetrin pituisiksi ja käytä vahaliuskoja, sattuu aika paljon kun repii juurineen, mutta sileänä pysyy pari viikkoa ainakin :) toinen vaihtoehto on ostaa epillaattori ja sillä ajella tai jotain esim. käydä jossain kauneushoitolassa sokeerauksessa (tosin maksaa aika paljon, netistä löytyy tietoa). Itselläni myös sileys häviää aika nopeasti ja nyt ajattelin kesää varten kasvattaa karvoja ja kun ne on tarpeeksi pitkiä vetäsen ne kylmävahaliuskoilla poin :) En usko, että miehiä pieni sänki haittaa, mutta kyllähän se sileä sääri on kuitenkin aivan eri asia :P Toivottavsti löydät paremman karvojenpoistokeinon!

      • Lallallei

        Kiitos neuvoista, mutta oon ainaki Veetin kylmävahaliuskoja testannu. Lähti kyllä jotkut karvat, mutta ei läheskään kaikki. Epilaattorikin löytyy, tosin melko vanha, joten liekö pinsetit tylsityny ku ei lähe kaikki karva silläkää vaikka kui monta kertaa ajelee samaa kohtaa. Liekö taktiikka hukassa? Veetiltä oon testannu myös kahta erilaista tököttii. Sitä semmosta missä tulee sieni mukana, jonka avulla hierotaan karvat pois - ei auttanu säärikarvoihin, mut bikiniraja lähtee tosi hyvin. Sitte oon testannu jotai semmosta voidetta, jossa on semmonen lasta. Viime kerrasta jäi kyllä semmoset traumat että huhhuh! Iho meni iha muhkuraiseks ja tuli paljon näppylöitä jotka meni ruvelle. Rumaa oli.. niin ja säärikarvoihin ei auttanu. Veetiä en enää tunge missään muodossa säärille, en liuskoina tai voiteina tai minään muunakaan! Ei vaan yskinkertasesti huvita tuhlaa monia kymmeniä euroja turhan takia.


      • nuo karvat
        Lallallei kirjoitti:

        Kiitos neuvoista, mutta oon ainaki Veetin kylmävahaliuskoja testannu. Lähti kyllä jotkut karvat, mutta ei läheskään kaikki. Epilaattorikin löytyy, tosin melko vanha, joten liekö pinsetit tylsityny ku ei lähe kaikki karva silläkää vaikka kui monta kertaa ajelee samaa kohtaa. Liekö taktiikka hukassa? Veetiltä oon testannu myös kahta erilaista tököttii. Sitä semmosta missä tulee sieni mukana, jonka avulla hierotaan karvat pois - ei auttanu säärikarvoihin, mut bikiniraja lähtee tosi hyvin. Sitte oon testannu jotai semmosta voidetta, jossa on semmonen lasta. Viime kerrasta jäi kyllä semmoset traumat että huhhuh! Iho meni iha muhkuraiseks ja tuli paljon näppylöitä jotka meni ruvelle. Rumaa oli.. niin ja säärikarvoihin ei auttanu. Veetiä en enää tunge missään muodossa säärille, en liuskoina tai voiteina tai minään muunakaan! Ei vaan yskinkertasesti huvita tuhlaa monia kymmeniä euroja turhan takia.

        Kyllä itteäni myös kyrsii tuo karvojen kasvu, miehillä paljon helpompaa kaikki! Mutta eipä auta valitus. Joskus säästän vielä rahaa karvojen poistoon ja käyn poistattamassa ne ammattilaisella.


      • peling
        nuo karvat kirjoitti:

        Kyllä itteäni myös kyrsii tuo karvojen kasvu, miehillä paljon helpompaa kaikki! Mutta eipä auta valitus. Joskus säästän vielä rahaa karvojen poistoon ja käyn poistattamassa ne ammattilaisella.

        Miehenä minulla ei ole mitään sitä vastaan jos naisella on vähän karvoja sääreissä. Mistä en pidä on että naisella on paljon karvoja pimpissä tai sen lähellä. Silloin ei ole kivaa nuolla märkää pimppiä jotta nainen saa orgasmin. Minäkin olen ajanut karvojani aika paljon kyrpäni lähellä että nainen saa minun kyrpäni suuhuunsa. Minä rakastan kun saan olla 69 asennossa naisen kanssa ja tuntea naisen puhdasta pimppiä. Silloin kyrpäni alkaa heti seisoa ja on paljon kivempaa sitten naida kunnolla. Hyvää kesää kaikille kiimaisille naisille. Pitäkää huolta myös pimpistänne että se on aika sileä.


      • Layman
        peling kirjoitti:

        Miehenä minulla ei ole mitään sitä vastaan jos naisella on vähän karvoja sääreissä. Mistä en pidä on että naisella on paljon karvoja pimpissä tai sen lähellä. Silloin ei ole kivaa nuolla märkää pimppiä jotta nainen saa orgasmin. Minäkin olen ajanut karvojani aika paljon kyrpäni lähellä että nainen saa minun kyrpäni suuhuunsa. Minä rakastan kun saan olla 69 asennossa naisen kanssa ja tuntea naisen puhdasta pimppiä. Silloin kyrpäni alkaa heti seisoa ja on paljon kivempaa sitten naida kunnolla. Hyvää kesää kaikille kiimaisille naisille. Pitäkää huolta myös pimpistänne että se on aika sileä.

        Meikäläistä ei haittaa jos karvoitusta löytyy se pari milliä, kaikkein pahin on n. 12-24h sheivauksen jälkeen, kun se okeasti on kun piikkisika, sitten kun pehmenee taas niin ei se hieno karva ketään oikeasti haittaa, hyvä jos näät. Mutta kaktuksen tuntee. Ja mitä tulee säärien yläpuolelle, pakko sanoa että vapaana rehottava puska ei ole mitenkään silmiä hivelevä näky, mutta ei senkään puhdas posliini tarvitse olla. Toisaalta karvan kasvu ja sen poiston tarve vaihtelee naisilla siinä missä miehillä, itse jos ajan partaa se kasvaa takaisin kuudessa tunnissa ärsyttäväksi kaktukseksi, mutta jos en aja niin eipä se tietenkään parraksi kunnolla kasva vaan jää riutumaan oman elämänsä kurjuutta.


    • kannattaen

      Joo eli vähiä karvoja kannattaen ettei tuu mieleen että on sängyssä miehen kanssa... mut ei kyllä kiva sellainen lyhyt tynkäkään...

    • Anonyymi

      Ei kannata sheivata. Mitä parempi akrva, sen vähemmän pistelee hommissa ja paljaaksi kaltattu jalka on aika tylsän näköinen ja ylipäätään ne "laasuliikeet" joita syntyy sheiveriä liikuteltaessa, ovat jotenkin psykoottisen näköistä turhaa huojumista

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe