Huh huh! Monenmoista operaattorin vaihtajaa on nyt kovasti liikkeellä. Omat lapseni ikävä kyllä ovat kuuluneet tähän joukkoon. Koittivat Radiolinjaa ja DNA:ta eli juoksivat hetkellisten tarjousten perässä (varoituksistani huolimatta). Nyt on molemmilla taas tuttu ja turvallinen Sonera-liittymä. Ei ollut ruoho vihreämpää aidan takana. Itse olen ollut vuosia Soneran asiakas ja olen todennut sen olevan hinta/laatusuhteeltaan ylivoimaisesti paras operaattori. Nämä uudet ACN yms verkostomarkkinointiliittymät eivät mene edes huonosta vitsistä. Saunalahti on mielestäni ainoa operaattori, joka kykenee joten kuten kilpailemaan hinta/laatusuhteeltaan Soneran kanssa. Uskokaa Iskää!
Tyytyväinen Soneraan
5
1121
Vastaukset
- soneran
aika on ohi,muut ovat menneet kilpaoluun mukaan
ja laittaneet realistiset hinnat puheluille jo
aikaa sitten,minäkin olin soneran asiakas yli
kuusi vuotta, kunnes otin toissa joulukuussa
Telian, eli DNA :n liittymän kun sain 500 e :lla
puheaikaa, enkä ole katunut,puhelujen hinnat
ovat alhaisemmat ja kuuluvuus aivan sama kuin
Soneralla. Jos Sonera haluaa pitää edes osan
vanhoista asiakkaista, niin olisi syytä tehdä
jotain radikaalia ja nopeasti, ennenkuin loputkin
häipyvät..... - laatu ukko
Itselläni on ollut tälläinen "huono vitsi"
liittymä jo vuodesta 2002,(pgone) toimii Telian
verkossa sataprosenttisesti.
Itse soitan pgone puhelut täysin ilmaiseksi ja muut 22% halvemmalla kuin telia tarjoaa.
Laatu on sitä samaa teliaa, kuinka se edes muuta voisi olla ?
Ero on siinä että puhelinlaskuni on laskenut perheessäni noin 70 %, jos se on huono vitsi niin olkoon sitten.
Sinun ongelmasi taitaa olla siinä että voit huonosti jos syöt aamupuurosi väärässä tuolissa. - kilpailuttaja
niinpä niin, Minäkin olen ollut vuosikausia Soneran asiakas. Mutta nyt teemme koko perhe (4 henk) remonttia. Siispä vaihdamme jokainen liittymämme Saunalahteen. Samalla suostuttelemme jokainen vähintään neljä tuttavaamme tekemään samoin. Silloin meillä on jo 20 n hengen porukka, joiden väliset puhelut ovat ilmaisia. Tiedämme, että kaikki muutkin puhelut Saunalahden liittymiin ovat ilmaisia. Ja kuukausimaksutkin ovat 0 euroa. Siis puhelut Saunalahden liittymiin 0.00 euroa, kuukausimaksiut 0.00 euroa ja puhelut muihin liittymiin 0.08 euroa. En pysty Soneran pystyvän samaan, koska sillä on mielestäni kallis/raskas toimintaperiaate. Kannattaa ottaa puhelinlasku joskus käteen. Ja laskukone ja paperi tuotti ainakin minulle suuren yllätyksen. Hyvää pääsiäistä.
- saunalahti
valitettavasti kaikki ei suostu vaihtamaan pyynnöistäsi huolimatta saunalahteen, että se siitä edullisuudesta.
- Her8
Kyllä asia on niin että, TOISET tykkää ÄIDISTÄ, ja TOISET tykkää TYTTÄRESTÄ... sitten on vielä niitä jotka tykkää POJISTA.
Eli jokainen kokeilee mitä haluaa ja on tyytyväinen siihen mitä on, kunnes löytää paremman jos viitsii etsiä. Puheet että verkostomarkkinoilla olevat puhelin maksut olisivat halvempia on täyttä myyntipuhetta josta on edustajan pakko puhua niin kuin tekevät muutkin operaattorien tarjoajat.
Kaikki kukat haluavat vetensä elääkseen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059