Tyytyväinen Soneraan

Uskollinen asiakas

Huh huh! Monenmoista operaattorin vaihtajaa on nyt kovasti liikkeellä. Omat lapseni ikävä kyllä ovat kuuluneet tähän joukkoon. Koittivat Radiolinjaa ja DNA:ta eli juoksivat hetkellisten tarjousten perässä (varoituksistani huolimatta). Nyt on molemmilla taas tuttu ja turvallinen Sonera-liittymä. Ei ollut ruoho vihreämpää aidan takana. Itse olen ollut vuosia Soneran asiakas ja olen todennut sen olevan hinta/laatusuhteeltaan ylivoimaisesti paras operaattori. Nämä uudet ACN yms verkostomarkkinointiliittymät eivät mene edes huonosta vitsistä. Saunalahti on mielestäni ainoa operaattori, joka kykenee joten kuten kilpailemaan hinta/laatusuhteeltaan Soneran kanssa. Uskokaa Iskää!

5

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soneran

      aika on ohi,muut ovat menneet kilpaoluun mukaan
      ja laittaneet realistiset hinnat puheluille jo
      aikaa sitten,minäkin olin soneran asiakas yli
      kuusi vuotta, kunnes otin toissa joulukuussa
      Telian, eli DNA :n liittymän kun sain 500 e :lla
      puheaikaa, enkä ole katunut,puhelujen hinnat
      ovat alhaisemmat ja kuuluvuus aivan sama kuin
      Soneralla. Jos Sonera haluaa pitää edes osan
      vanhoista asiakkaista, niin olisi syytä tehdä
      jotain radikaalia ja nopeasti, ennenkuin loputkin
      häipyvät.....

    • laatu ukko

      Itselläni on ollut tälläinen "huono vitsi"
      liittymä jo vuodesta 2002,(pgone) toimii Telian
      verkossa sataprosenttisesti.
      Itse soitan pgone puhelut täysin ilmaiseksi ja muut 22% halvemmalla kuin telia tarjoaa.
      Laatu on sitä samaa teliaa, kuinka se edes muuta voisi olla ?
      Ero on siinä että puhelinlaskuni on laskenut perheessäni noin 70 %, jos se on huono vitsi niin olkoon sitten.
      Sinun ongelmasi taitaa olla siinä että voit huonosti jos syöt aamupuurosi väärässä tuolissa.

    • kilpailuttaja

      niinpä niin, Minäkin olen ollut vuosikausia Soneran asiakas. Mutta nyt teemme koko perhe (4 henk) remonttia. Siispä vaihdamme jokainen liittymämme Saunalahteen. Samalla suostuttelemme jokainen vähintään neljä tuttavaamme tekemään samoin. Silloin meillä on jo 20 n hengen porukka, joiden väliset puhelut ovat ilmaisia. Tiedämme, että kaikki muutkin puhelut Saunalahden liittymiin ovat ilmaisia. Ja kuukausimaksutkin ovat 0 euroa. Siis puhelut Saunalahden liittymiin 0.00 euroa, kuukausimaksiut 0.00 euroa ja puhelut muihin liittymiin 0.08 euroa. En pysty Soneran pystyvän samaan, koska sillä on mielestäni kallis/raskas toimintaperiaate. Kannattaa ottaa puhelinlasku joskus käteen. Ja laskukone ja paperi tuotti ainakin minulle suuren yllätyksen. Hyvää pääsiäistä.

      • saunalahti

        valitettavasti kaikki ei suostu vaihtamaan pyynnöistäsi huolimatta saunalahteen, että se siitä edullisuudesta.


    • Her8

      Kyllä asia on niin että, TOISET tykkää ÄIDISTÄ, ja TOISET tykkää TYTTÄRESTÄ... sitten on vielä niitä jotka tykkää POJISTA.
      Eli jokainen kokeilee mitä haluaa ja on tyytyväinen siihen mitä on, kunnes löytää paremman jos viitsii etsiä. Puheet että verkostomarkkinoilla olevat puhelin maksut olisivat halvempia on täyttä myyntipuhetta josta on edustajan pakko puhua niin kuin tekevät muutkin operaattorien tarjoajat.
      Kaikki kukat haluavat vetensä elääkseen!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe