Pikku G on kliseista teinipaskaa, eikä hän ansaitse mainettaan.

mustamakkararuhtinas

Miksi on tehty tämä ilmiö nimeltä "Pikku G"? Pikku G on massiivisen markkinointikampanjan avulla rakennettu tuote, jolla saadaan esimurrosikäisten tyttöjen kuukausirahat kulutettua, levy-yhtiön hyväksi. pikku G on sanonut, että ei ole julkisuuteen nousunsa jälkeen kirjoittanut itse yhtäkään kokonaista biisia. Hänellä ei ole taitoa, hänellä ei ole kykyjä. Miksi Hänestä on siis väkisin tehty niinsanottu teini-idoli? Pikku G:ssä ja hänen sanoituksissaan, kuka ne sitten kirjoittaakaan, ei ole tippaakaan omaperäisyyttä. Tarkoitus on saada levyjä myytyä.

13

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuoliokädessä

      olen samaa mieltä kanssasi!!!
      En oo vähään aikaa yhtä idioottimaista
      ilmiötä nähnyt kuin tämä nuorison suosima
      pikku GAY????
      On niin vidun tyhmä nimikin vielä...
      Tämä kyseinen GEI-poika nolaa suomalaiset
      lopullisesti tyhmillä teini lauluillansa
      Ei enää muuta voi kun nauraa!!!!!!

      • ole varovainen

        sulla on jo kuolio kädessä! liikaa vehtaat sen pippelisi kanssa, tekisit jotain muuta.

        tattispääsi kanssa vain jos aikaasi vessassa vietät, niin juttusikin ovat suoraan sieltä alhaalta.

        kateellinen olet, säälittävä tumputtaja.

        ja tuot sen vielä täällä kaikille esille!

        olen niin hämmästynyt!


      • ojoi

        se laulaa asioista mistä se ei ittekkää mitää tajuu.musta tuntuu,että se on aivopessy tän nykyajan nuorison,vaikka onhan ne aika totta ne sen riimit.sillä ei oo ees äänenmurrosta,musta se on yks edellytys laulajanuralla.nykyään kaikki pukeutuu just niinku se,no ei siinä mitää mut unohtuu se todellisuus,että kaikki saa olla oma ittensä vaikka tulis kuinka kovia staroja tai kuinka nuoria,pelkkä pikku g vaatemallina tai pipo jossa lukee pikku g saa nuoret ostaan kalliita vaatteita sen takia,että niissä lukee pikku g.eikä sen oo tarvinnu tehä uransa eteen oikestaan mitään.miksei se ny ihan sööttii olis jos se tosiaan yrittäis ittekki tehä jotain,mut ku ei yritä nii ei ny kovin kunnioitettavaa..


    • mustaamakkaraa

      niinkuin levy-yhtiön eukko sanoi ... ei herunut geelle radiosoittoa. hyvä menestyy ilman sitäkin.

      vedä vaan tapparapipo päähän ja lähde kellariin tekemään hervanta hiphoppia, siinä sitä saa suomen kansa valita ketä kuuntelee. syljeskele epen edessä ja ole kovan näköinen kapinallinen.

      gee tulee muodostumaan sulle pahaksi jutuksi, sillä sen taru ei ole lopussa, tämä on vasta alkua. ja ikääkin tulee joka vuosi lisää. yo yo, suunta eteenpäin ;)

      sulla on hyvät tiedot geen biisien taustoista,
      mistä ne saat? kuuletko ääniä päässäsi, tinnittääkö korvat?

      sinä sen sijaan olet jo huippusi ohittanut, alamäki on menossa ... geen karavaani vaan kulkee ja jatkaa menoaan ;)

      • mustamakkararuhtinas

        kuka väitti että olisin joku niinsanottu "räppäri"? Kuka sanoi että asun tampereella? Mikäs siinä jos joku haluaa jotain pikku G:tä kuunnella, mutta fakta on että tämä niinkutsuttu artisti on "hieman" yliarvostettu.


      • mustaamakkaraa
        mustamakkararuhtinas kirjoitti:

        kuka väitti että olisin joku niinsanottu "räppäri"? Kuka sanoi että asun tampereella? Mikäs siinä jos joku haluaa jotain pikku G:tä kuunnella, mutta fakta on että tämä niinkutsuttu artisti on "hieman" yliarvostettu.

        tuo arvostus on veikeä juttu. sehän myy levyjä aivan hillittömästi, onko huonompi kuin joku raimssi joka ei myy. tai kana, joka on myynyt 400 levyä? eikös levyjä tehdä myytäväksi. en oikein ymmärrä miksi tämä olisi huonompaa kuin joku muu joka myy. tai on paljon julkisuudessa.

        ai niin, onhan niitä jotka sanoo että ihan toivovat että levy ei myy. uskokoon ken haluaa!

        tuosta tampereesta olen pahoillani, vilpittömästi.


      • mustamakkararuhtinas
        mustaamakkaraa kirjoitti:

        tuo arvostus on veikeä juttu. sehän myy levyjä aivan hillittömästi, onko huonompi kuin joku raimssi joka ei myy. tai kana, joka on myynyt 400 levyä? eikös levyjä tehdä myytäväksi. en oikein ymmärrä miksi tämä olisi huonompaa kuin joku muu joka myy. tai on paljon julkisuudessa.

        ai niin, onhan niitä jotka sanoo että ihan toivovat että levy ei myy. uskokoon ken haluaa!

        tuosta tampereesta olen pahoillani, vilpittömästi.

        Esim. Raimssia voi sen takia jopa arvostaa, että kaveri on ennen julkisuuteen nousuaan tehnyt monia omakustannelevyjä ja tekee itse sanoituksensa. En sano että pitäisin hänestä tai noista muista mainitsemistasi sen enempää, mutta he sentään tekevät itse jotain ja on jopa vähän ideaa pelissä. Pikku G:n "biisit" ovat täyttä klisettä.


      • mustamakkara
        mustamakkararuhtinas kirjoitti:

        Esim. Raimssia voi sen takia jopa arvostaa, että kaveri on ennen julkisuuteen nousuaan tehnyt monia omakustannelevyjä ja tekee itse sanoituksensa. En sano että pitäisin hänestä tai noista muista mainitsemistasi sen enempää, mutta he sentään tekevät itse jotain ja on jopa vähän ideaa pelissä. Pikku G:n "biisit" ovat täyttä klisettä.

        toitkin mukavasti mieleeni raimssin koti kappaleen =) todella omaperäistä! sillen kivasti just oma perhe-biisin jälkeen. aitoako? sitten jonossa tuli fintelligens. jälleen voin todeta että aitoa aitoa =)

        mutta en tässä halua raimssia yhtään lytätä enkä ketään muutakaan. mua ei pätkääkään kiinnosta onko rähinää vai royalia.

        pikku g on varmasti asemansa ansainnut. ja tulee varmasti seuraavalla levyllään lisäämään urpojen itkua =)


      • mustamakkararuhtinas
        mustamakkara kirjoitti:

        toitkin mukavasti mieleeni raimssin koti kappaleen =) todella omaperäistä! sillen kivasti just oma perhe-biisin jälkeen. aitoako? sitten jonossa tuli fintelligens. jälleen voin todeta että aitoa aitoa =)

        mutta en tässä halua raimssia yhtään lytätä enkä ketään muutakaan. mua ei pätkääkään kiinnosta onko rähinää vai royalia.

        pikku g on varmasti asemansa ansainnut. ja tulee varmasti seuraavalla levyllään lisäämään urpojen itkua =)

        No voi olla että Koti-biisi ei omaperäisyydellään loista, mutta raimssi on tehnyt satoja biisejä ennen julkisuuteensa nousua ja se on ihan hyvin ton ikäseltä pojalta. En sano että tykkään raimssista sen enempää kuin pikku G:stä, mutta jotenkin vaan tuntuu että pikku G saa rahansa niiden ihmisten ansiosta, jotka tekevät työtä hänen eteensä. Niinkuin pikku G itse sanoi jossain biisissä: "Paljon jengii tekee duunii mun eteen..."


      • jep
        mustamakkararuhtinas kirjoitti:

        No voi olla että Koti-biisi ei omaperäisyydellään loista, mutta raimssi on tehnyt satoja biisejä ennen julkisuuteensa nousua ja se on ihan hyvin ton ikäseltä pojalta. En sano että tykkään raimssista sen enempää kuin pikku G:stä, mutta jotenkin vaan tuntuu että pikku G saa rahansa niiden ihmisten ansiosta, jotka tekevät työtä hänen eteensä. Niinkuin pikku G itse sanoi jossain biisissä: "Paljon jengii tekee duunii mun eteen..."

        Ei taida pelkästään pikku geen eteen taitaa olla myös ihan oma leipäki kiinni siinä.


    • MoonBeam

      Sanos muuta. älä muuta sano.

    • TEINIT V*TTUUN

      Oot iha oikees pikku g on syvältä..........

    • Mitä välii?

      No sitä se kyllä on ihan kympillä, mutta ei taida jätkää paljon haitata, kun levyt myy ihan vitusti ja rahaa tulee joka laarista..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe