Kuka tietäisi kyseisen leffan? Tapahtumapaikkana on saari, jossa on hotelli. Hotelli on varsinainen maailmanlopun paikka. Keittiö on karmea läävä, samoin "kokki". Hotellin sisustus on nuhjuinen ja mikään ei tunnu toimivan. Jostain syystä hotellin asukkaat eivät pääse saarelta pois, vaikka yrittävät. ( En muista miksi ) Yksi kohtaus on jäänyt parhaiten mieleen: Mies istuu vessanpöntöllä, pöntöstä kuuluu jotain ääniä ja yht´äkkiä vessanpönttö tulvii miehen jaloille ja mies ryntää ulos vessasta. Toisin sanoen leffa on jokin älyvapaa komedia. Jos jotain nimiehdotuksia muistuu mieleen, niin kertokaa ihmeessä.
Mikä leffa
5
437
Vastaukset
- kakkonen
oisko Scary Movie 2? Milloin elokuva on tullut teatteriin, tai telkkariin?
- .........
Leffa tuli muistaakseni v.2005 telkkarista, mutta vuokraan mainitsemasi leffan, jos se vaikka olisi se oikea. Kiitos sinulle.
- Kakkonen
......... kirjoitti:
Leffa tuli muistaakseni v.2005 telkkarista, mutta vuokraan mainitsemasi leffan, jos se vaikka olisi se oikea. Kiitos sinulle.
Vaikka se ei olisikaan tuo mainitsemani leffa, niin Scary moviet olivat kyllä minusta muuten ihan hyviä katsottavia. Niitä on tullut jo neljä ja ne esitetteiin nyt keväällä telkarissakin peräkkäisinä perjantaina. Ne siis komedialla parodioivat kauhuleffoja. Kakkosessa ainakin oli ällöttävä kokki. Tosin mainitsemasi asiat ovat aika kliseisiä monissa (kauhu)elokuvissa. Ajallisesti tuo 2005 kyllä sopisi scary movie kakkosen tv-ensi-illaksi. Ykkönen oli elokuvateatterissa muistaakseni 2000 ja kakkonen pari vuotta myöhemmin, joten eiköhän ne ole tulleet telkkarista muutamaa vuotta myöhemmin.
- Anonyymi
No voi helv.,...scary moviethan parodioi muita leffoja joten tuskin oli silloin tuo DDDD
- Anonyymi
Hotell Splendide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657