Tietääkö kukaan shettistammasta nimeltä PETROSA? Sitä kutsuttiin Roseksi ja on asunut ennen Vaasan ratsatuskeskuksessa. Myytiin muutama vuosi takaperin. Syntynyt 1987 eli aika vanha nyt, mutta onko kellään tietoja? I: Rosenway E: Petra Tässä on osoite jossa näkyy kuva http://www.sukuposti.net/galleria.php?rotu=3&image=86873 Toivoisin että edes joku tietäisi tästä ihanasta shettiksestä jotain
ETSINTÄKUULUTUS
ShetuRaQQaus
4
596
Vastaukset
- anniinaaa
En ole varma oonko nähnyt tollasta=D ku poneja on nii monta ni kaikkia ei oikee tunnista=D mutta ilmotan jos nään Rosesta jotaki!!!!!
- shettis fani
En ole kyllä nähnyt!
- NatalieL
Minä Ruusan aikoinaan ostin Vaasan Ratsastuskeskuksesta. Oli minulle eka oma heppa ja loistava opetusmestari. Myytiin lapsiperheeseen kun jäi itselle pieneksi. Tietääkseni elää vielä, sitkeä tamma kyl on.
- NatalieL
Tiedustelin asian ja Ruusaponi laukannut vihreämmille laitumille pari vuotta sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253