Pervo vanha ukko, kieroutunut vanha kääpä, ottaa aina poikiensa vanhat hoidot. Brooken Ridgen jälkeen, nyt Donnan Thornen jälkeen, kohta varmaan Taylorin, hyi helvetti mitä elostelija!
Eric Forrester, dirty old man!
5
946
Vastaukset
- Savolaisukkeli
Kyllä jos itsekin olisit ollut montakymmentä vuotta naimisissa Stephanie-nimisen käävän/jääkaapin kanssa, niin kelpaisi ihan kevyesti muiden "jätteet". Ja sitäpaitsi vanhan sanontahan kuuluu, että ei se tavara käytössä kulu !!
- ulpukka70
Miten minä muistelen, että oli Ericillä ja Taylorilla sellanen pikasuhde yhdessä välissä... (?)
- -n- 26
ulpukka70 kirjoitti:
Miten minä muistelen, että oli Ericillä ja Taylorilla sellanen pikasuhde yhdessä välissä... (?)
Jeps, oikein muistat.
- Entä Ridge?
ulpukka70 kirjoitti:
Missä Stephi ja Ridge olivat kun Eric oli Taylorin kanssa?
- niin silloin
Entä Ridge? kirjoitti:
Missä Stephi ja Ridge olivat kun Eric oli Taylorin kanssa?
... Stephanie synkisteli happamana kotonaan ja Ridge paneskeli Brookea takkatulen ääressä Forrestereiden vuoristomajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976