Pervo vanha ukko, kieroutunut vanha kääpä, ottaa aina poikiensa vanhat hoidot. Brooken Ridgen jälkeen, nyt Donnan Thornen jälkeen, kohta varmaan Taylorin, hyi helvetti mitä elostelija!
Eric Forrester, dirty old man!
5
973
Vastaukset
- Savolaisukkeli
Kyllä jos itsekin olisit ollut montakymmentä vuotta naimisissa Stephanie-nimisen käävän/jääkaapin kanssa, niin kelpaisi ihan kevyesti muiden "jätteet". Ja sitäpaitsi vanhan sanontahan kuuluu, että ei se tavara käytössä kulu !!
- ulpukka70
Miten minä muistelen, että oli Ericillä ja Taylorilla sellanen pikasuhde yhdessä välissä... (?)
- -n- 26
ulpukka70 kirjoitti:
Miten minä muistelen, että oli Ericillä ja Taylorilla sellanen pikasuhde yhdessä välissä... (?)
Jeps, oikein muistat.
- Entä Ridge?
ulpukka70 kirjoitti:
Missä Stephi ja Ridge olivat kun Eric oli Taylorin kanssa?
- niin silloin
Entä Ridge? kirjoitti:
Missä Stephi ja Ridge olivat kun Eric oli Taylorin kanssa?
... Stephanie synkisteli happamana kotonaan ja Ridge paneskeli Brookea takkatulen ääressä Forrestereiden vuoristomajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss875926Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243537- 1602059
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2281987Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841503Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031- 671021
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211000Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109937