Pervo vanha ukko, kieroutunut vanha kääpä, ottaa aina poikiensa vanhat hoidot. Brooken Ridgen jälkeen, nyt Donnan Thornen jälkeen, kohta varmaan Taylorin, hyi helvetti mitä elostelija!
Eric Forrester, dirty old man!
5
966
Vastaukset
- Savolaisukkeli
Kyllä jos itsekin olisit ollut montakymmentä vuotta naimisissa Stephanie-nimisen käävän/jääkaapin kanssa, niin kelpaisi ihan kevyesti muiden "jätteet". Ja sitäpaitsi vanhan sanontahan kuuluu, että ei se tavara käytössä kulu !!
- ulpukka70
Miten minä muistelen, että oli Ericillä ja Taylorilla sellanen pikasuhde yhdessä välissä... (?)
- -n- 26
ulpukka70 kirjoitti:
Miten minä muistelen, että oli Ericillä ja Taylorilla sellanen pikasuhde yhdessä välissä... (?)
Jeps, oikein muistat.
- Entä Ridge?
ulpukka70 kirjoitti:
Missä Stephi ja Ridge olivat kun Eric oli Taylorin kanssa?
- niin silloin
Entä Ridge? kirjoitti:
Missä Stephi ja Ridge olivat kun Eric oli Taylorin kanssa?
... Stephanie synkisteli happamana kotonaan ja Ridge paneskeli Brookea takkatulen ääressä Forrestereiden vuoristomajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814