verotus

Ahvenanmaan maakuntapäivillä keskustellaan nyt verotusoikeuden saamisesta Ahvenanmaalle. Ahvenanmaan tilastokeskuksen mukaan asia on enää poliittinen,käytännössä Ahvenanmaa pystyy hoitamaan verotuksensa, ja verotulot riittävät maakunnan menoihin. Puolueista enemmistö on oman verotuksen kannalla, ainoastaan liberaalit empivät. Toivottavasti verotusoikeus saadaan pian, niin loppuu valitus sieltä mantereelta, että elämme mantereen veronmaksajien rahoilla.

7

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krtti

      Noi valittajat keksivät sitten muuta, mistä valittaa, koska elämässä ei ole muuta kuin tämä palsta.

      • juntti kun

        koneelle taas pääs, sinä joka kommentoit meidän junttien edesottamuksiin niin sinähän jos ei provosoidu anna tulta ei savuakaan menkää töihin siitä äippäkin on.


      • mtäh
        juntti kun kirjoitti:

        koneelle taas pääs, sinä joka kommentoit meidän junttien edesottamuksiin niin sinähän jos ei provosoidu anna tulta ei savuakaan menkää töihin siitä äippäkin on.

        Tekeekö sun äiskä ruokaa meille? Ole lapsi vaiti.


    • edelliset

      vastaukset tuntuvat kertovan jostain....?

    • vastauksissa

      Näkyy Ahvenanmaalaisten henkinen taso,kyky käsitellä rankkoja veromuutoksia.

      • No ei näytä yksikään ahvenanmaalainen vastanneen ja mantereella asuvat alkavat puhua äidin laittamasta ruuasta. Sillä tuskin on paljon tekemistä Ahvenanmaan verotuksen kanssa.


    • odotan,

      että uskaltavatko Ahvenanmaan poliitikot tehdä noin kallista päätöstä. No, poliitikoilta voi tietysti odottaa ihan mitä vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      144
      2771
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1554
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      139
      1436
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      361
      1350
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      114
      1276
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1145
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      14
      845
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      820
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      254
      777
    10. 55
      744
    Aihe