Löytyiskö täältä hyviä vinkkejä miten perustetaan marjapensaille hyvä kasvualusta ja onko jo kiire istutuksen kans? Toinen ongelma on että mistä tehdä "aitaa" joka suojaa kesät/talvet paikkaan johon paistaa kesällä aurinko tosi kuumasti? Jotain havupuuta aateltiin et suojais talvellakin, mutta mikä kestää paisteen? Mitään kamalan korkeaa ei kuitenkaan tarvis olla ettei myöhemmin varjosta koko etupihaa..
aitaa ja pensaita..
peukalo keskellä kämmentä
1
372
Vastaukset
- mie vaan..
hanki kunnon multaa, peruslannoita ja hoida rikkaruohot ihan ekana alueelta pois. Istutettuasi muista kastella jatkossa hyvin ja suojaa juurialue katteella. Heinäkuu on huono aaika aistuttaa muuten kaiki käy ja silloinkin astiataimet kastelulla pärjää hienosti. Mitäs jos laitatte aidan jostain kivasta pensaasta ja sitten pihan puolelle istutatte joitakin puita ryhmänä joista osa on havuja? Puut antaa suojaa ja suodattaa valoa ja aita rajaa tonttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479