Yritäpä kertoa naiselle yksimielinen vitsi, ei mene läpi. Kokeile sitten kaksimielistä, jopas silmä kirkastuu, ja saat naisen jakamattoman huomion. Ainoa asia maailmassa mikä naista kiinnostaa, on raha, seksi ja paheet, kuten viina, tupakka ja huumeet, tässä järjestyksessä. Niitä ja vain niitä nainen ajattelee aina ja kaiken aikaa kaikilla kolmella aivolohkollaan. Tosin ne vuorottelee: kun lohko kolme on aktiivi, kaksi muuta on pois käytöstä. Eli siis lähes aina. Naiset ovat istuneet hallituksessa jo vuosikymmenet, joten maa on menossa konkurssiin. Mikä naisia tässä tilanteessa huolestuttaa: Seksin myynnistä pyrittävä eroon http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/HS-raati Seksin myynnistä pyrittävä eroon/1135245777408 Prostituution lopettamista pidetään silti liki mahdottomana Tasan päinvastoin. Mikään ei ole niin yksinkertaista kuin seksinmyynnin lopettaminen. Minä tunnen kansalaisvelvollisuudekseni paljastaa miten se tapahtuu, siinä toivossa että hallitus sitten ehtisi hoitaa maan asioita: seksinmyynti loppuu, kun naiset alkavat antaa ilmaiseksi.
Vastaukset 9
- nerokass
tyyppi. Keksijäpalkinto pitäisi antaa.
- koivet aukee
samalla tavalla,kuin laivan ovi kortilla heität Visan pöydälle niin haarat aukee:D
- että tavara kuluu
mutta se vain paranee jos nyt jättää kummalliset pakoputkihommat homoille ja muille hinduille. kyllä lomperoa pitäis halukkaitten saada,mutta tasan ei käy onnen lahjat tässäkään milloinkaan. osa miehistä on suuria,törkeitä sikoja,joten naikoot vaikka naapurin aitaa jos luvan saa.
- on nännit!
Verovaroin tuettava kotimaista tussua!
- hassu
päätöksenteossa rajusti. Silloin ennen kun naiset olivat harvinaisuuksia politiikassa, kaikki kuviot olivat helpompia ja maassa oli vapaampi hengittää, sekä tarjoilu pelasi kaikin tavoin. Feministien valtaannousun jälkeen maa on mennyt todellakin alamäkeä, joka rintamalla ja ainoastaan kiellot ovat lisääntyneet. Kenen etu tällainen kehitys on, ei ainakaan tavalisten naisten, saati miesten. Enintään ne itsekin miehistyneet femakot voivat keskenään olla ylpeitä aikaansaannoksistaan ja pakkohan heidän on hehkuttaa toisiaan, sillä miehet eivät enää heidän olemuksestaan ole kiinnostuneita, seksuaalisesti, tai muutenkaan. Politiikka siis pilaa naiset ja naiset politiikan. Siinä sivussa kärsii koko maa.
- Outopipamies
Olisiko yks vaihtoehto, että kaikki maksullisia naisia käyttävät jättäisivät maksamatta palvelusta, heh kävisi vaan panemassa ja häipyisi. Ei kaikkia palveluita käyttäviä voi syyttää raiskaamisesta, niitä on tosi paljon.
- Miten miehillä?
Kielletäänkö samalla miesprostituutio? Ei kai? Minusta miehenä rahaa voi seksistä ottaa, kielletään vain naisprostituutio. Se olisi oikea ratkaisu. Ohjautuisi kaikki bi-seksuaalit miestarjoajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568