Näin seksin myynti loppuu

Yritäpä kertoa naiselle yksimielinen vitsi, ei mene läpi. Kokeile sitten kaksimielistä, jopas silmä kirkastuu, ja saat naisen jakamattoman huomion. Ainoa asia maailmassa mikä naista kiinnostaa, on raha, seksi ja paheet, kuten viina, tupakka ja huumeet, tässä järjestyksessä. Niitä ja vain niitä nainen ajattelee aina ja kaiken aikaa kaikilla kolmella aivolohkollaan. Tosin ne vuorottelee: kun lohko kolme on aktiivi, kaksi muuta on pois käytöstä. Eli siis lähes aina. Naiset ovat istuneet hallituksessa jo vuosikymmenet, joten maa on menossa konkurssiin. Mikä naisia tässä tilanteessa huolestuttaa: ”Seksin myynnistä pyrittävä eroon” http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/HS-raati Seksin myynnistä pyrittävä eroon/1135245777408 ” Prostituution lopettamista pidetään silti liki mahdottomana” Tasan päinvastoin. Mikään ei ole niin yksinkertaista kuin seksinmyynnin lopettaminen. Minä tunnen kansalaisvelvollisuudekseni paljastaa miten se tapahtuu, siinä toivossa että hallitus sitten ehtisi hoitaa maan asioita: seksinmyynti loppuu, kun naiset alkavat antaa ilmaiseksi.

9

359

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nerokass

tyyppi. Keksijäpalkinto pitäisi antaa.

• koivet aukee

samalla tavalla,kuin laivan ovi kortilla heität Visan pöydälle niin haarat aukee:D

• että tavara kuluu

mutta se vain paranee jos nyt jättää kummalliset pakoputkihommat homoille ja muille hinduille. kyllä lomperoa pitäis halukkaitten saada,mutta tasan ei käy onnen lahjat tässäkään milloinkaan. osa miehistä on suuria,törkeitä sikoja,joten naikoot vaikka naapurin aitaa jos luvan saa.

• huippumallit...

• on nännit!

Verovaroin tuettava kotimaista tussua!

• hassu

päätöksenteossa rajusti. Silloin ennen kun naiset olivat harvinaisuuksia politiikassa, kaikki kuviot olivat helpompia ja maassa oli vapaampi hengittää, sekä tarjoilu pelasi kaikin tavoin. Feministien valtaannousun jälkeen maa on mennyt todellakin alamäkeä, joka rintamalla ja ainoastaan kiellot ovat lisääntyneet. Kenen etu tällainen kehitys on, ei ainakaan tavalisten naisten, saati miesten. Enintään ne itsekin miehistyneet femakot voivat keskenään olla ylpeitä aikaansaannoksistaan ja pakkohan heidän on hehkuttaa toisiaan, sillä miehet eivät enää heidän olemuksestaan ole kiinnostuneita, seksuaalisesti, tai muutenkaan. Politiikka siis pilaa naiset ja naiset politiikan. Siinä sivussa kärsii koko maa.

• Se on vilpitön totuus.

• Outopipamies

Olisiko yks vaihtoehto, että kaikki maksullisia naisia käyttävät jättäisivät maksamatta palvelusta, heh kävisi vaan panemassa ja häipyisi. Ei kaikkia palveluita käyttäviä voi syyttää raiskaamisesta, niitä on tosi paljon.

• Miten miehillä?

Kielletäänkö samalla miesprostituutio? Ei kai? Minusta miehenä rahaa voi seksistä ottaa, kielletään vain naisprostituutio. Se olisi oikea ratkaisu. Ohjautuisi kaikki bi-seksuaalit miestarjoajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe