heroes season 4

heroesfani

Kellää tietoo mites toi heroes season 4. helmikuussa ne alotti vissii amerikassa näyttää mutta milloha on valmis että vois warettaa koneelle vituttaa oottaa:DD

14

3343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudio

      Kolmas kausi vasta loppui siellä, joten ehkä sen haluat katsoa?

      • ap..-.

        Juu kolmannen kauden oon kattonu jo ajat sitten:D Mietin vaan et millokoha pääsee kattoo noita neloskauden jaksoja. Oisko joulukuussa?


      • zewlakow
        ap..-. kirjoitti:

        Juu kolmannen kauden oon kattonu jo ajat sitten:D Mietin vaan et millokoha pääsee kattoo noita neloskauden jaksoja. Oisko joulukuussa?

        Heroesin 4.tuotantokausi alkaa Yhdysvalloissa syyskuussa 2009.


      • sdfmwofweof
        zewlakow kirjoitti:

        Heroesin 4.tuotantokausi alkaa Yhdysvalloissa syyskuussa 2009.

        Joo lueskelin että 21.9 alkaa... no mitä veikkaatte milloha voi lataa jo koko seasonin koneelle vai tekeekö ne viel jaksoksa ja pitää pienen tauon niiku ne teki heroes 1 sarjan aikana.


      • 123vastaaja123
        sdfmwofweof kirjoitti:

        Joo lueskelin että 21.9 alkaa... no mitä veikkaatte milloha voi lataa jo koko seasonin koneelle vai tekeekö ne viel jaksoksa ja pitää pienen tauon niiku ne teki heroes 1 sarjan aikana.

        Sitte void ladata ku amerikas on tullu koko kausi tvstä


      • fdfdfd
        123vastaaja123 kirjoitti:

        Sitte void ladata ku amerikas on tullu koko kausi tvstä

        oho katoin mininova.orgista ni sieltähä sitä neloskautta löyty mut se on oudosti merkitty alken heroes s03e14 ---> ei kauheen hyvbä kuva ja siin on japsi tekstii päällä mut ei välii sain subit yms.


      • grgrgrrt
        fdfdfd kirjoitti:

        oho katoin mininova.orgista ni sieltähä sitä neloskautta löyty mut se on oudosti merkitty alken heroes s03e14 ---> ei kauheen hyvbä kuva ja siin on japsi tekstii päällä mut ei välii sain subit yms.

        toho edellisee vielä nyt vast tajusin että tuotantokausi 3 on jaettu volume 3 ja 4:D eli nääitä volume 4 jaksoja on ollu jo täs ainaki 6kk ja se on tuotantokausi 5 tai sillee 4 joka nyt koht alkaa


      • HRG
        123vastaaja123 kirjoitti:

        Sitte void ladata ku amerikas on tullu koko kausi tvstä

        Ei tarvitse odottaa kunnes koko kausi on tullut, miksi tarvitsisi?

        Neloskausi (eli siis Volume 5) alkoi USA:ssa 21. syyskuuta, näytettiin kaksi jaksoa peräkkäin. Latasin ja katsoin ne heti 22. syyskuuta ja aion katsoa tästä eteenpäinkin kerran viikossa jakson kerrallaan.


      • eggrgrgr
        HRG kirjoitti:

        Ei tarvitse odottaa kunnes koko kausi on tullut, miksi tarvitsisi?

        Neloskausi (eli siis Volume 5) alkoi USA:ssa 21. syyskuuta, näytettiin kaksi jaksoa peräkkäin. Latasin ja katsoin ne heti 22. syyskuuta ja aion katsoa tästä eteenpäinkin kerran viikossa jakson kerrallaan.

        Joo huomasin ite saman ja katoin sen avaus jakson:) Mutta hei HRG vastasit tohon mun nathan petrelli kysymykseen viittitkö selventää tota peterin nykyistä kykyä saako peter kyvyt itselleen kokonaan kosketettuaan vai saa vain sen kyvyn minkä kosketti viimeeksi. Se parkamanin poika vois antaa peterin oman kyvyn vissii takas samanlail ku hirolle mut iha sama en jaksa pähkäillä et vois ja vois:D


      • HRG
        eggrgrgr kirjoitti:

        Joo huomasin ite saman ja katoin sen avaus jakson:) Mutta hei HRG vastasit tohon mun nathan petrelli kysymykseen viittitkö selventää tota peterin nykyistä kykyä saako peter kyvyt itselleen kokonaan kosketettuaan vai saa vain sen kyvyn minkä kosketti viimeeksi. Se parkamanin poika vois antaa peterin oman kyvyn vissii takas samanlail ku hirolle mut iha sama en jaksa pähkäillä et vois ja vois:D

        Ei kai Peterillä enää ole sitä kykyä, että se saa jonkun toisen kyvyt itselleen kosketettuaan tätä?

        Peterin isäukkohan otti sen kyvyn siltä pois.

        Peterillä on nykyään "vaan" kyky liikkua tosi nopeasti, ja lisäksi hän on poikkeuksellisen vahva. Suresh antoi tämän kyvyn hänelle.


      • ytytytyr
        HRG kirjoitti:

        Ei kai Peterillä enää ole sitä kykyä, että se saa jonkun toisen kyvyt itselleen kosketettuaan tätä?

        Peterin isäukkohan otti sen kyvyn siltä pois.

        Peterillä on nykyään "vaan" kyky liikkua tosi nopeasti, ja lisäksi hän on poikkeuksellisen vahva. Suresh antoi tämän kyvyn hänelle.

        Eiku siis peterin alkuperäinen kykyhän oli saada muitten taidot jo pelkästää läsnäolemalla mutta eiks se nykyne ole semmonen että se joutuu koskettaa kylhä sil oli tracyn jää ja parkmanin taidot hetken kosktetuksen jälkee en vaa tiedä pysyyks ne kaikki. Klyhä s eoli muuttunu pressaksi otti sylarilta kyvyn mut mietin et onko ne vaa yhen henkilön eli ei voi kerää kaikkii samaa aikaa


      • dfrgr
        ytytytyr kirjoitti:

        Eiku siis peterin alkuperäinen kykyhän oli saada muitten taidot jo pelkästää läsnäolemalla mutta eiks se nykyne ole semmonen että se joutuu koskettaa kylhä sil oli tracyn jää ja parkmanin taidot hetken kosktetuksen jälkee en vaa tiedä pysyyks ne kaikki. Klyhä s eoli muuttunu pressaksi otti sylarilta kyvyn mut mietin et onko ne vaa yhen henkilön eli ei voi kerää kaikkii samaa aikaa

        Peter voi siis nykyään pitää yhtä kykyä kerrallaan. Otettuaan uuden, hän menettää vanhan. 3.kauden finaalijaksossa hän sai Sylarilta vain kyvyn muuttaa muotoa, eikä suinkaan hänen kaikkia voimiaan. SPOILED -----> Nykyään Peterillä on käytössään uuden kuuron ystävänsä kyky nähdä ääniaaltoja, kun ääntä syntyy. ( Auttaa huomattavasti, kun ei kuule muuten. )


      • dfrgr
        dfrgr kirjoitti:

        Peter voi siis nykyään pitää yhtä kykyä kerrallaan. Otettuaan uuden, hän menettää vanhan. 3.kauden finaalijaksossa hän sai Sylarilta vain kyvyn muuttaa muotoa, eikä suinkaan hänen kaikkia voimiaan. SPOILED -----> Nykyään Peterillä on käytössään uuden kuuron ystävänsä kyky nähdä ääniaaltoja, kun ääntä syntyy. ( Auttaa huomattavasti, kun ei kuule muuten. )

        niin ja siis Peterin kuulossa ei siis mitään vikaa. :D


      • bitchy
        dfrgr kirjoitti:

        niin ja siis Peterin kuulossa ei siis mitään vikaa. :D

        itse tykkään kovasti tästä neloskaudesta. sylarin juonikuvio on tosi mielenkiintoinen, jännä miten se onki nyt ihan menettäny raukka muistinsa, hiron kohtalo pelottaa (yhyy se ei saa kuolla :


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe