Nyt pitäis saada umpikärry kesäksi karting kaluston kuljetukseen.. olen kyttäillyt vähän käytettyjä, mutta ei oikein tahdo olla sellaisia jota kehtais perässä vetää... Uusista olen törmännyt tälläisiin merkkeihin kun eurowagon, ht-truck , trailerhouse... osaisko joku sanoa näistä merkeistä mitään?? Laadukkain? halvin? käytännöllisin?
Umpikärry
5
1693
Vastaukset
- homma...
Mainitsemiisi olen myös tutustunut (lähinnä netissä ja varikolla) ja Eurowagaon sekä Trailerhouse niistä erottuu edukseen. Itselläni ei vain ole tuommoista summaa laittaa kiinni. Maksimihinta mulla on 2300-2500 euroa. Tarve on heti. Jos kauppiaita on nyt palstalla, niin saa tarjota. Mitään yli 3k vaunua en osta, koska ei ole varaa (turha tarjota).
- kärrynen
Käviskö tämmöinen?
http://www.kochanhaengerwerke.de/?/11-1-trailer-with-cover.htm
Pysyy budjetissa...
- Entinen harrastaja
Mulla on umpikärry johon on tehty telineet kahta karting autoa
varten. Autot matkaavat siis päällekkäin. Kun ylempi auto vedetään
alas, niin lavetti toimii sitten alemmalle autolle ajosiltana.
http://www.grindingcentergc.fi/Panu/Kuvat/Karting/Purku1.jpg
http://www.grindingcentergc.fi/Panu/Kuvat/Karting/Purku2.jpg
Eteen on sitten tehty etulaatikko, johon mahtuuu mm. tuo
kuvissa näkyvä työkaluvaunu.
Jos kiinnostaa, niin postia voi laittaa vepaj ät hotmail.com- hakusesssa
En tiedä mahtuuko karting auto edullisimpaan RESPO:n tai Bison umpi kärryyn... Näistä olen tarjoukset pyytänyt ja hinta molemmilla 2250€:n luokkaa ja toimitusaika pari viikkoa.
Toiselta paikkakunnalta pyydetyssä tarjouoksessa sama RESPO yli 2500€ ja toimitusaika jouluksi. - Entinen harrastaja
Kärry siis myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1508703Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496161Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju614521K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon474103Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko714037Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta953604- 853444
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603345Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182146Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö102105