Miten tunnistaa urospartiksen naaraasta?

G00ga

Niin, miten ne tunnistaa kun ostin 2 albiinopartamonnia tänään ja pitäs tietää kumpii ne on.

8

697

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulipyrstö

Urokselle kasvaa "viikset". Minkä ikäisenä? En tiedä.

• G00ga

ja mistä tietää että albiinopartis on "raskaana"?

• fish KING

Naaras tuottaa mätimunia jotka koiras hedelmöittää kudun laskun aikana, rautalankamalli. Naaraan vatsa alkaa leviämään puolen vuoden tietämissä, se milloin ne kutevat ja poikaset kehittyvät uinti kykyisiksi on aikas lailla tuurista kiinni jota voi avittaa mukailemalla oman akvaarion olosuhteita niin luonnon mukaisiksi kuin vain suinkin osaa ja keksii. - sadekaudet - kuivatkaudet - veden lämpötila erot eri kausien aikana, kuivalla kaudella lämmintä, sadekauden aikaan viileämpään - veden paineellakin saattaa olla merkitystä, puolillaan oleva akvaario saattaa saada kalat kutemaan jne. niin kuin luonto on sen evoluution avulla suonut, jumalaa ei kannata leikkiä ;) Koiraan ulokkeet, irokeesi, jne. kasvaa yleensä n. vuoden ikäisenä, naaraallekin saattaa nousta muutama nystyrä mutta koiraan vain kasvavat ja kasvavat ja haaroittuvat upeeksi tupeeksi :)

• G00ga
        fish KING kirjoitti:

Naaras tuottaa mätimunia jotka koiras hedelmöittää kudun laskun aikana, rautalankamalli. Naaraan vatsa alkaa leviämään puolen vuoden tietämissä, se milloin ne kutevat ja poikaset kehittyvät uinti kykyisiksi on aikas lailla tuurista kiinni jota voi avittaa mukailemalla oman akvaarion olosuhteita niin luonnon mukaisiksi kuin vain suinkin osaa ja keksii. - sadekaudet - kuivatkaudet - veden lämpötila erot eri kausien aikana, kuivalla kaudella lämmintä, sadekauden aikaan viileämpään - veden paineellakin saattaa olla merkitystä, puolillaan oleva akvaario saattaa saada kalat kutemaan jne. niin kuin luonto on sen evoluution avulla suonut, jumalaa ei kannata leikkiä ;) Koiraan ulokkeet, irokeesi, jne. kasvaa yleensä n. vuoden ikäisenä, naaraallekin saattaa nousta muutama nystyrä mutta koiraan vain kasvavat ja kasvavat ja haaroittuvat upeeksi tupeeksi :)

Sen mun toisen albiinopartiksen vatsa on vähän tumma ja ehkä vähän pullea. Mikä sillä on? Onks se vaarallista?

• G00ga

Huhuuuuuuuuu! NII ONKS SE VAARALLISTA!!!!!!???!?!?!?!?!?!?!

• fish KING

PITÄÄHÄN IHMISTEN NUKKUAKKIN VÄLILLÄ :) vastauksen sait jo tuolta glugilta

• G00ga

oon avuton:8 En tiiä mitään

• Gluu

vaarallista. Ihan vaan sisuskalut paistavat läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      111
      1543
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      715
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      601
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      214
      579
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      550
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    Aihe